Dagens træning

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 30. januar 2020, 00:17
198.. de er på grænsen til auktion hver gang.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 30. januar 2020, 00:21
KBHAVANA CF sagde:
198.. de er på grænsen til auktion hver gang.
De skal bare trues smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 30. januar 2020, 00:44
86 med utrænede og en skadet spiller. Hvor er jeg dog bare glad smiley


Lort med lort på..... smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 30. januar 2020, 00:46
Chickenlegs United sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
135 ffs....
Du er ikke kørende for tiden... Håber det snart vender smiley
Det er simpelthen så sørgeligt. Har en trup med ellers rigtig godt potentiale vil jeg mene, og selv dem der skulle træne pver 170/180 træner grinagtigt ringe. Jeg går og tænker på, om de salg, jeg lavede forleden af en håndfuld spillere, har påvirket holdtræningen. Men ved ikke, om det kan påvirke noget.
Alt det du siger er desværre til ingen nytte nu hvor vi snakker om Vman. I Vman kan alt ske....

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 30. januar 2020, 00:52
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?

Chelsea Boldklub (Hello there) 30. januar 2020, 01:11
Kyoto Okami FC sagde:
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?
Nope. Jeg skriver også når jeg har gode træninger. Vi er nok bare uheldige, fordi sidste uge trænede mange klubber godt. Folk slog rekorder osv.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 30. januar 2020, 01:19
Chelsea Boldklub sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?
Nope. Jeg skriver også når jeg har gode træninger. Vi er nok bare uheldige, fordi sidste uge trænede mange klubber godt. Folk slog rekorder osv.
Også sådan jeg generelt tror det er. Skriver da også her uanset hvordan det går. Var heldig med et par gode måneder, nu er det så gået ned af bakke igen.

Chelsea Boldklub (Hello there) 30. januar 2020, 01:41
Kyoto Okami FC sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?
Nope. Jeg skriver også når jeg har gode træninger. Vi er nok bare uheldige, fordi sidste uge trænede mange klubber godt. Folk slog rekorder osv.
Også sådan jeg generelt tror det er. Skriver da også her uanset hvordan det går. Var heldig med et par gode måneder, nu er det så gået ned af bakke igen.
Jaaa, hvad skal man sige? Vman shocks you when you don't expect it :/

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 30. januar 2020, 02:22
Kyoto Okami FC sagde:
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?
Jeg plejer at skrive ind næsten hver dag. smiley
Oplever bare alt for mange svingninger. Det er længe siden jeg har haft en 4-5 stabile træninger i træk, selvom holdet er forholdvis uforandret. Det virker mere og mere som ren lotto end som noget der har med ens spillere at gøre. Havde forventet at du ville have mange flere stabile træninger end eksempelvis os andre.. men hvem ved.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 30. januar 2020, 03:04
KBHAVANA CF sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Det er pudsigt som denne tråd er fyldt med ringe træninger for tiden... Er folk (som deltager i tråden) bare uheldige for tiden, eller er det fordi træningerne er dårlige at folk er aktive i tråden?
Jeg plejer at skrive ind næsten hver dag. smiley
Oplever bare alt for mange svingninger. Det er længe siden jeg har haft en 4-5 stabile træninger i træk, selvom holdet er forholdvis uforandret. Det virker mere og mere som ren lotto end som noget der har med ens spillere at gøre. Havde forventet at du ville have mange flere stabile træninger end eksempelvis os andre.. men hvem ved.
Hvorfor skulle mine træninger være mere stabile?
At de i en lang periode var forholdsvis stabile kan selvfølgelig tyde på at du har ret. Den sidste 1,5 uges tid har dog været lidt ustabil eller stabilt ringe.
Besvar