Dagens træning

Skrevet i Generelt

Klopps Kids (NN) 18. november 2020, 00:18
Efter at have købt et nyt hold bestående af unge spillere har jeg i de første to træninger fået elendige træninger.. I dag var så tredje forsøg, og det blev så endelig en god træning med 229%.

Klopps Kids (NN) 20. november 2020, 00:06
226%. Dejligt! smiley

Klopps Kids (NN) 11. december 2020, 00:40
Så slog man klubrekord med en fremragende træning på 260% for holdet smiley

De Gule Helte (Den gule mand) 11. december 2020, 14:17
Jeg har lige sendt en spiller fra ungdomshold til senior, dette gør at han træner meget bedre.

Træner spillerne bedre på seniorhold end på ungdomshold? eller har det noget at gøre med de andre de træner med?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. december 2020, 15:43
De Gule Helte sagde:
Jeg har lige sendt en spiller fra ungdomshold til senior, dette gør at han træner meget bedre.

Træner spillerne bedre på seniorhold end på ungdomshold? eller har det noget at gøre med de andre de træner med?
Det er helt tilfældigt, med mindre der er andre faktorer ! Som en anden træner, at han
har bedre energi ( hvis han før har spillet kampe ) en anden træningsintensitet
eller en anden øvelse..
Der er ikke forskel på om han trænes på det ene eller andet hold, under samme forhold
Og det har heller ingen indflydelse hvem eller hvor mange han træner med..
Jeg svarer ud fra min bedste overbevisning, og alt hvad der er meldt ud hidtil
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. december 2020, 15:44
FC Mondas sagde:
Så slog man klubrekord med en fremragende træning på 260% for holdet smiley
Wow vildt.. Tillykke smiley
Mvh Per

Ok (Byd på alle spillere) 11. december 2020, 16:19
go træning for drengene på græs i dag

mvh
ok

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 16. december 2020, 00:08
Det er så forbandet typisk!! Den dag man sætter hele holdet på auktion vælger de at smadre trænings rekorden for klubben. 282 samlet for mit senior hold. Av!!

De Gule Helte (Den gule mand) 17. december 2020, 08:09
Jeg har en spiller der træner omkring de 70 på brun. Er der en tommelfingerregel til værdisætning af sådan nogle unge spillere?

Chickenlegs United (Jaksi) 17. december 2020, 18:39
De Gule Helte sagde:
Jeg har en spiller der træner omkring de 70 på brun. Er der en tommelfingerregel til værdisætning af sådan nogle unge spillere?
Der findes dette skema

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1172104-potentiale-skema-og-tabel

Og der er delte meninger om det. Jeg har dog selv brugt det vejledende og som et fint pejlemærke. 70 på brun er ikke noget videre nævneværdigt, men du er velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål eller lign.

Vh Jakob
Besvar