Fritidsinteresser

Skrevet i Off-topic

Mollz pro (alt på t list byd) 18. januar 2019, 22:15
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz


Ignotus (--) 18. januar 2019, 22:22
Når ikke jeg studerer, arbejder eller laver praktiske ting, så er jeg næsten altid at finde foran computeren igang med at kode hjemmesider eller spille CS smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. januar 2019, 22:31
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Self er det okay at lave sådan en tråd, det er jo i off topic :-)

Men jeg kan godt lide at gå ture i naturen og i agtage og observere omgivelserne, det er noget jeg kan bruge timer på
Jeg plejede at se meget fodbold men er her de seneste år gået over til NBA, da jeg syntes det giver mig meget mere og at der bare er så meget mere i sporten når det er så bare ikke lige vælger at komme klokken lort om natten :-)

Ellers oplevelser som så mange andre, komme ud og rejse, tag til en festival eller bare en en dags koncert eller andre aktiviteter som kunne være i nærheden af en :-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 18. januar 2019, 22:41
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Det er Off-topic så må absolut være ok..
Og præcis det som dette forum er til.. smiley
Jeg har det lidt på samme måde, som dig..
Jeg kan lide at fiske, men gør det for sjældent...
det bliver til en 10-15 gange om året..
Enten som en kuttertur.. eller i en put and take sø..
Og nyder det hver eneste gang..
Jeg har masser af tanker om at købe en moutainbike,
og finde nogle fede ruter...
Det sker bare ikke rigtig.. Der kommer noget arbejde
eller en anden undskyldning i vejen.. smiley
Tak for dit indlæg.. Det sætter nogle tanker igang smiley
Mvh Per

Mollz pro (alt på t list byd) 18. januar 2019, 22:51
Team Aries sagde:
Når ikke jeg studerer, arbejder eller laver praktiske ting, så er jeg næsten altid at finde foran computeren igang med at kode hjemmesider eller spille CS smiley
Jeg bruger også selv en del tid bag computeren, jeg har gået med overvejelserne om at gøre noget mere ved det gaming men Cs er et spil jeg har spillet en del men ikk på noget særlig højt niveau syntes det er sjovere at se end at spille det især sådan som Astralis buldrer afted smiley

Mollz pro (alt på t list byd) 18. januar 2019, 22:56
Bjørnholt FC sagde:
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Self er det okay at lave sådan en tråd, det er jo i off topic :-)

Men jeg kan godt lide at gå ture i naturen og i agtage og observere omgivelserne, det er noget jeg kan bruge timer på
Jeg plejede at se meget fodbold men er her de seneste år gået over til NBA, da jeg syntes det giver mig meget mere og at der bare er så meget mere i sporten når det er så bare ikke lige vælger at komme klokken lort om natten :-)

Ellers oplevelser som så mange andre, komme ud og rejse, tag til en festival eller bare en en dags koncert eller andre aktiviteter som kunne være i nærheden af en :-)
Tak for det skulle bare være på den sikre side! smiley

Spændende, jeg er også selv begyndt at gå lidt for ligesom at blive lidt aktiveret da man godt kan komme til at slå rødder i sin kontorstol eller sofaen når man kommer hjem. Jeg går med overvejelserne om at begynde at løbe igen men for ikke at lyde som en "new year, new me" typen så er det svært at hægte op i sig selv når man løber/træner alene smiley

Det med at begynde at følge med i en anden sportsgren har også været med i overvejelserne så som Nba eller Nfl er med i overvejelserne det er bare svært at sætte sig ind i især Nfl og der er aldrig noget som vil overgå fodbold. smiley

Oplevelser er en god ting man skal bare have fat i folk som har de samme interesser som en også på den her tid af året hvor der ikke er diverse festivaler, events smiley

Mollz pro (alt på t list byd) 18. januar 2019, 23:00
Pers LØVER sagde:
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Det er Off-topic så må absolut være ok..
Og præcis det som dette forum er til.. smiley
Jeg har det lidt på samme måde, som dig..
Jeg kan lide at fiske, men gør det for sjældent...
det bliver til en 10-15 gange om året..
Enten som en kuttertur.. eller i en put and take sø..
Og nyder det hver eneste gang..
Jeg har masser af tanker om at købe en moutainbike,
og finde nogle fede ruter...
Det sker bare ikke rigtig.. Der kommer noget arbejde
eller en anden undskyldning i vejen.. smiley
Tak for dit indlæg.. Det sætter nogle tanker igang smiley
Mvh Per
Fedt at det er med til at sætte tankerne i gang det er lidt det jeg håbede dette indlæg ville skabe så jeg selv kunne blive inspireret af andre! smiley

Jeg står i samme scenarie som dig med mountainbike hvor mine overvejelser går på at starte til fodbold igen i Aalborg men da jeg er tilflytter og rigtig mange klubber at vælge mellem er det svært at gennemskue hvilken klub man skal tilslutte sig og om man vil passe ind i miljøet eller falde lidt ud da der sommetider kan være "låste grupper" som er svære at tilslutte sig som ny også det med man ikke selv har været på banen i et par år savner man lidt et comeback men det bliver aldrig rigtigt til mere end bare snak og overvejelse før det falder til jorden. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. januar 2019, 23:04
Mollz pro sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Self er det okay at lave sådan en tråd, det er jo i off topic :-)

Men jeg kan godt lide at gå ture i naturen og i agtage og observere omgivelserne, det er noget jeg kan bruge timer på
Jeg plejede at se meget fodbold men er her de seneste år gået over til NBA, da jeg syntes det giver mig meget mere og at der bare er så meget mere i sporten når det er så bare ikke lige vælger at komme klokken lort om natten :-)

Ellers oplevelser som så mange andre, komme ud og rejse, tag til en festival eller bare en en dags koncert eller andre aktiviteter som kunne være i nærheden af en :-)
Tak for det skulle bare være på den sikre side! smiley

Spændende, jeg er også selv begyndt at gå lidt for ligesom at blive lidt aktiveret da man godt kan komme til at slå rødder i sin kontorstol eller sofaen når man kommer hjem. Jeg går med overvejelserne om at begynde at løbe igen men for ikke at lyde som en "new year, new me" typen så er det svært at hægte op i sig selv når man løber/træner alene smiley

Det med at begynde at følge med i en anden sportsgren har også været med i overvejelserne så som Nba eller Nfl er med i overvejelserne det er bare svært at sætte sig ind i især Nfl og der er aldrig noget som vil overgå fodbold. smiley

Oplevelser er en god ting man skal bare have fat i folk som har de samme interesser som en også på den her tid af året hvor der ikke er diverse festivaler, events smiley
Det er "bare" med at komme igang med at prøve forskellige ting af og tage det i det tempo, som man har det bedst med :-)

LFC The Reds (Anders Jacobsen - LFC) 28. januar 2019, 22:11
NBA er let at lære. Invester et par kroner i NBA 2k, så får du hurtigt et kendskab til spillerne og spillet - selvom det selvfølgelig ikke kan sidestilles med virkeligheden.

Jeg blev selv opslugt af 2k16, og har været ret stor fan af NBA siden da. Det er måske ikke det smarteste træk, når kampene spilles klokken lort om natten, hvorfor forelæsninger på studiet i enkelte (host) tilfælde bliver andenprioritet i forhold til en NBA kamp. Jeg er svært glad for Doncic, så de fleste Mavericks kampe i sæsonen er blevet set - også selvom det har betydet, at jeg skal holde mig vågen til tidlig morgen.

Andre fritidsinteresser.. Alle Liverpool kampe - gerne på pubben med en stor fadøl i hånden. Jeg var ret aktiv, skal jeg selv sige det, til jeg stoppede på efterskolen - efterhånden 6½ år siden, hvorefter interessen og motivationen mere har været foran tv'et.

Fodbold, NBA, dart, cykling, boksning, MMA, tennis, F1 og skisport. Jeg følger med i en hel del, så der er jo slet ikke tid til at være aktiv selv længere... Og dog, jeg er kommet til at love et par kammerater, at jeg løber lillebælt halvmarathon med dem i 2020 - og som formen er lige nu, så kommer jeg ikke til kilometer to, før jeg skal have en puster. Så der skal nok en hel del træning til, gerne meget snart, hvis jeg skal i mål for tidsgrænsen.

Og den der med at begynde på løb - jeg har haft tanken i fire år. Den længste stime var tre løb på en uge. Computeren og tv'et kalder, når studiet er overstået.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. februar 2019, 20:54
Uha der er mange, men ikke mange man reelt bruger tid på.

Fodbold følger jeg en del med i.
Ellers fylder gaming en måske lidt for stor del af mit liv, hvor Rocket League og Sea og Thieves er prioritet.

Jeg cykler også lidt MTB med vennerne i ny og næ, regner med at skulle starte ordentlig op til den nye sæson, så skulle måske snart i fitness for at træne konditionen op. smiley

Bueskydning, speedcubing, skak, samt MLB også er noget jeg interessere mig for. smiley
Besvar