Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Los galacticos Real (hi) 15. august 2021, 16:26
Vinde Copa del rey! Og det har jeg gjort! første store trofæ i klubbens historie!

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. august 2021, 16:59
Los galacticos Real sagde:
Vinde Copa del rey! Og det har jeg gjort! første store trofæ i klubbens historie!
Nice! Stort tillykke! smiley

Los galacticos Real (hi) 15. august 2021, 17:16
Tak! smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 15. august 2021, 21:14
Los galacticos Real sagde:
Vinde Copa del rey! Og det har jeg gjort! første store trofæ i klubbens historie!
Godt gået

Los galacticos Real (hi) 22. august 2021, 17:31
Vandt den igen!!! back to back! wow

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 23. august 2021, 04:24
Top 8 er det ultimative mål, da det sikrer mig en sponsorpræmie på 9.999.999c smiley

Edit: Efter den start, jeg har fået, og ved nærmere kig på mine konkurrenter, så må mit hold anses som et af de absolut bedste i ligaen, hvilket jeg ikke havde set på forhånd. Derfor er målsætningen nu ændret, og jeg skal gerne kunne slutte i top 2-3 stykker, mens det ultimative mål må være at vinde mesterskabet, dog har Eagles Academy et betragteligt bedre hold end mit.. jeg skal nok forstærke min MH og MD, hvis jeg skal kunne yde ham mere modstand, men lad os se smiley

Nyborg Boldklub (Casper) 23. august 2021, 15:30
At nå 2 divison med ungdomsholdet og ligge solidt i top 4-5 i 3 division med seniorholdet.

Ligeledes se om jeg kan nå 1-2 millioner yderligere i transferprofit smiley

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 30. august 2021, 02:19
Her op til sæsonen har jeg forstærket holdet markant, efter jeg tabte mesterskabet til Eagles Academy i den seneste sæson. Vi endte begge klubber med 64 point, men han havde (desværre) en bedre målscore og vandt derfor ligaen. Nu er holdet blevet forstærket med nogle fantastiske spillere, og dette er det bedste hold, der nogensinde har været i klubben. Derfor er hovedmålet nu at vinde trofæer hver sæson, og alle turneringer har jeg et mål om at vinde. Om det er realistisk, at jeg vinder mere end ét trofæ i denne sæson, ved jeg ikke helt, men jeg giver det i hvert fald et skud smiley

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 30. august 2021, 10:23
At blive oppe i 2. Division for de næste par sæsoner.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 30. august 2021, 13:02
"Rejsen imod den øverste halvdel af tabellen", af Dempster Wiggleswade


"Jeg har store forventninger til denne sæson" udtaler træneren fra Hufflepuff Badgers til Dempster Wiggleswade . "De forrige par sæsoner har vi rodet rundt i den nederste halvdel af tabellen, men med denne nye sæson håber vi hos Hufflepuff Badgers igen at være finde i den øverste halvdel af 2 division". Uddybning til forventeringer kommer her;


De sidste par sæsoner har i den grad været præget af sommerferien. Elverne har forladt Hogwarts og der er helt stille inde på slottet såvel som inde i Hogsmeade.

Da den 1. september kun er 2 dage væk og skoleåret starter igen er tryllestavene blevet fundet frem fra skuffen, kostene er blevet poleret, og uniformen er gjort klar til kamp atter en gang.


"For at markere denne glade tid på året, hvor der igen kommer liv på slottet, har vi været særdeles aktive på transfer markedet igår og forrige uge.

4 nye forstærkninger er kommet til.
2 spritnye angribere , 1 midtbanemand og 1 til de bagerste rækker.
Vi håber disse 4 nye spillere kan være med til at løfte niveauet de kommende sæsoner.


Vi slutter hvor vi startede, nemlig omkring forventninger til denne igangværende sæson. Der er ingen tvivl om at elevernes tilbagekomst til Hogwarts vil give holdet og træneren det nødvendige løft imod den øverste halvdel af tabellen. Vi retter derfor tryllestavene imod tabellen og håber, at vi lige så let som en "Wingardium Leviosa" , kan bevære os roligt og kontrolleret imod den sjove ende af tabellen igen.


// Dempster Wiggleswade, The Daily Prophet
Besvar