.. [Låst]

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. november 2018, 22:06
Jeg har tidligere efter uoverenstemmelser med crew,
og forsøgt at holde mig fra forum.. !
Måske i situationer hvor jeg har været udfordrene
og måske endda urimelig...
Men det er sgu ikke rigtig lykkedes... ( Alene fordi jeg
elsker at være på forum smiley
Men denne gang, mener jeg det alvorligt... !
Jeg har været rimelig, omend provokerende for at
skabe debat..
Men hvis klubber med et stort navn, og de rigtige
venner er tilladt provokationer jeg ikke er...
Så står jeg sgu af.. !!
Og hvis du ser et grimt opslag fra mig, er det ikke personligt
ment... Så er det bare fordi, jeg er nødt til at få et ban for ikke at
skrive videre på forum... smiley
Jeg er stået af forum, og nøjes med min klub.. Og vil hygge mig
med det... smiley
God jul til jer alle..
Mvh Per

Juventus FC (farvel og tobak) 22. november 2018, 22:10
1 minuts stilhed for at ære kammerat Per



Vi kæmper videre Per!

God jul til dig

Gudenå FC (Blaki er god) 22. november 2018, 22:34
Jeg indstiller dig til jul
Som årets forum debattør
Håber du blive eller kommer igen.
Mvh. Bjarne.

The New Champion (Daniel) 22. november 2018, 22:54
Det er da er trist forum uden dine ellers underholdende samtaler med Crew og visse andre managers smiley god jul, håber du kommer tilbage på forum smiley

Valby Vikings (Ron Stoppable) 23. november 2018, 00:23
Det er blevet et spøjst spil det her:
Der bliver ikke gjort synderligt meget for at forbedre spillet for ikke at tale om den manglende kommunikation ud til spillets mange betalende brugere, og når der så endelig er en ildsjæl, der tør "brokke" sig og stille sig skeptisk, ja så skal han udelukkes fra forum. Må indrømme at jeg ikke er sat 100% ind i de specifikke omstændigheder her, men det virker som om at det ikke er tilladt at være skeptisk.

Nød også at følge med i mange af de ting du (Per) har delt på forum, og håber da selvfølgelig at du kommer tilbage smiley

Thorshammer United (EPU) 23. november 2018, 09:41
Nå Per, hvad vil du så få tiden til at gå med nu du får masse af tid? Hvad med at starte en produktion og salg af t-shirts med teksten "Crooked Crew - lock them up" smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 23. november 2018, 11:31
Der burde være en knap vi kunne anmelde indlæg med. Nogle indlæg er bare ikke i orden. De er kun skrevet for at chikanere andre. Kan man ikke se det, har man måske ikke levet længe nok til at forstå det. Eller så vil man bare ikke forstå det.




Per er det sødeste menneske på forum. Bortset fra når FCK taber en kamp. smiley
At miste Per på forum, er jo at miste størstedelen af glæden ved dette spil. Ikke kun for mig. Men også for dem som kaster med mudder. Hvem skal de nu kaste mudder efter. Jeg trækker mig også fra forum. Jeg gider simpelthen ikke alt den skjulte chikane. Og jeg deler sikkert heller gratis licens ud som julegaver i år. Det kan I takke en vis person for. Om han er et rar menneske kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke kender ham personligt. Men jeg vil ikke være til grin. At dele gratis licens ud til de små nye klubber. For derefter at blive gjort til nar på forum. Nej tak siger jeg.

Galway United FC (Tveskæg) 23. november 2018, 12:03
Man skal da vist passe på med, hvad man siger i denne børnehave. I kaster selv med SÅ mange sten. I virker meget nærtagende og besidder ikke en rummelighed så andre også kan være her.
Mine 5 cent.

Boston Biscuits (Chris Durst) 23. november 2018, 13:15
BERLIN EAST FC sagde:
At dele gratis licens ud til de små nye klubber. For derefter at blive gjort til nar på forum. Nej tak siger jeg.
I er sgu alle lige gode om det. Lad vær med at "stikke" til andre managers og føle jer udsat når i så får lidt igen.
Jeg har nydt at følge med i jeres diskussioner, og I vil helt sikkert VMAN det bedste, men stop nu med at føle jer som ofre.

Thunderballs (Mathias Lynge) 23. november 2018, 15:49
Forum bliver kedeligt og trist uden dig Per.

Håber du vender tilbage til forum igen snarest. Vi mangler folk som dig på forum.

Glædelig jul, hvis dit vinterhi kommer til at vare så længe. smiley



Besvar