Jeg glæder mig til ungdomsafdelingen kommer :)

Skrevet i Generelt

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 13. november 2018, 20:38
Pers LØVER sagde:
Nobr sagde:
@ Pers LØVER

Jeg skriver sådan, da du absolut skal stikke en formodning om min intention ud, som du ikke kan vide noget som helst om. Og min intention er da rystende ligegyldigt i forhold til sagen.
Men jeg vil da gerne svare på din nysgerrighed. Jeg kommer med en påstand om, at de 24 spillere som Berlin ikke synes er nok, svarer fint med de ting han gerne vil med spillet. Han forholder sig overhovedet ikke til sagen, men har travlt med alt andet - læs nedgørelse af min person. Derfor fortsætter jeg, da jeg ikke finder det særligt charmerende at omtale mig på den måde. Det er min forklaring og har intet med dine angreb på mig at gøre.

Vær sød og forhold jer til sagen fremover. Det skulle jo nødig se ud som om, at det er jer der er efter andre managere.
Undskyld.. Nobr !!! Jeg beklager... !
Jeg er sgu ked af at have været urimelig...
Det var aldrig mit ønske at stille tvivl til dig, din dygtighed, din viden eller din intention..
Du er en fantastisk manager, og har opnået vildt meget, og vil gøre det fremover..
Jeg har heller ikke en intention, om at gøre mig eller andre mere seriøse..
Jeg vil fremover forsøge udelukkende at forholde mig til sagen/oplægget/de enkelte indlæg..!!
Og så vil jeg lade andre læse og vurdere, hvad der er skrevet... Både af dig, og
andre der vælger at kommenterer på forum..
Mvh
Livet er dejlig.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. november 2018, 20:49
Nobr sagde:
Pers LØVER sagde:
Nobr sagde:
@ Pers LØVER

Jeg skriver sådan, da du absolut skal stikke en formodning om min intention ud, som du ikke kan vide noget som helst om. Og min intention er da rystende ligegyldigt i forhold til sagen.
Men jeg vil da gerne svare på din nysgerrighed. Jeg kommer med en påstand om, at de 24 spillere som Berlin ikke synes er nok, svarer fint med de ting han gerne vil med spillet. Han forholder sig overhovedet ikke til sagen, men har travlt med alt andet - læs nedgørelse af min person. Derfor fortsætter jeg, da jeg ikke finder det særligt charmerende at omtale mig på den måde. Det er min forklaring og har intet med dine angreb på mig at gøre.

Vær sød og forhold jer til sagen fremover. Det skulle jo nødig se ud som om, at det er jer der er efter andre managere.
Undskyld.. Nobr !!! Jeg beklager... !
Jeg er sgu ked af at have været urimelig...
Det var aldrig mit ønske at stille tvivl til dig, din dygtighed, din viden eller din intention..
Du er en fantastisk manager, og har opnået vildt meget, og vil gøre det fremover..
Jeg har heller ikke en intention, om at gøre mig eller andre mere seriøse..
Jeg vil fremover forsøge udelukkende at forholde mig til sagen/oplægget/de enkelte indlæg..!!
Og så vil jeg lade andre læse og vurdere, hvad der er skrevet... Både af dig, og
andre der vælger at kommenterer på forum..
Mvh
Livet er dejlig.
Absolut.... smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 14. november 2018, 17:53
Nobr sagde:
@ Pers LØVER

Jeg skriver sådan, da du absolut skal stikke en formodning om min intention ud, som du ikke kan vide noget som helst om. Og min intention er da rystende ligegyldigt i forhold til sagen.
Men jeg vil da gerne svare på din nysgerrighed. Jeg kommer med en påstand om, at de 24 spillere som Berlin ikke synes er nok, svarer fint med de ting han gerne vil med spillet. Han forholder sig overhovedet ikke til sagen, men har travlt med alt andet - læs nedgørelse af min person. Derfor fortsætter jeg, da jeg ikke finder det særligt charmerende at omtale mig på den måde. Det er min forklaring og har intet med dine angreb på mig at gøre.

Vær sød og forhold jer til sagen fremover. Det skulle jo nødig se ud som om, at det er jer der er efter andre managere.
Hvilken måde har jeg omtalt dig på. Husk det er forbudt at anklage andre offentlig her på forum. Det er noget alle ved. Måske lige undtagen dem som er uden for pædagogisk rækkevidde.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 14. november 2018, 18:11
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
@ Pers LØVER

Jeg skriver sådan, da du absolut skal stikke en formodning om min intention ud, som du ikke kan vide noget som helst om. Og min intention er da rystende ligegyldigt i forhold til sagen.
Men jeg vil da gerne svare på din nysgerrighed. Jeg kommer med en påstand om, at de 24 spillere som Berlin ikke synes er nok, svarer fint med de ting han gerne vil med spillet. Han forholder sig overhovedet ikke til sagen, men har travlt med alt andet - læs nedgørelse af min person. Derfor fortsætter jeg, da jeg ikke finder det særligt charmerende at omtale mig på den måde. Det er min forklaring og har intet med dine angreb på mig at gøre.

Vær sød og forhold jer til sagen fremover. Det skulle jo nødig se ud som om, at det er jer der er efter andre managere.
Hvilken måde har jeg omtalt dig på. Husk det er forbudt at anklage andre offentlig her på forum. Det er noget alle ved. Måske lige undtagen dem som er uden for pædagogisk rækkevidde.
Sm jeg skrev tidligere, tror jeg ikke du er en rar person. Hvis du har glemt hvorfor, skal du bare kigge tilbage på den måde du omtaler mig på.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 14. november 2018, 18:14
The Danish Vikings sagde:
Jeg så modsat gerne, at plads til spillere i begge trups blev reduceret til sammenlagt 28, frem for de nuværende 30. Det ville tvinge managers til at sælge for at få plads til forbedringer med måske tab til følge, eller muligheden for at hente ungdomsspillere. Dette kan ske enten ved at sælge af A-holdet og flytte spillere fra B-holdet eller direkte sælge af sit ungdomshold.
Udvides pladserne yderligere har ingen behov for at sælge, men blot kører autopilot.

Vi skal jo gerne have markedet tvangsstartet igen.
Hvis vi alle skal have så få pladser at vi er tvunget at sælge spillere. Hvilke klubber har så plads til købe. Der ligner en skjult dagsorden. Eller du har måske ikke set alle de spillere som allerede er sat til salg på transferlisten. Alle folk snakker om de ikke kan sælge deres spillere. Og nu vil du have endnu flere ud på et overfyldt markedet. Er det fordi din egen klub ikke kan finde spillere med enorm potentiale. Så vil du tving os andre til at sælge. For det er jo ikke almindelige spillere din klub plejer at købe. Det forslag du kommer med,er kun til fordel for dig selv. Normalt kommer jeg ikke med sådan beskyldninger. Men det var dig selv som begyndte med beskyldninger mod mig. Jeg startede tråden med at bede om respekt for andre. Men dig og Ørnenæb forstod vist ikke dette.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 14. november 2018, 18:19
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
@ Pers LØVER

Jeg skriver sådan, da du absolut skal stikke en formodning om min intention ud, som du ikke kan vide noget som helst om. Og min intention er da rystende ligegyldigt i forhold til sagen.
Men jeg vil da gerne svare på din nysgerrighed. Jeg kommer med en påstand om, at de 24 spillere som Berlin ikke synes er nok, svarer fint med de ting han gerne vil med spillet. Han forholder sig overhovedet ikke til sagen, men har travlt med alt andet - læs nedgørelse af min person. Derfor fortsætter jeg, da jeg ikke finder det særligt charmerende at omtale mig på den måde. Det er min forklaring og har intet med dine angreb på mig at gøre.

Vær sød og forhold jer til sagen fremover. Det skulle jo nødig se ud som om, at det er jer der er efter andre managere.
Hvilken måde har jeg omtalt dig på. Husk det er forbudt at anklage andre offentlig her på forum. Det er noget alle ved. Måske lige undtagen dem som er uden for pædagogisk rækkevidde.
Sm jeg skrev tidligere, tror jeg ikke du er en rar person. Hvis du har glemt hvorfor, skal du bare kigge tilbage på den måde du omtaler mig på.
Hvis du beskylder mig for noget. Så må du bevise det.
Jeg tror ikke du kan udtale dig om jeg er en rar person. For alle de indlæg du skriver til mig, der pøver du at nedgøre, cikaner eller provokere mig. Jeg kender din type fra min tid i børnehaven. Heldigvis har jeg ikke set nogle som dig siden.
Ps. Det kræver empati at kunne bedømme om nogle er en rar person.

Loyals (VMEnhancer) 14. november 2018, 18:20
Hogsmeade Magicians sagde:
- Når ungdomsafdelingen kommer, så kan man vel stadig have spillere under 22år i 1-holdstruppen? ( Skal bare lige være 100% her, haha)

- Når man laver en 15årig, vælger man om spilleren skal til 1-holdet eller ungdomsholdet?

- Kommer ungdomsholdet til at betyde nogen ændring i forhold til hvor mange "nye" spillere man kan oprette hver uge?
Jeg vil give mit bud på disse spørgsmål - 100% ud fra hvad jeg har læst og hørt både på bloggen og eventuelt i crewfora.

1 - Ja, du kan godt rykke spillere op til førsteholdet. Der kommer vist nogle regler i forhold til at rykke spilleren tilbage til ungdomsholdet. Spillere fra ungdomsholdet kan bruges på førsteholdet som nævnt i en blog.

2 - Spilleren vil nok blive tilknyttet ungdomsholdet - Hvis ikke, så bliver du i hvert fald spurgt ved ansættelse.

3 - Som billedet herunder viser, så kommer der formenligt ikke ændringer til antallet per uge, selvom det var oppe at vende ved ændring i potentialefordelingen for at nedsætte antallet af dårlige spillere(ca 900.000 som ikke er på hold).


Loyals (VMEnhancer) 14. november 2018, 18:22
BERLIN EAST FC sagde:
The Danish Vikings sagde:
Jeg så modsat gerne, at plads til spillere i begge trups blev reduceret til sammenlagt 28, frem for de nuværende 30. Det ville tvinge managers til at sælge for at få plads til forbedringer med måske tab til følge, eller muligheden for at hente ungdomsspillere. Dette kan ske enten ved at sælge af A-holdet og flytte spillere fra B-holdet eller direkte sælge af sit ungdomshold.
Udvides pladserne yderligere har ingen behov for at sælge, men blot kører autopilot.

Vi skal jo gerne have markedet tvangsstartet igen.
Hvis vi alle skal have så få pladser at vi er tvunget at sælge spillere. Hvilke klubber har så plads til købe. Der ligner en skjult dagsorden. Eller du har måske ikke set alle de spillere som allerede er sat til salg på transferlisten. Alle folk snakker om de ikke kan sælge deres spillere. Og nu vil du have endnu flere ud på et overfyldt markedet. Er det fordi din egen klub ikke kan finde spillere med enorm potentiale. Så vil du tving os andre til at sælge. For det er jo ikke almindelige spillere din klub plejer at købe. Det forslag du kommer med,er kun til fordel for dig selv. Normalt kommer jeg ikke med sådan beskyldninger. Men det var dig selv som begyndte med beskyldninger mod mig. Jeg startede tråden med at bede om respekt for andre. Men dig og Ørnenæb forstod vist ikke dette.
De tal jeg synes at have hørt, for 5-6 måneder siden, er 13/15 som jeg husker det. Men det kan have ændret sig 20 gange side smiley

Loyals (VMEnhancer) 14. november 2018, 18:23
Apropos jeres diskussion om reglerne er brudt osv.
Nobr sagde:
Jeg synes I er lige gode om det smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 14. november 2018, 18:29
Loyals sagde:
Apropos jeres diskussion om reglerne er brudt smiley
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Klaphat]Du virker ikke som en rar person. [/url]
Jeg synes I er lige gode om det smiley
Det er vel ikke forbudt at skrive klaphat. Der er snart landskamp.
Nej vi er ikke lige gode om det.
Norb er langt bedre end mig til at skjule sin provokation. Hvorfor han altid skal provokere ved jeg ikke.
Besvar