Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Chelsea FC (Aqu) 7. april 2019, 21:36
Hej,

meningen med denne tråd er, man kan skrive herinde hvis man er gået i stå eller blot forslag til hvad man skal gøre med sin klub eller hvad ens næste træk skal være.

Det kan være du står i den situation, du har 5 mio på kontoen, du ligger i 7 division og har spillere til 100k stk, men du ved ikke hvad dit næste træk skal være.

ALLE kan hjælpe/vejlede/komme med råd.

En vejledning til at få hjælp kunne være at følge denne:

Balance:
Vifarank:
Division:
Stadionpladser:
Samlet Spillerværdi:
Antal spillere:
Træningsanlæg:
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:




FC Den Bosch (Damsgaard) 7. april 2019, 22:02
Chelsea FC sagde:
Hej,

meningen med denne tråd er, man kan skrive herinde hvis man er gået i stå eller blot forslag til hvad man skal gøre med sin klub eller hvad ens næste træk skal være.

Det kan være du står i den situation, du har 5 mio på kontoen, du ligger i 7 division og har spillere til 100k stk, men du ved ikke hvad dit næste træk skal være.

En vejledning til at få hjælp kunne være at følge denne:

Balance:
Vifarank:
Division:
Stadionpladser:
Samlet Spillerværdi:
Antal spillere:
Træningsanlæg:
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
godt initativ smiley
det skal nok blive en populær tråd smiley

Chelsea FC (Aqu) 7. april 2019, 22:13
Balance: 13.6 mio
Division: 3 division Italien
Vifarank: 1095
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 147.483.000 C
Antal spillere: 30
Træningsanlæg: VK
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne talenter op, men samtidig vil jeg også gerne prøve at ligge højt i rækkerne.

Mit problem:

Jeg har 30 spillere i truppen, mange af samme pladser så jeg tit har en til to sure spillere. Når jeg stiller med min "taktik 2" så alle har spilletid taber jeg ofte kampen, grundet formationen er så dårlig! Jeg har en fornemmelse af jeg ikke kan få særlig meget for mine 10 dårligste spillere.

Jeg overvejer:

At lave et hold af de 11 dårligste jeg har(med en optimal holdopstilling) dvs 4-4-2 fx.
Så vil jeg sælge alle de andre over 20 år.
Så vil jeg købe talenter til de resterende pladser, og sørge for disse pladser kan spille samme taktik eller nogenlunde ordenlig formation.

Hvad vil i råde mig til at gøre?
FC Den Bosch sagde:
Chelsea FC sagde:
godt initativ smiley
det skal nok blive en populær tråd smiley
Tak, håber jeg også. Så kan alle hjælpe

Lazio CF (Jonas Andersen) 7. april 2019, 22:29
^^

Jeg ville nok hvis jeg var dig, og kan se du kan lide at træne spillere op.. så ville jeg nok købe 15stk 15 årige, også beholde resten af de bedste, så du hele tiden har et nyt hold at træne op, så det ikke er et helt hold du skal skifte, når du engang ikke gider at have dem længere.

The New Champion (Daniel) 7. april 2019, 23:42
Chelsea FC sagde:
Balance: 13.6 mio
Division: 3 division Italien
Vifarank: 1095
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 147.483.000 C
Antal spillere: 30
Træningsanlæg: VK
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne talenter op, men samtidig vil jeg også gerne prøve at ligge højt i rækkerne.

Mit problem:

Jeg har 30 spillere i truppen, mange af samme pladser så jeg tit har en til to sure spillere. Når jeg stiller med min "taktik 2" så alle har spilletid taber jeg ofte kampen, grundet formationen er så dårlig! Jeg har en fornemmelse af jeg ikke kan få særlig meget for mine 10 dårligste spillere.

Jeg overvejer:

At lave et hold af de 11 dårligste jeg har(med en optimal holdopstilling) dvs 4-4-2 fx.
Så vil jeg sælge alle de andre over 20 år.
Så vil jeg købe talenter til de resterende pladser, og sørge for disse pladser kan spille samme taktik eller nogenlunde ordenlig formation.

Hvad vil i råde mig til at gøre?
FC Den Bosch sagde:
Chelsea FC sagde:
godt initativ smiley
det skal nok blive en populær tråd smiley
Tak, håber jeg også. Så kan alle hjælpe
Jeg vil prøve at hjælpe smiley

1. Jeg ville beholde min bedste spiller til hver plads i startopstillingen (ved ikke hvilken formation du går med)

2. Sælge alle de andte spillere udover en CB, en CM og en AC, disse 3 skal bruges i tilfælde af skade eller karantæne.

3. Afhængig af hvad dit budget er, så opbygge en trup af 14 af de samme pladser som du beholder, gerne hvis budgettet tillader det bestående af lovende potentiale smiley

Dette skulle gøre at når du vælger at sælge førsteholdet så har du den næste trup klar, det vigtige er her at dine næste spillere træner bedre end din nuværende start 11. På den måde så kommer de nye til at ligge højere end dit nuværende hold smiley

Håber ikke mit indlæg er for basalt, men synes det svært at rådgive en manager som allerede er langt i spillet smiley

Chelsea FC (Aqu) 7. april 2019, 23:48
Tak begge to, jeg synes nemlig også det er svært omkring hvad jeg skal gøre nu.

Jeg har ikke helt tiden til at handle dagligt/hver uge, så det med at sætte sig ind i scoops af talenter fx kan jeg ikke.

Jeg tænker, det bedste er vel at få bygget "en bank op" så jeg kan få udvidet mit stadion så det kan passe til at ligge i 1-2 division?

Hvornår mener i det er bedst at bytte truppen. Er det at have dem til de er 26-28 eller 30-32 eller 24-26 og tak for hjælpen pt smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 7. april 2019, 23:49
Chelsea FC sagde:
Tak begge to, jeg synes nemlig også det er svært omkring hvad jeg skal gøre nu.

Jeg har ikke helt tiden til at handle dagligt/hver uge, så det med at sætte sig ind i scoops af talenter fx kan jeg ikke.

Jeg tænker, det bedste er vel at få bygget "en bank op" så jeg kan få udvidet mit stadion så det kan passe til at ligge i 1-2 division?

Hvornår mener i det er bedst at bytte truppen. Er det at have dem til de er 26-28 eller 30-32 eller 24-26 og tak for hjælpen pt smiley
Du kan jo bare vente til de er gode nok til at spille med om de bedste, også kan du sælge alle dine spillere undtagen din start-11er også kan du med de resterende coins køber stadion smiley

The New Champion (Daniel) 7. april 2019, 23:52
Chelsea FC sagde:
Tak begge to, jeg synes nemlig også det er svært omkring hvad jeg skal gøre nu.

Jeg har ikke helt tiden til at handle dagligt/hver uge, så det med at sætte sig ind i scoops af talenter fx kan jeg ikke.

Jeg tænker, det bedste er vel at få bygget "en bank op" så jeg kan få udvidet mit stadion så det kan passe til at ligge i 1-2 division?

Hvornår mener i det er bedst at bytte truppen. Er det at have dem til de er 26-28 eller 30-32 eller 24-26 og tak for hjælpen pt smiley
Det jeg gør lige nu er at beholde denne trup til de ikke kan spille i den bedste række mere, dette er ikke optimalt forhold til transfers indtægt, men har haft dem så længe at jeg vil opnå så meget som muligt med dette hold.

Jeg synes du burde sælge mange af dine spillere allerede, da du kan spare en del i løn, hvilket jeg selv blev rådgivet til da jeg stod i din situation, vent med at udvid dit stadion til du får fuld på billetpris på 7c, medmindre du satser på dit nuværende hold skal få dig op i de bedste rækker på sigt smiley

Jeg har ingen ide om hvornår du kan få mest ved at sælge dem, og ideen med en stor bank har jeg aldrig forstået når man har det bedste anlæg så ligger der mange credits i at træne unge op og sælge dem, dette giver ihvertfald bedre end at have dem stående på kontoen smiley

Bjørnholt FC (And then what) 8. april 2019, 00:00
Super initiativ, hatten af for´ed.

Jeg synes du skal transerliste dine spillere samtidig med at du så kigger dig om efter nye erstatninger til dem der blir solgt.

Udover det syntes jeg du skal træne spillere op ved siden af i de aldre som du har mest lyst til, hvis tiden er meget knap til at gøre handler i.

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 8. april 2019, 06:56
Balance: + 1 milliard
Vifarank: 437
Division: 2.
Stadionpladser: 120.000
Samlet Spillerværdi: 119.054.800
Antal spillere: 22
Træningsanlæg: Verdensklasse
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: At vinde trofæer og samtidig forøge balancen

Kan det det lade sig gøre at være top 10 rank uden at sætte til?

Besvar