Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 14. april 2019, 23:14
Pers LØVER sagde:
Gudenå FC sagde:
Var tæt på at rykke med i 3. divi. undgik det kun fordi Per vandt sin sidste kamp, men nu vil jeg prøve lykken i et andet land, så ambition for næste uge bliver hygge og godt humør.
Det skyldes desværre en karantæne til en ung spiller,
der blev erstattet af en noget bedre spiller..
Jeg har prøvet at undgå at gøre en forskel i ligaen,
og så alligevel.. smiley
Mvh Per
Dette er fra jeres kamp
Vinderchancer
Pers LØVER: 7.0%
Uafgjort: 14.8%
Temlingerne: 78.2%

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. april 2019, 23:30
Det blev til en rigtig flot bronzemedalje i 3. division efter bl.a. nogle spændende kampe mod Per og Gudenå. Tvivler på at præstationen gentages næste sæson, så målet bliver en flot top 6 placering. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 21. april 2019, 13:31
Min ambition for næste uge, er at skifte land og spille i en liga jeg ikke har prøvet før. så kommer der jo lidt c på kontoen. rigtig god opdatring.V man,er

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. april 2019, 13:53
Blev i denne sæson til en fin 5. plads. Placeringen i sig selv er jeg fint tilfreds med. Men der har været for mange kampe i løbet af sæsonen, hvor der ikke er kommet de point på kontoen som forventet, så lidt skuffelse er der alligevel. Men sæsonen levede op til ambitionerne så overordnet en godkendt sæson smiley

I næste sæson bliver målet igen en top 6, og derved en konsolidering som et top 6 hold i 2. division. smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 21. april 2019, 14:15
Kyoto Okami FC sagde:
Blev i denne sæson til en fin 5. plads. Placeringen i sig selv er jeg fint tilfreds med. Men der har været for mange kampe i løbet af sæsonen, hvor der ikke er kommet de point på kontoen som forventet, så lidt skuffelse er der alligevel. Men sæsonen levede op til ambitionerne så overordnet en godkendt sæson smiley

I næste sæson bliver målet igen en top 6, og derved en konsolidering som et top 6 hold i 2. division. smiley
Tillykke.. Et flot resultat..
Mvh Per

The New Champion (Daniel) 21. april 2019, 14:16
Uden at kende alle hold i min kommende række må en top 2 placering være målet. Alt andet end en oprykning til den bedste række vil være en skuffelse smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. april 2019, 14:20
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev i denne sæson til en fin 5. plads. Placeringen i sig selv er jeg fint tilfreds med. Men der har været for mange kampe i løbet af sæsonen, hvor der ikke er kommet de point på kontoen som forventet, så lidt skuffelse er der alligevel. Men sæsonen levede op til ambitionerne så overordnet en godkendt sæson smiley

I næste sæson bliver målet igen en top 6, og derved en konsolidering som et top 6 hold i 2. division. smiley
Tillykke.. Et flot resultat..
Mvh Per
Jeg takker Per smiley

Vorup FB (Glinvad) 21. april 2019, 14:23
Kyoto Okami FC sagde:
Blev i denne sæson til en fin 5. plads. Placeringen i sig selv er jeg fint tilfreds med. Men der har været for mange kampe i løbet af sæsonen, hvor der ikke er kommet de point på kontoen som forventet, så lidt skuffelse er der alligevel. Men sæsonen levede op til ambitionerne så overordnet en godkendt sæson smiley

I næste sæson bliver målet igen en top 6, og derved en konsolidering som et top 6 hold i 2. division. smiley
Flot sæson! Skal du ikke have opgraderet dit stadion, så du kan få glæde af de mange supportere? smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. april 2019, 14:26
Vorup FB sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Blev i denne sæson til en fin 5. plads. Placeringen i sig selv er jeg fint tilfreds med. Men der har været for mange kampe i løbet af sæsonen, hvor der ikke er kommet de point på kontoen som forventet, så lidt skuffelse er der alligevel. Men sæsonen levede op til ambitionerne så overordnet en godkendt sæson smiley

I næste sæson bliver målet igen en top 6, og derved en konsolidering som et top 6 hold i 2. division. smiley
Flot sæson! Skal du ikke have opgraderet dit stadion, så du kan få glæde af de mange supportere? smiley
Takker Glinvad smiley

Overvejer det, men det koster sgu penge smiley

Ved ikke om jeg skal opgradere eller holde på kontanterne til jeg kan opgradere til VK

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 21. april 2019, 14:41
I denne sæson ender jeg på en 2. plads i en rigtig tæt division, men hvem som helst kunne have rykket op og det var også kun fordi at CALA bif tabte sin sidste kamp at jeg får æren ved at rykke op i La Primera for første gange.

Dermed må målet jo være en 12. plads næste sæson, men jeg ved det bliver rigtig svært.
Besvar