Den taktiske del af spillet + kampsimulator [Låst]

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 21. maj 2018, 00:05
Hej managers og ikke mindste udviklere :-)

Jeg syntes den taktiske del af Vman har været ikke eksisterende i et stykke tid, og jeg ville høre om der er planer om at optimere denne del af spillet?

Jeg tænker særligt på:

- Mulighed for at man kan sætte taktik individuelt for hver spiller.
- Grafikken: Om der kunne blive mulighed for at vælge, om man vil bruge den nye eller den gamle kamp simulator grafik.
- At man selv kan justerer hastigheden på den nuværende kamp simulator.

Byd gerne ind, hvis du syntes jeg har glemt noget :-)

Mvh Bjørnholt


Wild Ferrets (Moz) 21. maj 2018, 00:13
Bjørnholt FC sagde:
Jeg tænker særligt på:

- Mulighed for at man kan sætte taktik individuelt for hver spiller.
- Grafikken: Om der kunne blive mulighed for at vælge, om man vil bruge den nye eller den gamle kamp simulator grafik.
Jeg savner også muligheden for at give sine spillere individuelle instrukser, for lige nu er der ikke særligt meget "manager" over spillet.

Det med grafikken er ikke noget jeg går op i, men synes helt klart at den gamle simulator grafik var sjovere at se på.

The Danish Vikings (H Hansen) 21. maj 2018, 11:44
Lige siden vi har fået den nye kampmotor med tilhørende taktikeditor, eller mangel på samme, har spillet været ekstrem mangelfuldt på managerområdet.
Problemet er, at den nuværende kampafvikler, ikke er i stand til at varetage taktikindstillinger, uden at hele kampmotor igen skal omprogrameres, hvilket desværre ikke sker, ihvertfald ikke før vi rammes af en udvikler, som ud over programmering også har forstand på fodbold og dermed betydningen af instrukser til den enkelte/de enkelte kæder.


Bjørnholt FC (And then what) 22. maj 2018, 18:38
Tak for inputs, op.

US Citta di Palermo (Fame Over X Game Over) 22. maj 2018, 19:35
slet

Juventus FC (farvel og tobak) 22. maj 2018, 19:37
Grafikken er i top

Bjørnholt FC (And then what) 23. maj 2018, 15:51
Juventus FC sagde:
Grafikken er i top
Det tænker jeg, at der er delte meninger om :-)

Antibrian Boldklub (Mister) 23. maj 2018, 15:59
Jeg kunne også meget bedre lide 2D kamp-simulatoren. Der er ingen grund til at kampene skal se ud som de gør nu, hvis det skal være så urealistisk. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. maj 2018, 14:03
Bjørnholt FC sagde:
Tak for inputs, op.

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 25. maj 2018, 00:13
spillet er dødt.

en bot klub har vifa rank 5168 og spiller i 4 division.
https://www.virtualmanager.com/clubs/1265556

altså at der er kun 5167 klubber der er bedre end den bot klub

samtidig med at under generelt så står der at 1.323.905 klubber :s, jeg ved ikke hvor de klubber er.
så jeg tror at der ikke er flere penge til spillet eftersom der måske kun er 5000 managers, og måske kun halvdelen af dem betaler licens, eller en tredje del..
Besvar