Virtual Manager Enhancer

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 31. marts 2019, 12:22
Muligvis.

Det sker fordi du har for lidt brede på vinduet.

1240 pixels er nok til at den er helt synlig.

Lewis Hamilton (WP) 27. december 2019, 17:03
Synes den her lige fortjener et bump.
Kan virkelig anbefale, at I bruger dette :-).

Loyals (VMEnhancer) 31. januar 2020, 09:55

På billedet her har jeg brugt forskellige rapporter, men tilføjet dem alle til ønskelisten samme dag. Dagen som bruges er den dag de tilføjes til ønskelisten, ikke dagen for rapporten

Ny funktion undervejs smiley

Når man sætter på ønskelisten via talentrapporter, så gemmes de i Google Cloud Storage og kan ses fra spillerens "Interesseret" side.

Rhodesia (Rhodes) 31. januar 2020, 10:12
Bruges der de samme ''udtryk'' som på Vmaninfo, sådan de kan bruges i forlængelse af hinanden?

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 31. januar 2020, 10:17
Loyals sagde:


Ny funktion undervejs smiley

Når man sætter på ønskelisten via talentrapporter, så gemmes de i Google Cloud Storage og kan ses fra spillerens "Interesseret" side.
Smukt! smiley

Bjørnholt FC (And then what) 31. januar 2020, 10:54
Loyals sagde:


Ny funktion undervejs smiley

Når man sætter på ønskelisten via talentrapporter, så gemmes de i Google Cloud Storage og kan ses fra spillerens "Interesseret" side.
Genialt :-)

Loyals (VMEnhancer) 31. januar 2020, 10:58
Rhodesia sagde:
Bruges der de samme ''udtryk'' som på Vmaninfo, sådan de kan bruges i forlængelse af hinanden?
Beregning af PP fungerer på samme måde som hos vmaninfo. Jeg tror de er helt ens, men da vi har udledt dem hver især fra tabellen, kan der muligvis forekomme decimalfejl på sidste decimal.

Loyals (VMEnhancer) 4. februar 2020, 21:35
Så kom opdateringen på Google Web Store - Det går dog nok lidt tid før den kan opdateres til 1.6 som den seneste udgave hedder.

Det er nu muligt at gå ind i indstillinger og ændre på om man ønsker at ønskelisten opdateres hvis man tilføjer en spiller som allerede er tilføjet. Da det tager et par ekstra skridt tager det dog længere tid før spilleren tilføjes, derfor er funktionen som udgangspunkt deaktiveret og skal aktiveres manuelt fra "indstillingerne" som findes ved at klikke på logoet i Chrome og vælge "Valgmuligheder".

Den anden funktion har jeg allerede teaset ovenfor. Når du bruger ønskelistefunktionen fra spejderrapporten, så gemmes ønskeliste-dataene også i din personlige Chrome Cloud, hvilket gør at du kan se tilbage på de historiske rapporter du har på spilleren via spillerens Interessere-side.

Driver United (Kasper) 5. marts 2020, 10:20
Kan det passe at den ikke længere findes som udvidelse til Chrome? Jeg kan ikke finde den i hvert fald.

Loyals (VMEnhancer) 5. marts 2020, 10:34
Driver United sagde:
Kan det passe at den ikke længere findes som udvidelse til Chrome? Jeg kan ikke finde den i hvert fald.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1177049-vme-questions-sporgsmal?page=7#12437032
Besvar