[Låst]

Skrevet i Off-topic

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 16. marts 2019, 20:11
Tekst slettet

Moderator - Lyon

Uncharted FC (GAME OVER) 16. marts 2019, 20:25
Stenhousemuir FC sagde:
Hvilket program bruger I til at lave logo + banner?
Paint 3D var et godt begynderprogram for mig. Men jeg bruger Xara Designer Pro nu. smiley
Du kan checke mine "værker" ud på min manager-profil. smiley

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 16. marts 2019, 20:58
Tusind tak, prøver det der 3 D print. Da jeg ikke er den store haj til det der computer. ; )

Wild Ferrets (Moz) 18. marts 2019, 10:09
Jeg mener ikke, at der må stå andet end klubnavn, forkortelser af klubnavn eller årstal for oprettelse.

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 18. marts 2019, 10:16
Er du logo-mager ?

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 18. marts 2019, 10:17
Wild Ferrets sagde:
Jeg mener ikke, at der må stå andet end klubnavn, forkortelser af klubnavn eller årstal for oprettelse.
Er du logo-mager ??

Juventus FC (farvel og tobak) 18. marts 2019, 10:20
Stenhousemuir FC sagde:
Wild Ferrets sagde:
Jeg mener ikke, at der må stå andet end klubnavn, forkortelser af klubnavn eller årstal for oprettelse.
Er du logo-mager ??
§5. Logo/Banner
  • 5.1. Navn på banner: Et banner skal indeholde klubbens navn.
  • 5.2. Navn eller forkortelse på logo: Et logo skal indeholde klubbens navn eller forkortelse.
  • 5.3. Årstal: Logo/Banner må ikke indeholde andre tal/ord end årstallet for klubbens grundlæggelse og klubnavn/forkortelse. Ord som har relevans for årstallet er dog tilladte – f.eks. "Oprettet", "Since", "Established" mv.


Det er derfor desværre ikke muligt at efterkomme dit ønske om yderligere tekst på banneret.

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 18. marts 2019, 10:29
Juventus FC sagde:
Stenhousemuir FC sagde:
Wild Ferrets sagde:
Jeg mener ikke, at der må stå andet end klubnavn, forkortelser af klubnavn eller årstal for oprettelse.
Er du logo-mager ??
§5. Logo/Banner
  • 5.1. Navn på banner
  • Et banner skal indeholde klubbens navn.
  • 5.2. Navn eller forkortelse på logo.
  • Et logo skal indeholde klubbens navn eller forkortelse.
  • 5.3. Årstal
  • Logo/Banner må ikke indeholde andre tal/ord end årstallet for klubbens grundlæggelse og klubnavn/forkortelse. Ord som har relevans for årstallet er dog tilladte – f.eks. "Oprettet", "Since", "Established" mv.
  • 5.4. Tone
  • Logo/Banner må ikke være stødende eller provokerende.
  • 5.5. Særlige begivenheder
  • Logo/Banner som har relevans til højtider eller særlige begivenheder vurderes i hvert enkelt tilfælde af en validator.
  • 5.6. Grænsetilfælde
  • Det står validatoren frit for at godkende eller afvise Logo/Banner som vurderes at være grænsetilfælde.


Det er derfor desværre ikke muligt at efterkomme dit ønske om yderligere tekst på banneret.
Okey, men så forklar mig lige, hvad det er jeg ikke kan have med på logoet, fra selve det originale, hvis årstallet Est. 2007 kommer på i stedet. ?

Juventus FC (farvel og tobak) 18. marts 2019, 10:39
Stenhousemuir FC sagde:
Okey, men så forklar mig lige, hvad det er jeg ikke kan have med på logoet, fra selve det originale, hvis årstallet Est. 2007 kommer på i stedet. ?
Du kan i princippet have lige hvad du vil med på logoet. Det eneste problem er bare at det tekst der er på logoet såvel som banneret, skal bare enten være klubbens navn eller forkortelse.

Du er velkommen til at skrive over brev, hvis du vil have andet uddybet. smiley

Stenhousemuir FC (Colin McMenamin) 18. marts 2019, 10:45
Juventus FC sagde:
Stenhousemuir FC sagde:
Okey, men så forklar mig lige, hvad det er jeg ikke kan have med på logoet, fra selve det originale, hvis årstallet Est. 2007 kommer på i stedet. ?
Du kan i princippet have lige hvad du vil med på logoet. Det eneste problem er bare at det tekst der er på logoet såvel som banneret, skal bare enten være klubbens navn eller forkortelse.

Du er velkommen til at skrive over brev, hvis du vil have andet uddybet. smiley
Tak for svar. : )Har lavet lidt om i "ansøgningen"
Besvar