Taktik [Låst]

Skrevet i Generelt

FC Vojens Wonderboys (Super Cup champ JAAAAA) 14. februar 2019, 13:13
Hej Alle

Jeg har tidligere jamret om taktik i vman og nu er den gal igen. Hvordan f..... kan Picnic Banden ligge nr. 2 i MLS med et hold der burde rykke ud?

Hvad er hemmeligheden? Han overpræsterede også helt vildt da jeg spillede i 3. division med ham.

Valby Vikings (Ron Stoppable) 14. februar 2019, 13:16
Hej igen.

Tror bare han er en fandens god manager.

Fortsat god dag smiley

Esbønderup CF (y nada mas) 14. februar 2019, 13:19
Hahaha!!!

Det sku også helt galt det er muligt.
Men flot arbejde!

Bjørnholt FC (And then what) 14. februar 2019, 13:20
Du må igang med at købe spillere igen, der er simpelthen ikke andet for smiley

Valby Vikings (Ron Stoppable) 14. februar 2019, 13:26
Bjørnholt FC sagde:
Du må igang med at købe spillere igen, der er simpelthen ikke andet for smiley
Det kan han ikke længere, der er oprettet et handelsforbud mellem vores 2 klubber smiley

Bjørnholt FC (And then what) 14. februar 2019, 13:46
Picnic Banden sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Du må igang med at købe spillere igen, der er simpelthen ikke andet for smiley
Det kan han ikke længere, der er oprettet et handelsforbud mellem vores 2 klubber smiley
Damn smiley

Valby Vikings (Ron Stoppable) 14. februar 2019, 13:54
Bjørnholt FC sagde:
Picnic Banden sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Du må igang med at købe spillere igen, der er simpelthen ikke andet for smiley
Det kan han ikke længere, der er oprettet et handelsforbud mellem vores 2 klubber smiley
Damn smiley
Haha ja, men tænker egentlig at det er meget fair smiley

Klopps Kids (Hele holdet t-listet) 14. februar 2019, 15:36
Hahahahaah, brokker du dig nu over den samme manager igen? En skam, du ikke kan købe hele hans hold længere smiley

FC Vojens Wonderboys (Super Cup champ JAAAAA) 14. februar 2019, 15:44
FC Mondas sagde:
Hahahahaah, brokker du dig nu over den samme manager igen? En skam, du ikke kan købe hele hans hold længere smiley
Jeg brokker mig ikke, jeg vil bare vide hvordan det taktik system fungerer. Der er jo tilsyneladende en taktik som slår alle typer opstillinger, tempo og offensivt/defensivt indstillede hold

Bundholdet FC (Thomas Tuchel) 14. februar 2019, 17:44
Du kan starte med at placere din MH mere centralt - jeg ved ikke hvad han skal ud og flagre for alene i højresiden? smiley Desuden ville jeg i din situation forsøge mig, at trække Impgård en tand tilbage, så han kan dæmme lidt op bag dine to andre midtbanespillere. I dit angreb ville jeg gå væk fra din "4-kæde"/"skæv 2-2'er" og enten spille 3-1 altså med tre på linje og så din MO lige bag din AC, ellers prøv "2-2'eren", hvor dine angribere er lige bag hinanden i en firkant (altså ryk din AH og AV mere centralt med din AC og MO bagved dem). Efter at have studeret kampmotoren, så kommer der virkelig mange random mål ved 2-2-angrebet, mens du omvendt kan score mange indkastsmål ved 3-1 angrebet ;-)

Husk at tilpasse din taktik til modstanderen. Nu kan jeg jo se at Picnic Banden som du er glad for (ironi kan forekomme) spiller 1-3 i forsvaret, hvorfor en 3-1 i angrebet nok ikke er særlig smart, da det blot vil reducere det til mand-mod-mand dueller, hvilket du på papiret også burde vinde, da dine spillere er langt bedre. Men i det tilfælde ville jeg spille 2-2 angrebet, hvor du kan lægge pres centralt, hvorfor du kan udnytte at hans backs kan havne i ingenmandsland smiley
Besvar