Forum opdatering marts 2019

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 2. marts 2019, 13:55
Generelt fine ændringer, men som flere også nævner, så bliver Spillervurdering bare endnu et spillersalgsforum. Det er rigtigt at der var mange låste tråde, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men jeg vil da mene at det er en bedre situation, end hvis det bliver endnu et spillersalgsforum.

FC Nonsense (Frost) 2. marts 2019, 15:04
Nu bruger jeg ikke selv spillervurdering, men giver det ikke meget god mening at man gerne vil have sin spiller vurderet fordi man har tænkt sig at sælge, og vil finde den rigtige pris?

Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle give ekstra meget reklame ved at poste i spillervurdering frem for spillersalg - men som sagt er det heller ikke der jeg kommer mest.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 3. marts 2019, 13:10
Cobras United FC sagde:
Generelt fine ændringer, men som flere også nævner, så bliver Spillervurdering bare endnu et spillersalgsforum. Det er rigtigt at der var mange låste tråde, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men jeg vil da mene at det er en bedre situation, end hvis det bliver endnu et spillersalgsforum.
Folk mente det var et spillersalgsfora i forvejen. Vi I FA teamet er uenig.
Kigger man på trådene søger folk vurdering på spillere. Kan ikke se nogen decideret salgs tråd.

Juventus FC (farvel og tobak) 3. marts 2019, 13:44
FC Deluga sagde:
Cobras United FC sagde:
Generelt fine ændringer, men som flere også nævner, så bliver Spillervurdering bare endnu et spillersalgsforum. Det er rigtigt at der var mange låste tråde, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men jeg vil da mene at det er en bedre situation, end hvis det bliver endnu et spillersalgsforum.
Folk mente det var et spillersalgsfora i forvejen. Vi I FA teamet er uenig.
Kigger man på trådene søger folk vurdering på spillere. Kan ikke se nogen decideret salgs tråd.
3 ud af de 4 første tråde omhandler en spiller som er på transferlisten.......

Wild Ferrets (Moz) 5. marts 2019, 10:18
FC Deluga sagde:
"Generelt" og "Ideer/udvikling" bliver lagt sammen!
Vi har over længere tid oplevet dalende aktivitet i forummet "Ideer/udvikling". Da vi fortsat ønsker input til forbedring af spillet, har vi valgt at lægge "Ideer/udvikling" ind under "Generelt". Her vil der være rig mulighed for at få debatteret diverse ideer, så vi kan udplukke de bedste og fremlægge dem til udviklerne. Så skulle man fremover have en god ide til forbedring, så er det i "Generelt", man skal oprette en tråd.
Er det blevet lavet om? Jeg kan se at rækkefølgen er blevet lavet om, men Ideer/Udvikling eksistere stadig separat.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. marts 2019, 12:22
Wild Ferrets sagde:
FC Deluga sagde:
"Generelt" og "Ideer/udvikling" bliver lagt sammen!
Vi har over længere tid oplevet dalende aktivitet i forummet "Ideer/udvikling". Da vi fortsat ønsker input til forbedring af spillet, har vi valgt at lægge "Ideer/udvikling" ind under "Generelt". Her vil der være rig mulighed for at få debatteret diverse ideer, så vi kan udplukke de bedste og fremlægge dem til udviklerne. Så skulle man fremover have en god ide til forbedring, så er det i "Generelt", man skal oprette en tråd.
Er det blevet lavet om? Jeg kan se at rækkefølgen er blevet lavet om, men Ideer/Udvikling eksistere stadig separat.
Ikke endnu.

Jeg er lige ved at finde ud af hvilke tråde fra I/U vi beholder og får flyttet herover.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 17. juni 2019, 18:19
Med hensyn til denne opdatering...
Jeg er lidt i tvivl om det er denne opdatering der er
den gældende... for opførsel på forum...
Eller om det er denne:
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1091117-retningslinjer-for-anvendelse-af-forum
Mvh Per

Loyals (VMEnhancer) 17. juni 2019, 18:29
Den du linker.
Besvar