Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Gundsømagle United (Sir Hansen) 20. maj 2018, 15:02
Sæsonmålet blev nået. 3. pladsen sikret i sidste spillerunde, og pokaltitlen kom i hus. smiley

Næste sæson må igen være top tre, minimum kvartfinale i Cuppen og ottendelsfinale i World Cuppen.

God Pinse

Ac dragon IF (Robert) 20. maj 2018, 15:16
Endte på 9. pladsen i superligaen denne uge. Ambitionen for næste uge er at ende i top 8.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 20. maj 2018, 19:54
At rykke op i 1.division USA

Antibrian Boldklub (Mister) 26. maj 2018, 10:11
Nu er vi efterhånden ved vejs ende, men må indrømme at mit mål for denne sæson var at gøre god figur og forhåbentlig undgå nedrykning.
Mit hold er pt. flyvende og jeg indtager sjette pladsen. Dette på trods af at mit hold er utvivlsomt blandt, hvis ikke rækkens ringeste smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. maj 2018, 10:50
Antibrian Boldklub sagde:
Nu er vi efterhånden ved vejs ende, men må indrømme at mit mål for denne sæson var at gøre god figur og forhåbentlig undgå nedrykning.
Mit hold er pt. flyvende og jeg indtager sjette pladsen. Dette på trods af at mit hold er utvivlsomt blandt, hvis ikke rækkens ringeste smiley
Så har du ikke været ambitiøs nok... smiley
Det har jeg til gengæld, og når ikke mit mål.. !!
Men jeg er jo også FCK`er... Der er ligesom en
tendens i det.. smiley smiley
Mvh Per

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 26. maj 2018, 11:04
Havde et mål for at komme i top 3 men fik nogle dårlige resultater da også nogle vigtige spillere blev solgt. Til næste sæson går jeg efter at komme til at kæmpe blandt oprykning, som jeg mener både er realistisk men også ambitiøst

Antibrian Boldklub (Mister) 26. maj 2018, 11:21
Pers LØVER sagde:
Antibrian Boldklub sagde:
Nu er vi efterhånden ved vejs ende, men må indrømme at mit mål for denne sæson var at gøre god figur og forhåbentlig undgå nedrykning.
Mit hold er pt. flyvende og jeg indtager sjette pladsen. Dette på trods af at mit hold er utvivlsomt blandt, hvis ikke rækkens ringeste smiley
Så har du ikke været ambitiøs nok... smiley
Det har jeg til gengæld, og når ikke mit mål.. !!
Men jeg er jo også FCK`er... Der er ligesom en
tendens i det.. smiley smiley
Mvh Per
Jeg var i Parken og så kampen i går, og der var da lovende takter, så mon ikke du nupper trofæet næste sæson smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. maj 2018, 11:37
Antibrian Boldklub sagde:
Pers LØVER sagde:
Antibrian Boldklub sagde:
Nu er vi efterhånden ved vejs ende, men må indrømme at mit mål for denne sæson var at gøre god figur og forhåbentlig undgå nedrykning.
Mit hold er pt. flyvende og jeg indtager sjette pladsen. Dette på trods af at mit hold er utvivlsomt blandt, hvis ikke rækkens ringeste smiley
Så har du ikke været ambitiøs nok... smiley
Det har jeg til gengæld, og når ikke mit mål.. !!
Men jeg er jo også FCK`er... Der er ligesom en
tendens i det.. smiley smiley
Mvh Per
Jeg var i Parken og så kampen i går, og der var da lovende takter, så mon ikke du nupper trofæet næste sæson smiley
Super.... Jeg tog den bare på sofaen...
Det var overbevisende... Og jo det må være ambitionen.. smiley
mvh Per

Ac dragon IF (Robert) 26. maj 2018, 12:19
Ac dragon IF sagde:
Endte på 9. pladsen i superligaen denne uge. Ambitionen for næste uge er at ende i top 8.
Ser ud til at jeg klarede det med maner smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 26. maj 2018, 13:24
Ligger og fedter rundt i bunden af Serie A, til grin...
Top 8 næste sæson
Besvar