Overraskelser sker også i den virkelige verden

Skrevet i Generelt

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 24. november 2018, 19:41
Chelsea FC sagde:
Nobr sagde:
Spillet ligner mere og mere kitsch.
Syntes også min sejr var velfortjent i dag smiley
Hehe, med to spærrede forsvarspillere må jeg give dig ret. smiley Men jeg kan næsten finde 10 kampe i denne uge, hvor jeg mistede points til en ringere modstander. Men det er jo kun herligt. Livet er dejlig..

The Danish Vikings (H Hansen) 25. november 2018, 08:08
Eller at jeg nu vandt Premier League, hvor klubber på 2 til 8 og 9 pladsen, er en del bedre hmm. Lige med undtagelse af 7 pladsen, som burde være dømt til nedrykning.


Bones of Thor (Thorbone) 25. november 2018, 09:30
The Danish Vikings sagde:
Eller at jeg nu vandt Premier League, hvor klubber på 2 til 8 og 9 pladsen, er en del bedre hmm. Lige med undtagelse af 7 pladsen, som burde være dømt til nedrykning.
Av, det er et trist syn. Mersiside blues har det bedste hold, og ligger nr. 10 inden sin sidste kamp og Humlebæk ligger nr 12 (med 2 kampe i hånden) med et klart bedre hold end mesterholdet.

Det mest triste er dog ensartetheden, alle spillere på alle hold ligger indenfor 10 i stats-styrke og pga 15% reglen og stats-loftet er alle spillere ens, med præcis samme styrke i alle vigtige stats. Det er ganske enkelt lodtrækning.

Det er jo ikke sjovt, når alle skal have lov til at være bedst !!!

Atlanta Hawks (Christoffer) 25. november 2018, 10:04
Bones of Thor sagde:
The Danish Vikings sagde:
Eller at jeg nu vandt Premier League, hvor klubber på 2 til 8 og 9 pladsen, er en del bedre hmm. Lige med undtagelse af 7 pladsen, som burde være dømt til nedrykning.
Av, det er et trist syn. Mersiside blues har det bedste hold, og ligger nr. 10 inden sin sidste kamp og Humlebæk ligger nr 12 (med 2 kampe i hånden) med et klart bedre hold end mesterholdet.

Det mest triste er dog ensartetheden, alle spillere på alle hold ligger indenfor 10 i stats-styrke og pga 15% reglen og stats-loftet er alle spillere ens, med præcis samme styrke i alle vigtige stats. Det er ganske enkelt lodtrækning.

Det er jo ikke sjovt, når alle skal have lov til at være bedst !!!
Ja det er trist, men tag et kig på fx. Mersiside blues spillere! Klart de ikke vinder kampe når de ligger omkring 50-60% i energi ;-) Indimellem kan det kan ligne ren lotteri, men synes nu alligevel ofte at det er den rigtige vinder der findes igennem ugen.

/Christoffer

Bones of Thor (Thorbone) 25. november 2018, 20:06
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
The Danish Vikings sagde:
Eller at jeg nu vandt Premier League, hvor klubber på 2 til 8 og 9 pladsen, er en del bedre hmm. Lige med undtagelse af 7 pladsen, som burde være dømt til nedrykning.
Av, det er et trist syn. Mersiside blues har det bedste hold, og ligger nr. 10 inden sin sidste kamp og Humlebæk ligger nr 12 (med 2 kampe i hånden) med et klart bedre hold end mesterholdet.

Det mest triste er dog ensartetheden, alle spillere på alle hold ligger indenfor 10 i stats-styrke og pga 15% reglen og stats-loftet er alle spillere ens, med præcis samme styrke i alle vigtige stats. Det er ganske enkelt lodtrækning.

Det er jo ikke sjovt, når alle skal have lov til at være bedst !!!
Ja det er trist, men tag et kig på fx. Mersiside blues spillere! Klart de ikke vinder kampe når de ligger omkring 50-60% i energi ;-) Indimellem kan det kan ligne ren lotteri, men synes nu alligevel ofte at det er den rigtige vinder der findes igennem ugen.

/Christoffer
Det havde jeg ikke set, men selv om det er en forklaring på netop dette holds nuværende placering, så frikender det ikke spillet.

Det er i sig selv absurd, at tempodelen er det eneste sted manageren kan få indflydelse på holdets resultater....og kun i negativ retning. Du kan ikke vinde kampe ved at prioritere nogle kampe højere end andre, du kan kun ødelægge dit eget holds vinderchancer ved at øge tempoet i kampene.
Hvor dumt er det setup ?

Der er INGEN...jeg gentager...INGEN taktiske udfordringer til spillets managers udover at huske at placere sine spillere på grønne felter og spille på afslappet. Gaaaaaaab

Atlanta Hawks (Christoffer) 25. november 2018, 21:45
Bones of Thor sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Bones of Thor sagde:
The Danish Vikings sagde:
Eller at jeg nu vandt Premier League, hvor klubber på 2 til 8 og 9 pladsen, er en del bedre hmm. Lige med undtagelse af 7 pladsen, som burde være dømt til nedrykning.
Av, det er et trist syn. Mersiside blues har det bedste hold, og ligger nr. 10 inden sin sidste kamp og Humlebæk ligger nr 12 (med 2 kampe i hånden) med et klart bedre hold end mesterholdet.

Det mest triste er dog ensartetheden, alle spillere på alle hold ligger indenfor 10 i stats-styrke og pga 15% reglen og stats-loftet er alle spillere ens, med præcis samme styrke i alle vigtige stats. Det er ganske enkelt lodtrækning.

Det er jo ikke sjovt, når alle skal have lov til at være bedst !!!
Ja det er trist, men tag et kig på fx. Mersiside blues spillere! Klart de ikke vinder kampe når de ligger omkring 50-60% i energi ;-) Indimellem kan det kan ligne ren lotteri, men synes nu alligevel ofte at det er den rigtige vinder der findes igennem ugen.

/Christoffer
Det havde jeg ikke set, men selv om det er en forklaring på netop dette holds nuværende placering, så frikender det ikke spillet.

Det er i sig selv absurd, at tempodelen er det eneste sted manageren kan få indflydelse på holdets resultater....og kun i negativ retning. Du kan ikke vinde kampe ved at prioritere nogle kampe højere end andre, du kan kun ødelægge dit eget holds vinderchancer ved at øge tempoet i kampene.
Hvor dumt er det setup ?

Der er INGEN...jeg gentager...INGEN taktiske udfordringer til spillets managers udover at huske at placere sine spillere på grønne felter og spille på afslappet. Gaaaaaaab
Der vil jeg give dig fuldstændig ret i, og håber som så mange andre der sker noget på den front!

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 25. november 2018, 22:50
Husker stadig Loyals skrev til Dennis, angående instrukser og deres mangelfuldhed. Dennis ville efterprøve om dette havde hold i virkeligheden. Desværre har vi aldrig hørt om instrukserne duelighed er efterprøvet eller ej.
Dette kunne være meget interessant at vide.

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 26. november 2018, 00:00
Shit, hvordan kan alle de landsholdsspillere tabe til Skovbakkens u21 :0

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 26. november 2018, 00:19
Du tabte vel nærmest mesterskabet der?. Forstår ikke hvorfor dine spillere ikke var mere motiveret...

Slettet klub 26. november 2018, 00:43
DaIkurd FF sagde:
Du tabte vel nærmest mesterskabet der?. Forstår ikke hvorfor dine spillere ikke var mere motiveret...
Ja, havde da vundet ligaen hvis den kamp var blevet til en sejr, eller bare uafgjort smiley
Besvar