Hvad giver de forskellige målsætninger i belønning

Skrevet i Generelt

Slavevodka Bk (Ny video ude) 4. juni 2017, 20:37
Ubesejret 20/30 kampe kommer an på enten hvilken division du spiller i eller
din vifa rank
jeg fik 30.000C i 7 div for 30

Ignotus (--) 4. juni 2017, 20:41
Slavevodka Bk sagde:
Ubesejret 20/30 kampe kommer an på enten hvilken division du spiller i eller
din vifa rank
jeg fik 30.000C i 7 div for 30
Jeg tror ikke de er afhængige af noget, men er to individuelle smiley
Ellers skulle der være en bedrift for alle divisionerne, og jeg har kun stødt på Urørlig, men ikke Urørlig: 1 div. f.eks. smiley

Slavevodka Bk (Ny video ude) 4. juni 2017, 20:43
Virker bare usandsynligt man får 30k for at være ubesejret
en hel sæson i superligaen?
Men du kan selvfølgelig godt have ret

Slettet klub 4. juni 2017, 20:45
Slavevodka Bk sagde:
Virker bare usandsynligt man får 30k for at være ubesejret
en hel sæson i superligaen?
Men du kan selvfølgelig godt have ret
man for nok et helt andet beløb hvis det skulle ske man blev ubesejret i den bedste række i et land, men tror ikke det kommer til at ske da alle holdene deroppe er meget jævnbyrdige smiley

Slavevodka Bk (Ny video ude) 4. juni 2017, 20:48
Så er vi enige i at man får forskellige beløb for de 20/30 kampe afhængig af hvilken status klubben har smiley)

Slettet klub 4. juni 2017, 20:54
Slavevodka Bk sagde:
Så er vi enige i at man får forskellige beløb for de 20/30 kampe afhængig af hvilken status klubben har smiley)
ja det tror jeg , men de fleste klubber når kun at vinde en sæson uden at tabe en kamp i de små rækker for er simpelthen for svært når du nå 3 divisionen og op af ?
og man for jo kun en bonus fra første gang man gør det

Ignotus (--) 4. juni 2017, 21:25
Lünekilde sagde:
Slavevodka Bk sagde:
Så er vi enige i at man får forskellige beløb for de 20/30 kampe afhængig af hvilken status klubben har smiley)
ja det tror jeg , men de fleste klubber når kun at vinde en sæson uden at tabe en kamp i de små rækker for er simpelthen for svært når du nå 3 divisionen og op af ?
og man for jo kun en bonus fra første gang man gør det
Jeg tror altså ikke det er sådan.

Men vi må se hvis en anden får den i en anden division en dag smiley

Slettet klub 4. juni 2017, 21:27
altså kan slet ikke huske jeg har modtaget en bonus for det og havde en sæson i 4 divisionen for 3 uger siden hvor jeg gik igennem ubesejret uden at modtage noget ?

Slavevodka Bk (Ny video ude) 4. juni 2017, 21:28
Havde opdateringen ramt på pågældende tidspunkt?

Ignotus (--) 4. juni 2017, 21:29
Lünekilde sagde:
altså kan slet ikke huske jeg har modtaget en bonus for det og havde en sæson i 4 divisionen for 3 uger siden hvor jeg gik igennem ubesejret uden at modtage noget ?
Jeg kiggede lige min historie igennem, og da jeg købte nyt hold til liga drønnede jeg naturligvis i rækkerne..

2016-40 4. division, pulje 8 1 109 90
2016-39 5. division, pulje 15 1 156 90

Jeg har kun én bedrift som hedder Ubesejret i 30 kampe, så dermed må vi konkludere at der kun er denne bedrift én gang i en klubs karriere. - jeg er sikkert ikke det eneste tilfælde smiley
Besvar