Hold da op markedet er dødt! :O

Skrevet i Generelt

De Røde Ulve (Talent udsalg) 26. august 2018, 18:27
**Til at starte med vil jeg gerne lige påminde om at man skal tage forbehold for at jeg har spillere på auktion, og det skal der bare tænkes på når dette læses. Da dette ikke er en salgs tråd. Men at der bliver tænkt på saglige i denne tråd istedet. tak.**


Jeg havde lørdag aften sat holdet hele holdet på auktion til 1C i 24 timer, til min store overraskelse logger man på vman 2 timer før auktionerne slutter. Der er flere af spillerne som ikke er blevet budt på, med tanke på at der er spillere med over 40 millioner i værdi, og gode i deres alder.
PS: Det skal lige siges at holdet er elevator hold mellem første og anden division, i en ung alder. Så man burde derfor tænke at det var nogle eftertragtede spillere herinde.

Det får mig så til at tænke på om hvor mange som overhovedet spiller dette spil længere? eller er markedet bare dødt? Eller tjekker folk bare kun spillere der på auktion den næste time? Jeg undres ihvertfald.

Nu skrives dette indlæs med frustration og forundring over hvordan et så potentielt spil som dette vidunderlige manager spil, som jeg flittigt har anvendt de sidste 10 år kan gå hen og dø helt ud som en soltørret tomat!

Nu er der et opråb til brugerne og ledelsen, for ikke nok med spillet ikke er nært så aktivt som tidligere, men så det ikke så forfærdeligt mange år siden at prisen for deres produkt blev skudt i vejret, hvad har vi fået ud af de penge? Har vi fået mere gang i udviklingen af spillet, nej bestemt ikke... Har vi fået nye muligheder? nej absolut heller ikke.. Så lige nu betaler vi altså penge for et produkt som kun går én vej, og det er simpelthen bare ned ad bakke!
- Skal vi som brugere bare acceptere dette, og tænke nåååååh ja, det en krone, jeg kan vel finde en pantflaske på vej hjem, også er de penge tjent ind.

Lad os prøve at referere til en lignende situation: En borger køber et abonnement på netflix, livet er godt, personen kan se film hver eneste dag. Han tænker "feeedt, der så mange ting jeg endnu ikke har set"! 2 år senere har personen nu set samtlige ting der er på netflix, vil personen fortsætte sit abonnement med tanke på at brugeren nu har opnået at se alt? Nej det ville det mest logiske person da ikke gøre hvis der endnu ikke er kommet noget nyt materiale at se på!

Nu der skrevet en hulens masse, men hvad vil jeg egentligt frem til med dette indslag?
- Jo, jeg vil gerne have en forklaring på, hvordan vi som brugere skal fortsætte med et spil uden udvikling, selvom der bliver lovet guld og grønne skove! (OG ja nu ved jeg godt der kommer et kækt modsvar fra et crew-medlem "Der ingen der presser dig til at blive"smiley og det vil selvfølgelig bare blive ignoreret da det intet fagligt har at sige.

Til slut så vil jeg egentligt bare gerne hører om der er sigt til at skuden skulle vende, eller om vi bare skal indse at dette potentielle managerspil kun har en graf at følge, hvilket er som lige nu er ned ad bakke..

AC Wild Dogs (Tjek profilen - eller lad være) 26. august 2018, 18:35
Enig. Det er uambitiøst at ejerene tror at et firma skal have overskud hele tiden, sådan foregår det altså ikke. Man må lave nogle investeringer før pengene havner i kassen.

BK Frem (BK Frem) 26. august 2018, 18:38
Helt enig. Savner også nogle flere udmeldninger fra ejerne generelt.

The New Champion (Daniel) 26. august 2018, 18:58
For at være ærlig kan jeg ikke se om dette er endnu en tudetråd eller om vi prøver at komme frem til noget. men alt andet lige vil jeg tage det forbehold at du har dine på auktion så jeg ser egentlig dette som at du ønsker opmærksomhed på disse spillere?

Endelig ret mig hvis jeg tager fejl. synes det fedt hvis det er er sagelig diskussion som kommer ud af dette emne smiley

De Røde Ulve (Talent udsalg) 26. august 2018, 19:02
The New Champion sagde:
For at være ærlig kan jeg ikke se om dette er endnu en tudetråd eller om vi prøver at komme frem til noget. men alt andet lige vil jeg tage det forbehold at du har dine på auktion så jeg ser egentlig dette som at du ønsker opmærksomhed på disse spillere?

Endelig ret mig hvis jeg tager fejl. synes det fedt hvis det er er sagelig diskussion som kommer ud af dette emne smiley
Som der står beskrevet øverst i tråden, skal der ses der bort fra dette. Det en frustration jeg har haft i længere tid, som kommer frem nu.. Sletter heller ikke tråden efter, da jeg mener at der kræves nogle svar om hvordan landet ligger angående eksistensen af dette managerspil.

The New Champion (Daniel) 26. august 2018, 19:04
Jamen hvad forventer du der sker? at dennis går ind i tråden for at svare på hvad det er de laver pt?

Synes nemt man kan se fra de få blogs de kommer med hvad det er der fylder arbejdstimerne. Det er jo ikke noget man kan forvente at de bruger 15-20 min om ugen på at opdatere os brugere.

Jeg er godt nok ikke selv blevet en topklub i spillet. Men altså du har så mange millioner at arbejde med, så hvad forskel gør det for din klub at de går ud og skriver det som der er blevet skrevet fra flere crew medlemmer i flere andre tråde?

team frostis (Done) 26. august 2018, 21:04
Jeg er enig i din frustration, og målløs over at spillere med formi/enormt pot kan ryge for under det halve af deres spillerværdi, når de egentlig burde betragtes som værende i deres bedste alder. Spillet har de sidste mange år været nedadgående når det kommer til markedet, min mening er at auktionsgebyret er dræberen her.
Der var lige et boost på markedet for 15 årige da talentspejderne kom retur, men at give 30-50 mio for en spiller der kun er 10-15 værd når han begynder at kunne spille med på førsteholdet giver vist heller ikke rigtig mening, så det dør nok også ud inden længe.

Jeg er egentlig lidt ligeglad med licenspengene, men i min optik er det heller ikke store dyre indgreb der skal laves, for at det bliver et mere aktivt spil igen.

De Røde Ulve (Talent udsalg) 26. august 2018, 21:26
Prøv lige se de priser mine spillere blev solgt for.. det latterligt.. Jesus Christ..

Avispa Fukuoka (Pause) 26. august 2018, 21:27
FC Himmelhundene sagde:
Prøv lige se de priser mine spillere blev solgt for.. det latterligt.. Jesus Christ..
Stopper du ? smiley

De Røde Ulve (Talent udsalg) 26. august 2018, 21:33
Avispa Fukuoka sagde:
FC Himmelhundene sagde:
Prøv lige se de priser mine spillere blev solgt for.. det latterligt.. Jesus Christ..
Stopper du ? smiley
Ja det var derfor jeg solgte dem til at starte med. Ville holde en pause da jeg kommer ind i en travl periode. Men medmindre der kommer en ordentlig udmelding eller der sker noget, ender det nok ikke bare med en pause, men nu må vi sesmiley
Besvar