Feedback til Forum

Skrevet i Generelt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 17. februar 2019, 18:04
Halløj. smiley

Vi har i FA teamet snakket lidt om der skulle komme lidt ændringer til forummet. Vi kunne egentlig godt tænke os at høre hvad jeres tanker er omkring fordelingen af forummet, eller om der er andre ting omkring forummet i kunne tænke blev lavet om. Flere underfora, bliver de brugt?
I bruger trods alt også en del tid på forummet.

Næste ting er så reglerne for brug af forummet.
Vi har snakket lidt om at måske fjerne reglen for de 24 timer i spillersalg, det giver rigtig mange låste tråde, og rigtig meget arbejde til vores Moderator team.
Så har vi også snakket lidt omkring Spillervurderinger, rigtig mange af spillerne er på auktion eller transferlisten, så evt. Fjerne den regel ændring vi kom med, dengang forummet blev sat op.
Her igen kunne det være fint med lidt feedback fra jer andre.

Alt jeres feedback kan I bare skrive i denne tråd, så tager vi det op til evaluering.

Mvh
Forum-Adminstrator teamet

Team Aries (zZzzZzzz) 18. februar 2019, 21:38
Det hele er som det skal være ser det ud til smiley

Zephyr FC (Noerlen) 18. februar 2019, 21:51
Fedt i abejder på forbedringer ...

Det eneste som ofte irriterer mig, er som du også nævner, antallet af lukkede poste....

Enten drop nogle af de åndssvagt mange regler, alternativt skal admins nogengange bare tænke “but did I die?”

Vi er allesammen fan af meget og mere aktivitet på forum.

Juventus FC (blogindlæg næste år) 18. februar 2019, 21:51
GIFs over det hele

Esrum IF (y nada mas) 18. februar 2019, 21:54
Enig alt for mange låste tråde. Får sku ondt af Lyon nogle gange.
Som skal kigge det igennem

Angel Spurs (Postecoglou) 18. februar 2019, 21:55
Oprydning af fremhævede tråde. Der er en masse gamle tråde som ikke har relevans mere smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 18. februar 2019, 21:56
FC Deluga sagde:
Halløj. smiley

Vi har i FA teamet snakket lidt om der skulle komme lidt ændringer til forummet. Vi kunne egentlig godt tænke os at høre hvad jeres tanker er omkring fordelingen af forummet, eller om der er andre ting omkring forummet i kunne tænke blev lavet om. Flere underfora, bliver de brugt?
I bruger trods alt også en del tid på forummet.

Næste ting er så reglerne for brug af forummet.
Vi har snakket lidt om at måske fjerne reglen for de 24 timer i spillersalg, det giver rigtig mange låste tråde, og rigtig meget arbejde til vores Moderator team.
Så har vi også snakket lidt omkring Spillervurderinger, rigtig mange af spillerne er på auktion eller transferlisten, så evt. Fjerne den regel ændring vi kom med, dengang forummet blev sat op.
Her igen kunne det være fint med lidt feedback fra jer andre.

Alt jeres feedback kan I bare skrive i denne tråd, så tager vi det op til evaluering.

Mvh
Forum-Adminstrator teamet
Kan du uddybe lidt... Jeg forstår ikke hvad du spørger om.. !
Hvad er FA teamet ?
Hvad mener du med flere underfora, bliver de brugt ? Ønsker du flere
eller ønsker du færre ?
Hvad er reglen for de 24 timer i spillersalg ?
MHT spillervurdering forstår jeg helt klart hvad du mener... Nemt at løse
ved at lægge en lås ind.. En spiller kan ikke linkes hvis han er transfer-
listet eller på auktion... / En spiller kan ikke sættes på auktion eller
transferlistes hvis der er et link i tråden...
Jeg vil gerne undskylde på forhånd hvis det er mig der ikke er nok
inde i spillet til at læse det du skriver... smiley
Mvh Per

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 18. februar 2019, 22:02
"Spillervurderinger" er ikke andet end en reklamesøjle. Om den er der eller ej er for mig totalt ligegyldigt.
Hvis den blev brugt til det som den var tænkt som, ville jeg gerne give vurderinger, men som det er nu, er det rent tidsspilde.

"Generelt" er blevet en butik af alt mulig forskelligt. Dette er, hvad den oprindeligt skulle bruges til:

" Har du spørgsmål eller emner du ønsker at debattere er det her du skal skrive."

I mine øjne er det blevet en rodebutik, hvor der er ALT for meget underholdning, som hører hjemme i O/T. Jeg vil gerne give svar, hvis Generelt blev brugt til det, som var hensigten, men som det er nu er den værdiløs.

Ellers synes jeg de andre foraer køres efter hensigten.

Angående låste tråde, ville det sikkert hjælpe, hvis der blev uddelt bøder i forbindelse dermed - større bøder ved gentagelser..

FC Nonsense (Frost) 18. februar 2019, 22:07
Jeg ved ikke om i kun har med den danske del af forum at gøre, men man burde måske overveje om nogle af de forum på andre sprog bør lukkes - eller i det mindste have nogen ansvarlig for dem smiley
Her tænker jeg dels på den meget lille aktivitet på alle andre forums end de danske og engelske, og dels, ja så prøv at gå ind i det tyske "generell" der har en noget upassende tråd øverst, og har haft det i over en måned nu.

Men på det danske og engelske forum - skide godt arbejde smiley

Chelsea FC (Aqu) 18. februar 2019, 22:08
Officielle fora kan måske prydes med en fodbold og en sport?

Nogle fra crew skal måske se at fjerne deres arrogance/nedladende måde at skrive på(få tal af crew) jeg ved godt i er spillere, men i er stadig et billed ud ad til, jeg nævner ikke specifikke personer, hvis man føler man måske er en af dem, så har man nok ret i det.

Så kunne det godt være lidt mere "lose lose" regler eller hvad man siger, en gif her og der skader vel ingen, så længe det ikke bruges til provokation/nedladende? En GIF i en tråd kan tiltider være sjov og skabe lidt mere liv.

Hvis i laver et fodbold fora fx, kunne det være fedt der blev lavet kamptråde til ALLE CHL kampene fx, lidt ligesom reddit?

Det kunne være fedt med nogle konkurrencer på forum? Har set massere tilbyde præmier til dette?

Det kunne være fedt med nogle "afstemninger" på forum fx, hvor man kan trykke på nogle valgmuligheder

Hvis jeg fx skriver "hvad ville i helst have blev fjernet på vman" så ville man kunne trykke de svar muligheder jeg gav eller give sin mening til kende i tråden? Dette kan bruges til flere forskellige ting.

Besvar