Dagens træning

Skrevet i Generelt

ZumZum IF (Mark) 15. januar 2020, 00:08
Lorte træning, **** det haha på auktion med ****. Hvor er tudetråden?! Jeg gider ikk mere

Bjørnholt FC (And then what) 15. januar 2020, 00:11
Chickenlegs United sagde:
198 med fuld trup og 1 utrænet. Højeste hold og individuelle træning nogensinde. Bedste mand med 291. 13 mand over 200, 14 mand fra 179-199.
Tillykke med rekorden :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 15. januar 2020, 00:12
205. Godkendt! smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 15. januar 2020, 00:14
Bjørnholt FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
198 med fuld trup og 1 utrænet. Højeste hold og individuelle træning nogensinde. Bedste mand med 291. 13 mand over 200, 14 mand fra 179-199.
Tillykke med rekorden :-)
Tak Buddy. Er godt tilfreds. Om 24 timer finder jeg så ud af, om ordsproget "højt at flyve, dybt at falde" er passende. Eller om det markerer en dejlig stime.

Chelsea Boldklub (Hello there) 15. januar 2020, 00:18
ZumZum IF sagde:
Lorte træning, **** det haha på auktion med ****. Hvor er tudetråden?! Jeg gider ikk mere
Rolig nu. smiley
Heldet skal nok komme din vej smiley

Bjørnholt FC (And then what) 15. januar 2020, 00:21
Chickenlegs United sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
198 med fuld trup og 1 utrænet. Højeste hold og individuelle træning nogensinde. Bedste mand med 291. 13 mand over 200, 14 mand fra 179-199.
Tillykke med rekorden :-)
Tak Buddy. Er godt tilfreds. Om 24 timer finder jeg så ud af, om ordsproget "højt at flyve, dybt at falde" er passende. Eller om det markerer en dejlig stime.
Forvent det værste, det er bedst sådan når der er tale om træninger i Vman. Håber du rammer en god periode nu :-)

Chelsea Boldklub (Hello there) 15. januar 2020, 00:32
Okay, det går ikke så godt herover smiley

Brøndby C (Claus Kristiansen) 15. januar 2020, 10:00
Hej Alle sammen.

jeg har spillet, spillet et stykke tid, men studser over nogle ting.

F.eks. når jeg træner, Hvad er klogest, bare at træne, træningskampe, eller er det klogest at have f.eks 3 trænere, så at man kan træne speciale for målmænd, til målmænd, markspillere defensiv til forsvarende og offensiv til angribere og midtbane?

Synes at min træning idag virkelig var dårlig, taget i betragtning af at jeg har prøvet at dele det liudt op.

Så tænker jeg på om det betyder noget at have en træner med høj disciplin og høj motivation, eller om det er ligegyldigt.

Sidst men ikke mindst, Er der noget jeg kan gøre yderligere for at sikre mine spillere får mest muligt ud af deres træning fremadrettet.

Tusinde tak for hjælpen

Brøndby C

Randsea FC (Christian) 15. januar 2020, 10:11
109 xp jeg er så tæt på at sælge hele ****.....

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 15. januar 2020, 10:47
Randsea FC sagde:
109 xp jeg er så tæt på at sælge hele ****.....
Do it. Du vil ikke fortryde et øjeblik. Kender godt den der følelse og har været så tæt på 2 gange de sidste 2 uger. Men dagen efter har de så lagt en hjernedød træning.

Er overbevist om at enkelte spillere (dem som er ringe) kan forringe hele holdet. Så hellere skille sig af med dem end det hele på en gang.

Besvar