Hvad giver de forskellige målsætninger i belønning

Skrevet i Generelt

Øksenmølle FC (Ørnen) 13. september 2017, 15:40
Jeg takker for hurtig svar

Atlanta Hawks (Christoffer) 13. september 2017, 21:43
Har lige et spørgsmål;

Hvad med klubberne der har opnået de fleste bedrifter og kun fik sølle 2.000 (eller hvad det gav) - skal man så bare snydes for millionerne ?smiley

/Christoffer

Ignotus (--) 13. september 2017, 21:48
Atlanta Hawks sagde:
Har lige et spørgsmål;

Hvad med klubberne der har opnået de fleste bedrifter og kun fik sølle 2.000 (eller hvad det gav) - skal man så bare snydes for millionerne ?smiley

/Christoffer
Ja

Atlanta Hawks (Christoffer) 13. september 2017, 21:51
Okay

The Danish Vikings (H Hansen) 14. september 2017, 10:02
Team Aries sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Har lige et spørgsmål;

Hvad med klubberne der har opnået de fleste bedrifter og kun fik sølle 2.000 (eller hvad det gav) - skal man så bare snydes for millionerne ?smiley

/Christoffer
Ja
Du må have mig meget undskyldt, men det virker helt forkert, at man fra Dennis blot siger JA.

Det havde ikke kostet meget tid at nulstille alle klubber i bedrifter, for at de derigennem havde samme udgangspunkt, samlet set taler vi godt 100 millioner for visse klubber hmm, når ja blot et verdensklasse træningsanlæg.

En absurd tilgang til ældre klubber.

Atlanta Hawks (Christoffer) 14. september 2017, 10:27
The Danish Vikings sagde:
Team Aries sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Har lige et spørgsmål;

Hvad med klubberne der har opnået de fleste bedrifter og kun fik sølle 2.000 (eller hvad det gav) - skal man så bare snydes for millionerne ?smiley

/Christoffer
Ja
Du må have mig meget undskyldt, men det virker helt forkert, at man fra Dennis blot siger JA.

Det havde ikke kostet meget tid at nulstille alle klubber i bedrifter, for at de derigennem havde samme udgangspunkt, samlet set taler vi godt 100 millioner for visse klubber hmm, når ja blot et verdensklasse træningsanlæg.

En absurd tilgang til ældre klubber.
Tak for et brugbart svar! :-) Det var bare ren nysgerrighed. Syntes der er stor forskel på, også ved topklubberne, hvad man har opnået ved diverse målsætning. Derfor bliver nogle mere snydt end andre, men sådan er det jo.

Ignotus (--) 14. september 2017, 13:13
The Danish Vikings sagde:
Du må have mig meget undskyldt, men det virker helt forkert, at man fra Dennis blot siger JA.
Nu er det mig der skrev ja, og ikke Dennis.
Jeg svarer blot på spørgsmålet, ja det havde da været lækkert med de ekstra mio. Men jeg har ikke i sinde at begynde at blive negativ over sådan en lille ting. Credits er ikke alt, spillet har givet mange sjove stunder, socialt og spilmæssigt. Det er besluttet at det skulle være sådan og det kan vi jo ikke gøre noget ved.

Atlanta Hawks (Christoffer) 14. september 2017, 16:49
Team Aries sagde:
The Danish Vikings sagde:
Du må have mig meget undskyldt, men det virker helt forkert, at man fra Dennis blot siger JA.
Nu er det mig der skrev ja, og ikke Dennis.
Jeg svarer blot på spørgsmålet, ja det havde da været lækkert med de ekstra mio. Men jeg har ikke i sinde at begynde at blive negativ over sådan en lille ting. Credits er ikke alt, spillet har givet mange sjove stunder, socialt og spilmæssigt. Det er besluttet at det skulle være sådan og det kan vi jo ikke gøre noget ved.
Hvorfor skulle du også begynde at brokke dig? Der er masser at gå efter fra din side, så du skal nok hente nogle millioner på diverse målsætninger :-)
Egentlig heller ikke ment som en negativ ting, var bare nysgerrig? smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 14. september 2017, 17:20
Mon ikke de opdaterede gevinster ved opnåelse af målsætninger er lavet for at skabe mere ligevægt mellem de største klubber der allerede har credits nok + mere til, samt et tiltag der skal give nye/mindre klubber en øget interesse for spillet. Jeg ser intet negativt i det, på trods af jeg da også har "mistet" et stort millionbeløb smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 4. december 2017, 16:09
op kunne næsten ikke finde den
Besvar