Derbydag !

Skrevet i Off-topic

Chelsea FC (Aqu) 5. maj 2019, 22:22
Pers LØVER sagde:
Du har en holdning... Jeg har min smiley
Ingen andre er i nærheden af Europæisk succes... smiley
Ingen er over, Ingen er ved siden af... Og ingen er overhovedet i nærheden..
Synes faktisk at sidste sæson viste en kæmpe opbakning på
fansiden.. smiley
Arrogante ja måske, men vi har noget at have det i... Og har flere egne
talenter i truppen end Brøndby..
På trods af Brøndby syntes de var så dygtige... Og faktisk
kunne lugte guldet... Men måtte nøjes med duften af guld.. smiley
Målsætningen var en 3. plads Tror du selv på det ?
Sidste weekend udvandrede jeres fans 10 før slutfløjt...!
Fortæl mig gerne hvad der er positivt ved Brøndbys sæson ?
Gerne også hvor mange udsolgte kampe... Og hvormange
egne talenter der har spillet i sæsonen.. ?
Hvad er det i er så dygtige til og er lykkedes med når i slutter
som nr 5 i ligaen..?
Mvh Per
Også svært at have den samme europæiske succes med de forskellige bankkontoer, men ja flot de klarer det godt i europa.
Ingen over, ingen tæt på eller ved siden af. Nej det var blot kun 365 dage siden, at i var tæt på ikke at komme med i mesterskabsspillet. Fik i overhovedet noget metal sidste år? (igen med det antal mønter der blev brugt på truppen sidste år må det være skuffende).
Hvis du seriøst mener det om jeres opbakning sidste år, så lader vi blot den debat ligge. Det kan jeg godt allerede nu læse mig til bliver en omgang mudderkast, og ikke er objektivt.

Målsætningen var en 3 plads ja, og den bliver ikke opnået tror jeg ikke, er jeg skuffet? Nej, er jeg irriteret? Ja, fordi det virker ikke til spillerne har samme gejst og vilje til at ville det.

Altså, dem du mener der udvandre 10 min før mod EFB sker altså i ny og næ, det er desværre ofte en tendens især på langsiderne.

Hvad der er positivt, man har forhåbelig lært lektien med at forlænge kontrakter og sælge til tiden fremfor at prøve at holde på spillere der går fri. Man har ydermere fyret en træner der sked på masterclass. Man er igen i år i finalen i DBU pokalen, 3 år i streg det er rimelig positivt!
At man gang på gang har udsolgt udebaneafsnit til HVER kamp, uanset HVOR man ligger er positivt.
Det er positivt at man har valgt at snakke masterclass igen, synes også det er positivt med Ebbe Sand som tiltræder, jeg ser frem til de næste 10 år som Brøndby fan i hvert fald.
At man samler 200.000 kroner ind via donationer til tifo af fans og ingen sponsorer på 24 timer, fremfor at få den betalt af sin klub eller andre.
Det er positivt VORES stadion, hedder Brøndby Stadion, fremfor Telenor Arena.

Jeg vil hellere spille om 5-6 plads, end jeg vil miste ånden i Brøndby.


Besvar