Søger spillere med bestemt efternavn

Skrevet i Spillerkøb

Hamann (Mads) 22. oktober 2017, 20:39
Jeg søger spillere med efternavnet "Hamann". Om spillerne er danskere eller tyskere, betyder ikke noget. Jeg har her samlet en liste over mellemnavne som virker til danske spillere, som kan bruges i oprettelsen af spillere. Fornavnene må i altså selv være kreative med, mellemnavnene her på siden kan benyttes, og så bedes efternavnet være "Hamann". Opretter du en spiller med dette efternavn, må du meget gerne sende en besked til mig herom, så jeg kan vurdere om han skal købes.

Mellemnavne er blot et forslag, og ikke nødvendigt, hvis man er god til at finde på fornavne.

Mellemnavne:
Fris
Wulff
Rolund
Færch
Folmer
Daniel
Juul
Henning
Ib
Ole
Emil
Fjendbo
Bisp
Lyngsøe
Le
Otto
Dolberg
Orm
Dall
Wierper
Møller
Uhd
Vanda
Aage
Heiboel
Erik
Karkov
Holm
Paaske


Som tak til alle jer der hjælper med dette projekt, vil jeg løbende smide links til utrænede spillere, fundet af mine talentspejdere.

Gundsømagle United (Sir Hansen) 22. oktober 2017, 20:42
Fedt projekt. Jeg laver 5 talenter med de rigtige navne, så må vi se om de falder heldigt ud. smiley

Hamann (Mads) 22. oktober 2017, 20:44
Lyder fedt smiley
Tænkte det kunne være sjovt med et helt hold af spillere med samme efternavn smiley

Gundsømagle United (Sir Hansen) 22. oktober 2017, 20:52
Hvor højt snit tænker du de skal have? Har selv tænkt tanken, men gik med spillere fra Island og Færøerne som projekt i stedet for. smiley

Hamann (Mads) 22. oktober 2017, 20:53
I hvert fald over 125 på vk smiley Allerhelst over 150 smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. oktober 2017, 20:55
Det er sgu da et skægt projekt.... smiley

BK Frem (BK Frem) 22. oktober 2017, 21:39
Fedt projekt! Er det nødvendigt med mellemnavn? Du kan få 5 gratis af mig, en af dagene i næste uge smiley

Hamann (Mads) 22. oktober 2017, 21:40
Ikke nødvendigt med mellemnavn, man man skal efterhånden være ret kreativ med fornavnet, for at det ikke allerede er taget smiley Derfor mange flere muligheder hvis man kombinerer det med et mellemnavn smiley Du siger bare til smiley

BK Frem (BK Frem) 22. oktober 2017, 21:45
Hamann sagde:
Ikke nødvendigt med mellemnavn, man man skal efterhånden være ret kreativ med fornavnet, for at det ikke allerede er taget smiley Derfor mange flere muligheder hvis man kombinerer det med et mellemnavn smiley Du siger bare til smiley
Selvfølglig. Det tænkte jeg ikke på smiley

Hamann (Mads) 23. oktober 2017, 15:37
op smiley
Besvar