Virtual Manager Enhancer

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 11. marts 2020, 14:05
Google er endeligt færdig med at tjekke udvidelsen i hoved og røv - Så nu kan den igen hentes smiley

B1908 (Alt sælges - STOPPER) 11. marts 2020, 15:08
Hvis man allerede har den, er der noget man skal gøre for at få fuld udnyttelse af systemmet? smiley

Loyals (VMEnhancer) 11. marts 2020, 18:30
B1908 sagde:
Hvis man allerede har den, er der noget man skal gøre for at få fuld udnyttelse af systemmet? smiley
Der er nogle nye funktioner. Den burde efterhånden være updated til 1.6 hos de fleste

Mester Manchester (MM) 25. april 2020, 15:41
Hej Loyals,

Ville det være muligt, at udregne PP fra spillerens træning-side ala den PP, som man bliver givet i spejderrapporterne?

Vmaninfo er ret ustabil, da PP skal hentes over deres server, så hvis man lavede en lokal-udregning uden server ville det måske være hurtigere og smartere? :-)

Loyals (VMEnhancer) 25. april 2020, 15:43
Mester Manchester sagde:
Hej Loyals,

Ville det være muligt, at udregne PP fra spillerens træning-side ala den PP, som man bliver givet i spejderrapporterne?
Prøv at klikke på 2 træningspinde og se hvad der sker smiley

Mester Manchester (MM) 25. april 2020, 16:11
Loyals sagde:
Mester Manchester sagde:
Hej Loyals,

Ville det være muligt, at udregne PP fra spillerens træning-side ala den PP, som man bliver givet i spejderrapporterne?
Prøv at klikke på 2 træningspinde og se hvad der sker smiley
Genialt smiley

Brutale Rekrutter (Masser af T - WK på lager - Byd) 8. januar 2021, 12:42
Er det bare mig som ikke kan få det til at fungere på IPad ?
Min arbejdscomputer lukker ned for det grundet sikkerhed:-(


Ulm Warhawks (Ulmeister) 8. januar 2021, 13:05
Brutale Rekrutter sagde:
Er det bare mig som ikke kan få det til at fungere på IPad ?
Min arbejdscomputer lukker ned for det grundet sikkerhed:-(
Jeg bruger Kiwi browser på Android. Der kan du godt bruge Chrome extensions. På arbejdscomputeren kan du prøve at åbne vmaninfo.dk via Google translate.

Brutale Rekrutter (Masser af T - WK på lager - Byd) 8. januar 2021, 14:22
OK. det er desværre ikke en Android jeg har.
Jeg får bare en oplysning om at den er "føjet til skrivebord" men antager at det er på min computer, hvorpå jeg ikke kan bruge det grundet, det er blokeret af arbejdsgiver.

Andre måder at få det på en Iphone eller Ipad ??
Besvar