Real Madrid vs Ajax

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 6. marts 2019, 00:00
Jo jo, så har man sku også set det med, det handler om at være med.

Tillykke til Lasse Schöne for den guddommelige kasse.

Farmors udvalgte (RB) 6. marts 2019, 00:05
Ja, flot basse af Schöne idag!
og shit hvor er Real bare skrald

Farmors udvalgte (RB) 6. marts 2019, 00:05
vildt hvor meget en enkelt spiller kan gøre, at et hold falder helt sammen.

Esbønderup CF (y nada mas) 6. marts 2019, 05:50
Jeg har grædt i aften smiley

Tokyo (CK) Crew 6. marts 2019, 18:31
Mit Real hjerte bløder lige nu. smiley Ham Perez skal ud og det skal være i en fart.

Juventus FC (farvel og tobak) 6. marts 2019, 19:07
Lyon sagde:
Mit Real hjerte bløder lige nu. smiley Ham Perez skal ud og det skal være i en fart.
Kan du venligst uddybe hvorfor det er Perez som er problemet?
Reelt spørgmål.

Tokyo (CK) Crew 6. marts 2019, 19:35
Juventus FC sagde:
Lyon sagde:
Mit Real hjerte bløder lige nu. smiley Ham Perez skal ud og det skal være i en fart.
Kan du venligst uddybe hvorfor det er Perez som er problemet?
Reelt spørgmål.
Perez solgte en af verdens bedste spiller for så at købe en 18-årig (som dog har gjort det godt.) og en keeper, der efter min mening ikke er bedre end Navas.
Efter min overbevisning var det også en af grundene til at Zidane skred. Man skulle heller havde solgt Bale og beholdt Ronaldo samtidig købe en ny angriber, der kan udfordre Benzema.

Juventus FC (farvel og tobak) 6. marts 2019, 19:56
Lyon sagde:
Juventus FC sagde:
Lyon sagde:
Mit Real hjerte bløder lige nu. smiley Ham Perez skal ud og det skal være i en fart.
Kan du venligst uddybe hvorfor det er Perez som er problemet?
Reelt spørgmål.
Perez solgte en af verdens bedste spiller for så at købe en 18-årig (som dog har gjort det godt.) og en keeper, der efter min mening ikke er bedre end Navas.
Efter min overbevisning var det også en af grundene til at Zidane skred. Man skulle heller havde solgt Bale og beholdt Ronaldo samtidig købe en ny angriber, der kan udfordre Benzema.
Tak smiley

Bjørnholt FC (And then what) 6. marts 2019, 20:24
Nyt blod på trænerposten efter sæsonen er vel det der kan forventes hvis man kender den madrilanske præsident ret.

Faciato FC (Mangler senior venskabskampe) 6. marts 2019, 22:14
Madrid har jo længe været under opsejling.. det ren og skær deres chl triumfer der har gjordt at folk og præsidenten har vendt det blinde øje til.. hvis du tjekker ligaen har de kun vundet ligaen 1 gang imens de har vundet chl fire gange.. Jeg følger den spanske liga meget tæt, og de er bestemt ikke noget at råbe hurra for både før og efter ronaldo
Besvar