Ny til Vman :)

Skrevet i Generelt

AG City (Manager i AG City) 19. januar 2019, 18:55
Bones of Thor sagde:
AG City sagde:
Har skam læst smiley
Og jeg synes det er forkert at skrive " spot on" til 15-16-årige
Men mit indlæg var nu mere en kommentar til at de nye managers får de samme råd hele tiden her på Forum
Enten er det de helt unge eller gamle og så opbygge stadion
Jeg siger bare lige så stille at der er andre metoder smiley
Mener du ikke at nye managers kan tjene credits ved at handle med 15/16 årige ?
Jo man kan tjene på alle aldersgrupper. Det er bare min erfaring, at det er svært for nybegyndere at gennemskue priser på de helt unge

Bones of Thor (Thorbone) 19. januar 2019, 19:06
AG City sagde:
Bones of Thor sagde:
AG City sagde:
Har skam læst smiley
Og jeg synes det er forkert at skrive " spot on" til 15-16-årige
Men mit indlæg var nu mere en kommentar til at de nye managers får de samme råd hele tiden her på Forum
Enten er det de helt unge eller gamle og så opbygge stadion
Jeg siger bare lige så stille at der er andre metoder smiley
Mener du ikke at nye managers kan tjene credits ved at handle med 15/16 årige ?
Jo man kan tjene på alle aldersgrupper. Det er bare min erfaring, at det er svært for nybegyndere at gennemskue priser på de helt unge
Det er muligt markedet har ændret sig, men det var sådan jeg selv gjorde.
Nu gider jeg ikke længere at handle, så klubbens udvikling er stoppet en del, men metoden gav hurtig fremgang dengang og der var nok spillere at handle med, så der var ikke grund til at handle med andre aldersgrupper.

Bones of Thor (Thorbone) 19. januar 2019, 19:08
AG City sagde:
Har skrevet at han kan skrive en PB
Jeg kan ikke råde på Forum, for det kommer helt an på nybegynderen
Alle dem jeg hjælper spørger jeg først ind til, hvorledes de ønsker at spille spillet
Først derefter sætter jeg et koncept op, som tager højde for disse ønsker smiley
Hvordan kan en nybegynder få hurtig fremgang, hvis det ikke er gennem handel ?

AG City (Manager i AG City) 19. januar 2019, 19:16
Det er da gennem handel man får en hurtig fremgang smiley
min erfaring er bare at nybegyndere bedre forstår handel, hvor der skal kigges mere på værdien og stats end træningen

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 19. januar 2019, 19:18
Bois det var ikke fordi jeg ville lave en diskussion er super glad for alle jeres råd og lytter virkelig øre til hvad i alle skriver. Det fedt i gider hjælpe så meget, som jeg skrev i min tråd så er det fedt med det fællesskab i har herinde håber jeg at blive en del af når jeg for noget mere erfaring og lære noget mere smiley

FC Den Bosch (Damsgaard) 19. januar 2019, 20:13
jeg ville bare gå efter nogle gode scoops på Auktionen, så hold godt øje med auktion der kan du altid finde super billige gode spillere og så få entre indtægter og opbygge lidt bank og så er det op til dig at sætter mål efterhånden og opgradere.

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 19. januar 2019, 20:23
Har lige et spørgsmål til jer. Hvad er det en god at spare op til her i begyndelsen

Nyt træningsanlæg
Træner
Bedre spillere
Eller bedre talenter?

Bones of Thor (Thorbone) 19. januar 2019, 20:23
AG City sagde:
Det er da gennem handel man får en hurtig fremgang smiley
min erfaring er bare at nybegyndere bedre forstår handel, hvor der skal kigges mere på værdien og stats end træningen
Ok, så forstår jeg din pointe.

FC Den Bosch (Damsgaard) 19. januar 2019, 21:44
WinStrike sagde:
Har lige et spørgsmål til jer. Hvad er det en god at spare op til her i begyndelsen

Nyt træningsanlæg
Træner
Bedre spillere
Eller bedre talenter?
find en gammel billig startellever, og brug dem til at komme op i rækkerne og fyld dit stadion og så skal du overveje at opgradere når du får udsolgt på 8-9 Credits.
og så får du råd til bedre og bedre træningsanlæg med tiden

så kan du sådan begynde at træne unge spillere fra Stort anlæg (sort)
Besvar