Ønsker du spillerbreve? [Aktiv]

Skrevet i Spillerkøb

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 28. oktober 2017, 15:17
Inter City Firm FC sagde:
Hejsa jeg modtager gerne spillerbreve, synes det er godt at vi skiller fårene fra bukkene, det med at man høfligt skriver til en manager omkring et talent, for så dagen efter at modtage en bøde, hold da kæft små sko og meget andet galde men jeg er klar
+2 Det vi alle bliver irriteret over. Du bliver skrevet på. smiley

De Røde Ulve (Talent udsalg) 28. oktober 2017, 15:19
I sender bare breve. Svares der ikke, har det bare ingen relevans smiley (der skal være en pris skrevet)

Star Quality FC (Verano er tilbage) 28. oktober 2017, 17:32
Jeg modtager også gerne breve, på alt med +Lovende. Der skal være en pris med! Ellers kommer der nok ikke noget svar. Ingen vil blive meldt smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 29. oktober 2017, 05:17
Jeg modtager gerne spillerbreve, såfremt spilleren er på auktion eller transferlistet. Og spillere til ønskeliste som bliver solgt efter 5 træninger.
(jeg vil ikke modtage et spillerbrev, hvor jeg selv skal komme med et prisforslag)

The Migthy Gaardbo (The top) 30. oktober 2017, 19:37
Alle kan skrive til mig frit som det lyster smiley

Dog svares der kun på interessante spillere, og kun hvis jeg har credits til det smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 31. oktober 2017, 09:55
Vman burde lave en indstilling med et flue ben ang. Om man gerne vil modtage spillerbreve.. Det ville gøre alt så meget lettere :/

Arsenal FC (Ålen) 31. oktober 2017, 10:06
Faciato FC sagde:
Vman burde lave en indstilling med et flue ben ang. Om man gerne vil modtage spillerbreve.. Det ville gøre alt så meget lettere :/
Ærligt er det en god og simpel idé som jeg aldrig har hørt om. Spillerbreve er jo en del af at sælge en spiller og det jo latterligt man skal få en bøde for spillerbreve. Det jo bare at markedsføre sin spiller smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 31. oktober 2017, 10:07
Især efter der er kommet så mange nye potentialer hver uge.. Det vil kun skabe mange flere handler her på vman

Arsenal FC (Ålen) 31. oktober 2017, 10:08
Faciato FC sagde:
Især efter der er kommet så mange nye potentialer hver uge.. Det vil kun skabe mange flere handler her på vman
Ja og unødvendige bøder smiley

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 31. oktober 2017, 10:10
Arkansaz Lightning sagde:
Faciato FC sagde:
Især efter der er kommet så mange nye potentialer hver uge.. Det vil kun skabe mange flere handler her på vman
Ja og unødvendige bøder smiley
Ja og man slipper får folk der føler sig uretfærdig behandlet
(bøder og ban) smiley
Besvar