Ønsker du spillerbreve? [Aktiv]

Skrevet i Spillerkøb

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 27. oktober 2017, 12:00
Hej Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis vi kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle der er en del som acceptere spillerbreve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker spillerbreve, kunne skrive en besked i tråden, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget spændende.

- Klubber bliver fjernet såfremt de er inaktive.

Beskeden skal indeholde dine personlige krav.

- Minimum pot.
- Maksimum pris.
- Hvilke aldre der søges.


Det hele opdateres løbende

Mvh - Nikolaj

______________________________________________________________

KLUBBER SOM GODT MÅ KONTAKTES INDE FOR KRAV

Grafik Huset

- Minimum Lovende pot.
- Maksimum 30m.
- Kun 15 årig søges.


___


Faciato FC

- Jeg modtager også gerne spiller breve med spillere fra formidabelt og op ad.. helst med prisforslag.


___


Inter City Firm FC

- Jeg modtager gerne spillerbreve


___


Kollywood

- minimum lovende pot (spillere der ligger på vippen mellem fornuftigt og lovende kan også lige gå)
- max 15 år (20 dage)
- Centrale spillere (FC, MD, MC, MO, AC, Keeper)
- (Garanterer for at jeg ikke melder det)


___


Merz Academy FC

- Jeg modtager gerne spillerbreve - Ingen bliver meldt!
Mine krav er at spilleren er 15-17 år og har toppen af lovende + kom evt. med prisforslag.


___


FC Bello TK

- Kunne da være fedt hvis folk skriver med spiller på 15år, tilsnit som er mellem lovende og enorm.
- Samt 16-19 Årie der er formidable som det mindste.
- Samt gider skal der priser med på spillerne
- Send bare PB alle sammen.


___


Galactic Football

- Minimum toppen af formidabelt potentiale (dvs. 1/5 rapporter med formidabelt er ikke nok)
- Aldersgruppen 15-17 år
- Et prisforslag (jeg vil ikke modtage et spillerbrev, hvor jeg selv skal komme med et prisforslag. Det gør jeg kun, hvis jeg selv kontakter klubberne)



___


Monta FC

- 15 årige alt undtagen keeper
- Minimum Fornuftig.
- Dog maks 2 mil pris klasse.


___


Bjerringbro Allstars

-15 til 16.
- Minimum lovende.
- Kom gerne med prisforslag.


___


De Nordjyske Helte

- Minimum pot. fornuftigt
- Maksimum pris. 500.000
- Hvilke aldre der søges. 15-18


___


Wellington Phoenix FC

- Alder: max 25.
- Pris: max 1,5 mil.
- Nation: New Zealand eller Australien.
- Træningen vurdere jeg selv.

Hyggeholdet (Pressen rykker ind i klubben) 27. oktober 2017, 12:16
Grafik Huset sagde:
Hey Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis man kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle, der er en del som acceptere spiller breve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker, evt. kunne skrive en lille besked i tråden her, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget interessant

- Håber i fanger ideen. smiley

Mvh - Nikolaj.
Ville det ikke være mere ideelt, at lave et separat forum til dette?
Tror der er mange der gerne ville modtage spillerbreve, men som stadig har diverse krav til hvad de søger og ikke søger. Så kunne du lave et forum, hvor mange kunne få tilsendt spillerbreve til spillere med Fornuftigt, lovende, formidabelt og enormt potentiale.

Bare en idésmiley

Mida FC (Mida FC) 27. oktober 2017, 12:17
God idé. I skal være velkomne til at sende spillerbreve til mig :-)

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 27. oktober 2017, 12:18
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hey Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis man kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle, der er en del som acceptere spiller breve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker, evt. kunne skrive en lille besked i tråden her, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget interessant

- Håber i fanger ideen. smiley

Mvh - Nikolaj.
Ville det ikke være mere ideelt, at lave et separat forum til dette?
Tror der er mange der gerne ville modtage spillerbreve, men som stadig har diverse krav til hvad de søger og ikke søger. Så kunne du lave et forum, hvor mange kunne få tilsendt spillerbreve til spillere med Fornuftigt, lovende, formidabelt og enormt potentiale.

Bare en idésmiley
Kunne man naturligvis også gøre, men tror bare jeg holder mig til den simple ide her. Retter lige i teksten.

Mvh - Nikolaj.

Hyggeholdet (Pressen rykker ind i klubben) 27. oktober 2017, 12:20
Grafik Huset sagde:
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hey Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis man kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle, der er en del som acceptere spiller breve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker, evt. kunne skrive en lille besked i tråden her, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget interessant

- Håber i fanger ideen. smiley

Mvh - Nikolaj.
Ville det ikke være mere ideelt, at lave et separat forum til dette?
Tror der er mange der gerne ville modtage spillerbreve, men som stadig har diverse krav til hvad de søger og ikke søger. Så kunne du lave et forum, hvor mange kunne få tilsendt spillerbreve til spillere med Fornuftigt, lovende, formidabelt og enormt potentiale.

Bare en idésmiley
Kunne man naturligvis også gøre, men tror bare jeg holder mig til den simple ide her. Retter lige i teksten.

Mvh - Nikolaj.
Tror bare der ville være en større interesse. Tror der er mange der ville være bange for at blive spammet ned, med en masse spillerbreve, der ikke kan bruges til noget..

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 27. oktober 2017, 12:21
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hey Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis man kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle, der er en del som acceptere spiller breve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker, evt. kunne skrive en lille besked i tråden her, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget interessant

- Håber i fanger ideen. smiley

Mvh - Nikolaj.
Ville det ikke være mere ideelt, at lave et separat forum til dette?
Tror der er mange der gerne ville modtage spillerbreve, men som stadig har diverse krav til hvad de søger og ikke søger. Så kunne du lave et forum, hvor mange kunne få tilsendt spillerbreve til spillere med Fornuftigt, lovende, formidabelt og enormt potentiale.

Bare en idésmiley
Kunne man naturligvis også gøre, men tror bare jeg holder mig til den simple ide her. Retter lige i teksten.

Mvh - Nikolaj.
Tror bare der ville være en større interesse. Tror der er mange der ville være bange for at blive spammet ned, med en masse spillerbreve, der ikke kan bruges til noget..
Måske du har ret, måske ikke. smiley
Vi prøver, og så må vi se om der overhovedet kommer noget aktivitet herinde. smiley

Nikolaj.

Hyggeholdet (Pressen rykker ind i klubben) 27. oktober 2017, 12:22
Grafik Huset sagde:
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hyggeholdet sagde:
Grafik Huset sagde:
Hey Managers.

Overskriften siger sig selv.

Synes det kunne være super fint, hvis man kunne få et netværk op at køre.
Vi ved alle, der er en del som acceptere spiller breve, og naturligvis også en del som ikke ønsker dem.

Det kunne være super fint, hvis de managers som ønsker, evt. kunne skrive en lille besked i tråden her, så ved vi altid hvem man kan skrive til, hvis man har noget interessant

- Håber i fanger ideen. smiley

Mvh - Nikolaj.
Ville det ikke være mere ideelt, at lave et separat forum til dette?
Tror der er mange der gerne ville modtage spillerbreve, men som stadig har diverse krav til hvad de søger og ikke søger. Så kunne du lave et forum, hvor mange kunne få tilsendt spillerbreve til spillere med Fornuftigt, lovende, formidabelt og enormt potentiale.

Bare en idésmiley
Kunne man naturligvis også gøre, men tror bare jeg holder mig til den simple ide her. Retter lige i teksten.

Mvh - Nikolaj.
Tror bare der ville være en større interesse. Tror der er mange der ville være bange for at blive spammet ned, med en masse spillerbreve, der ikke kan bruges til noget..
Måske du har ret, måske ikke. smiley
Vi prøver, og så må vi se om der overhovedet kommer noget aktivitet herinde. smiley

Nikolaj.
Held og lykke med det!
Og godt initiativ!

Springer lige over med spillerbrevemne til at starte medsmiley

Slettet klub 27. oktober 2017, 13:38
Jeg modtager gerne spillerbreve som opfylder følgende krav:

- Minimum toppen af formidabelt potentiale (dvs. 1/5 rapporter med formidabelt er ikke nok)
- Aldersgruppen 15-17 år
- Et prisforslag (jeg vil ikke modtage et spillerbrev, hvor jeg selv skal komme med et prisforslag. Det gør jeg kun, hvis jeg selv kontakter klubberne).





Young Stars (Young - Roman Mikita ENORM) 27. oktober 2017, 15:04
Jeg modtager gerne spillerbreve som opfylder følgende krav:

- Minimum toppen af lovende potentiale (dvs. 1/5 rapporter med formidabelt er ikke nok)
- Alder: 15-16 år
- Gerne et prisforslag (jeg vil helst ikke modtage et spillerbrev, hvor jeg selv skal komme med et prisforslag. Det gør jeg kun, hvis jeg selv kontakter klubberne).

Tak til Team Thinggard for skabelon smiley

Avispa Fukuoka (Pause) 27. oktober 2017, 17:12
God idé!

Jeg modtager meget gerne spillerbreve!

Krav:
Minimum fornugtigt potentiale (skaldokumenteres med rapporter)
15 og 16 årige
Max budget er 2.5 mio. pr. stk.
Prisforslag ville være dejligt, men kan også gå uden

Hilsen AF
Besvar