FCK Guld - Europa League

Skrevet i Off-topic

FC København (Nicolai Olsen) 25. oktober 2018, 14:14
https://www.youtube.com/watch?v=sp3P1mErDXY

Et mesterværk af en video for os danske fodboldfans eller FCK fans til at varme op med før kampen idag mod Slavia Prag. Til info så er det netop Tjekkiet som vi ligger tæt op med på Koefficientlisten, så en sejr idag vil være vigtig for både FCK og dansk fodbold!!

Håber der kommer mange ind og ser bold! Ikke hverdag man kan se europærisk topfodbold i Danmark, og slet ikke uden for København smiley Tag derind og få en oplevelse! Forhåbentlig en god en for dansk fodbold.


https://www.bt.dk/fodbold/saadan-kan-fck-erobre-to-champions-league-pladser-til-danmark


FC København (Nicolai Olsen) 25. oktober 2018, 14:18
Jeg har 2 stk. billetter til Nedre C - INdgang C13-C14

Jeg kan sende dem over sms til den person der giver mig en god grund til at sende dem til jer, sådan så jeg ved de bliver brugt og ikke går til spilde. Det først til mølle, over PM.

Spurs (Møller) 25. oktober 2018, 14:21
FC København sagde:
Jeg har 2 stk. billetter til Nedre C - INdgang C13-C14

Jeg kan sende dem over sms til den person der giver mig en god grund til at sende dem til jer, sådan så jeg ved de bliver brugt og ikke går til spilde. Det først til mølle, over PM.
Stærkt initiativ!

FC København (Nicolai Olsen) 25. oktober 2018, 14:22
Takker smiley

FC København (Nicolai Olsen) 25. oktober 2018, 14:37
Ingen??? Hvis der ikke snart sker noget, så tager jeg fat i andre steder, for det er vigtigt for mig, der kommer så mange som mulige derinde iaften, og tiden rinder ud.

FC København (Nicolai Olsen) 25. oktober 2018, 15:14
FC København sagde:
Jeg har 2 stk. billetter til Nedre C - INdgang C13-C14

Jeg kan sende dem over sms til den person der giver mig en god grund til at sende dem til jer, sådan så jeg ved de bliver brugt og ikke går til spilde. Det først til mølle, over PM.
Billetterne er nu givet væk, til en inde på Bold.dk smiley

Zweidreivier (mjaaa) 25. oktober 2018, 22:17
er det dig som er fc københavn

FC København (Nicolai Olsen) 20. juni 2019, 16:46
Ralles Soccer Boys sagde:
er det dig som er fc københavn
Det er min klub, ja. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 20. juni 2019, 21:37
FC København sagde:
Ralles Soccer Boys sagde:
er det dig som er fc københavn
Det er min klub, ja. smiley
Bedre sent end aldrig smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 23. juni 2019, 10:45
Lad os formode det bliver The New Saints, det burde være en walk-over, med alt respekt for walisisk fodbold, så skal den køres hjem.

Jeg var i Herning og se dem spille tilbage i 18, og jeg var ikke imponeret, selvom FCM ikke var gode, så var de aldrig en trussel.

Det er dog værd at bemærke at de ikke har tabt en kamp siden 09-11-2018 - og deres australske angriber Greg Draper er on fire med 9 mål i de seneste 6 kampe.

Meeen, FCK burde kunne køre den sikkert hjem.

Og ja, jeg ser ikke KF Feronikeli, Lincoln Red Imps FC, S.P. Tre Penne eller FC Santa Coloma have en chance mod TNS.
Besvar