Talentspejder - tricks til at finde utrænede?

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 18. februar 2019, 15:21
Jeg har læst mig til, at talentspejderne kan finde utrænede. Men min kan ikke finde noget som helst.

På 19 rapporter har han ikke fundet en eneste utrænet. Derudover kan han knap nok finde spillere med lovende potentiale eller mere.

Jeg søger på 15 årige med max pris op til 20.000.000 samt en kæde af gangen (fx hele forsvarslinjen), og fokus er naturligvis på potentiale. Han søger efter nyoprettede spillere.

Kan jeg optimere min søgning, så han rent faktisk finder noget brugbart eller en utrænet i ny og næ?


drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 18. februar 2019, 15:46
Ulm Warhawks sagde:
Jeg har læst mig til, at talentspejderne kan finde utrænede. Men min kan ikke finde noget som helst.

På 19 rapporter har han ikke fundet en eneste utrænet. Derudover kan han knap nok finde spillere med lovende potentiale eller mere.

Jeg søger på 15 årige med max pris op til 20.000.000 samt en kæde af gangen (fx hele forsvarslinjen), og fokus er naturligvis på potentiale. Han søger efter nyoprettede spillere.

Kan jeg optimere min søgning, så han rent faktisk finder noget brugbart eller en utrænet i ny og næ?
Eneste jeg muligvis kan se du bør ændre, er at tage alle positioner med, så både målmænd, forsvar, midtbane og angreb er med. Ellers lyde det til at være helt rigtig og så er du nok bare uheldig.

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 18. februar 2019, 15:48
Derudover kan jeg se at din TS har 19 i motivation, som betyder at han har 28,5% chance for at finde utrænede, hvis der er en ledig nu på dette marked smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 18. februar 2019, 16:03
Den gamle talentspejder blev mindre grundig, hvis man søgte i for mange divisioner. Derfor har jeg egentlig søgt på færre positioner. Er der noget officielt om, at de overser talenter, hvis man søger for mange positioner?

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 18. februar 2019, 16:10
Ulm Warhawks sagde:
Den gamle talentspejder blev mindre grundig, hvis man søgte i for mange divisioner. Derfor har jeg egentlig søgt på færre positioner. Er der noget officielt om, at de overser talenter, hvis man søger for mange positioner?
Ved jeg ikke helt, men da jeg brugte TS i efteråret, fandt jeg da en del ved at bruge alle positioner, dig mest i starten af ugen.

Tokyo (CK) Crew 18. februar 2019, 17:07
Husk også at sætte fokus på potentiale, og der skal også være nogle utrænede, som kan hentes, før man kan finde dem smiley

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 19. februar 2019, 08:14
Finder en del hver uge ved alle positioner, 15-15, potentiale bedømmelse og 0 - 200.000 smiley

De blå ulve (Astrup) 19. februar 2019, 08:17
AC Niller Killer sagde:
Finder en del hver uge ved alle positioner, 15-15, potentiale bedømmelse og 0 - 200.000 smiley
Bruger præcis den samme, og det fungerer også fint for mig.
Tror måske lidt at tricket er at have flere end en talentspejder.
Det giver en større chance for at finde dem.

ishockey ac fc (Paul Kariya) 19. februar 2019, 10:52
jeg finder en utrænet i ca. hver anden eller tredje rapport

Ulm Warhawks (Ulmeister) 20. februar 2019, 01:45
Tak for jeres tip. Især det med at søge flere positioner hjælper på at finde spillere med potentiale. Min spejder er dog ikke god til at finde utrænede. 14 rapporter senere har jeg lige fået den første, der desværre er på auktion og sikkert bliver dyr.
Besvar