Skabeloner til logoer?

Skrevet i Banner/logoer

Mollz pro (alt på t list byd) 16. maj 2017, 11:16
Hej!

Bare slet hvis det ikke er tilladt men er begyndt at spille vman igen og dengang jeg var aktiv brugte jeg meget tid på at lave logo og bannere det vil jeg gerne begynde på igen, så ville bare høre om der stadig fandtes noget som skabeloner til logoer som der gjorde ved FCV under wize.dk men den side eksisterer ikke længere og den var virkelig brugbar for mig! smiley

Ellers ville jeg gerne høre hvilket program i bruger til at lave logo/banner i! smiley

Hilsen
Morten.

Randers Football Club (Thomas Thomasberg) 16. maj 2017, 18:13
photoshop er et super godt program til at lave logoer det vil jeg klart anbefale men det er dog ikke gratis smiley

vh. Mikkel Bak

Thunderballs (Mathias Lynge) 16. maj 2017, 18:22
Du kan stadig finde lidt logo former/skabeloner på PSD centralen: http://psdcentralen.lefora.com/


Alle logoerne er dog efter den gamle størrelse 96x96, så du må selv ind og optimere dem til 164x164 smiley


Alle skabelonerne er selvfølgelig psd filer, og passer derfor kun til Photoshop smiley

Kollywood (Mr Kollywood) 16. maj 2017, 21:07
FC Hookah sagde:
photoshop er et super godt program til at lave logoer det vil jeg klart anbefale men det er dog ikke gratis smiley

vh. Mikkel Bak
Man kan skam snildt downloade det gratis smiley) Hvis man ikke vil gøre det ulovligt, kan man downloade Photoshop cs2, de udbyder de ældre versioner gratis smiley

Mollz pro (alt på t list byd) 16. maj 2017, 22:10
Nordkurven sagde:
FC Hookah sagde:
photoshop er et super godt program til at lave logoer det vil jeg klart anbefale men det er dog ikke gratis smiley

vh. Mikkel Bak
Man kan skam snildt downloade det gratis smiley) Hvis man ikke vil gøre det ulovligt, kan man downloade Photoshop cs2, de udbyder de ældre versioner gratis smiley
Jeg har det helt fint med at bruge ældre versioner men hvis det er til gratis download kunne jeg godt være interesseret i det! smiley
Besvar