Quidditch Cup - (Lukket)

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2020, 23:41
Mælk og Rullekebab sagde:
Foregår det ved at spille venskabskampe? Og i så fald, hvad gør man hvis andre har en pending venskabskamp liggende fra en, som de accepterer og man derved ikke kan spille de nødvendige kampe.
Ja og så må du jo prioritere.

Mælk og Rullekebab (byd på mine spillere) 9. april 2020, 23:53
Men kan jeg annullere anmodninger jeg allerede har sendt, eller hvad mener du med at prioritere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2020, 23:56
Mælk og Rullekebab sagde:
Men kan jeg annullere anmodninger jeg allerede har sendt, eller hvad mener du med at prioritere smiley
Kommer an på om du har sendt anmodningen eller en anden har - hvis du selv har kan du jo bare gå ind og annullerer

La Nacuary (Rasmus) Crew 10. april 2020, 13:17
Mælk og Rullekebab sagde:
Men kan jeg annullere anmodninger jeg allerede har sendt, eller hvad mener du med at prioritere smiley
Hvis du har sendt en masse, som ikke er accepteret, så kan det godt blive lidt problematisk, hvis dem du har sendt til, for accepteret deres anmodning før en af dem fra din gruppe.

Gudenå FC (Blaki er god) 10. april 2020, 15:00
Mælk og Rullekebab sagde:
Foregår det ved at spille venskabskampe? Og i så fald, hvad gør man hvis andre har en pending venskabskamp liggende fra en, som de accepterer og man derved ikke kan spille de nødvendige kampe.
Vi har normalt søndag som reserve dag

La Nacuary (Rasmus) Crew 10. april 2020, 22:00
Kom så venner, skal du ikke være med Bjørn? smiley

Bjørnholt FC (And then what) 10. april 2020, 23:22
La Nacuary sagde:
Kom så venner, skal du ikke være med Bjørn? smiley
Har glemt at købe koste til min drenge, så det må lige blive en anden gang smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 10. april 2020, 23:53
Bjørnholt FC sagde:
La Nacuary sagde:
Kom så venner, skal du ikke være med Bjørn? smiley
Har glemt at købe koste til min drenge, så det må lige blive en anden gang smiley
Øv, havde ellers håbet at det var denne gang vi kom til at være i gruppe sammen smileysmiley

Bjørnholt FC (And then what) 10. april 2020, 23:55
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Nacuary sagde:
Kom så venner, skal du ikke være med Bjørn? smiley
Har glemt at købe koste til min drenge, så det må lige blive en anden gang smiley
Øv, havde ellers håbet at det var denne gang vi kom til at være i gruppe sammen smileysmiley
Aldrig giv op, håbet er det eneste som vi har her i spillet smileysmiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 10. april 2020, 23:59
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Nacuary sagde:
Kom så venner, skal du ikke være med Bjørn? smiley
Har glemt at købe koste til min drenge, så det må lige blive en anden gang smiley
Øv, havde ellers håbet at det var denne gang vi kom til at være i gruppe sammen smileysmiley
Aldrig giv op, håbet er det eneste som vi har her i spillet smileysmiley
Sandt nok, du plejer jo at vendte til de første 15 pladser i cuppen er taget smiley
Besvar