Hizb ut Tahrir vs stram kurs

Skrevet i Off-topic

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 1. april 2019, 22:42
Hvad er forskellen på de to organisationer? De er begge polistiske organisationer der fører kampagner i Danmark. Men i vman må man gerne hedde stram kurs, men ikke Hizb ut Tahrir ?
De går begge ind for at splitte samfundet ad og skabe had mellem muslimer og kristne.. men der er åbenbart forskel på hvad man synes om stram kurs mår man kommer fra Århus eller kommer fra hjørring


Juventus FC (farvel og tobak) 1. april 2019, 22:46
who gives a shit.

Farmors udvalgte (RB) 1. april 2019, 22:49
Har du forsøgt at kalde din klub Hizb Ut Tahrir?

Farmors udvalgte (RB) 1. april 2019, 22:53
Btw så er der alligevel forskel på Hizb Ut Tahrir og Stram Kurs. Hizb Ut Tahrir går blandt andet ind for terror og støtter blandt andet terrororganisationen ISIS, derudover går de ind for drab på jøder også. Stram Kurs ønsker at muslimer skal rejse hjem til deres hjemland.
Jeg skriver ikke dette fordi jeg på nogen måde støtter Stram Kurs, skriver det blot for at fortælle at der er forskel på de to organisationer smiley

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 1. april 2019, 22:53
Kunne det mon have noget at gøre med at det ene er et politisk parti med en meget stram udlændinge politik, hvorimod den anden organisation er fortaler for selvmordsbomber mod de vantro? Det kan jeg nu egentligt godt forstå logikken i.

Farmors udvalgte (RB) 1. april 2019, 22:55
Real Madrid CF sagde:
Kunne det mon have noget at gøre med at det ene er et politisk parti med en meget stram udlændinge politik, hvorimod den anden organisation er fortaler for selvmordsbomber mod de vantro? Det kan jeg nu egentligt godt forstå logikken i.
Lige præcis smiley

Uncharted FC (GAME OVER) 1. april 2019, 22:55
Jeg flytter lige tråden til Off-topic, da emnet ikke hører hjemme under Generelt.

Moderator - Real

BK Frem (BK Frem) 1. april 2019, 23:13
Jeg forstår godt at du undre dig. Dog har personen bag klubben "Stram kurs" ment det som en joke, hvilket så er fint nok. (Håber jeg) smiley

Bjørnholt FC (And then what) 1. april 2019, 23:14
Real Madrid CF sagde:
Kunne det mon have noget at gøre med at det ene er et politisk parti med en meget stram udlændinge politik, hvorimod den anden organisation er fortaler for selvmordsbomber mod de vantro? Det kan jeg nu egentligt godt forstå logikken i.
Besvar