Fritidsinteresser

Skrevet i Off-topic

Mollz pro (alt på t list byd) 18. januar 2019, 22:15
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz


Ignotus (--) 18. januar 2019, 22:22
Når ikke jeg studerer, arbejder eller laver praktiske ting, så er jeg næsten altid at finde foran computeren igang med at kode hjemmesider eller spille CS smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. januar 2019, 22:31
Mollz pro sagde:
Hej.

Jeg tænkte lidt at det kunne være sjovt at høre hvad folk egentlig laver i deres fritid tråden er lidt tænkt som værende noget jeg kan blive inspireret af og tage til mig da jeg savner noget at lave i min fritid der giver lidt mere mening/fyldestgørende.

Jeg kan godt lide at se fodbold og være på vman samt andre sociale medier. men det kan blive lidt tørt og ensformeligt i længden. smiley

Har du en fritidsinteresse, eller hvad kan du godt lide at lave når du fri? smiley

Håber det er okay at lave sådan en tråd ellers må mod selvfølgelig bare slette den smiley

/Mollz
Self er det okay at lave sådan en tråd, det er jo i off topic :-)

Men jeg kan godt lide at gå ture i naturen og i agtage og observere omgivelserne, det er noget jeg kan bruge timer på
Jeg plejede at se meget fodbold men er her de seneste år gået over til NBA, da jeg syntes det giver mig meget mere og at der bare er så meget mere i sporten når det er så bare ikke lige vælger at komme klokken lort om natten :-)