Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 10. juni 2019, 21:38
Bjørnholt FC sagde:
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ~74 mil
Vifarank: #423 - Ryger nok langt ned, da jeg lige har solgt div. 2 hold.
Division: 2, men ryger nok ned til 5.
Stadionpladser: 20 tusind
Samlet Spillerværdi: 3 mil.
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Professionelt

Jeg var ved at gå død i vman, så jeg solgte alt, i håb om at et nyt ungt hold ville få mig igang igen.
Dog, skal det siges at alle mine 12 spillere bliver 100% udskiftet, jeg gik en smule i panik da jeg en time før mit 2 div. hold blev solgt, stod med 11 bud på spillere, hvor af ingen svar var kommet efter 1 dag.

Så jeg købte ind til dumme priser, i håb om at den lille straf ikke betyde så meget i det lange løb, hvilket 2-3 mil ikke gør.

Men nu hvor holdet er solgt og jeg har ~74 mil, overvejer jeg om jeg blive købe talenter/wonderkids/ unge spillere ind som kan holde mig i div. 4-3 eller bruge 60 mil på at få stadion op og så kun have 14 mil tilbage.
Eller gøre noget helt tredje - mit stadion er bare ikke stort nok til at være i høje divisioner.
Af ren nysgerrig hed: Hvorfor har du ikke opgraderet til VK endnu? :-)
Aldrig haft pengene, dette er det tætteste at jeg er kommet. Og jeg solgte hele holdet for at komme hertil

Bjørnholt FC (And then what) 10. juni 2019, 21:43
Los Rojiblancos sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ~74 mil
Vifarank: #423 - Ryger nok langt ned, da jeg lige har solgt div. 2 hold.
Division: 2, men ryger nok ned til 5.
Stadionpladser: 20 tusind
Samlet Spillerværdi: 3 mil.
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Professionelt

Jeg var ved at gå død i vman, så jeg solgte alt, i håb om at et nyt ungt hold ville få mig igang igen.
Dog, skal det siges at alle mine 12 spillere bliver 100% udskiftet, jeg gik en smule i panik da jeg en time før mit 2 div. hold blev solgt, stod med 11 bud på spillere, hvor af ingen svar var kommet efter 1 dag.

Så jeg købte ind til dumme priser, i håb om at den lille straf ikke betyde så meget i det lange løb, hvilket 2-3 mil ikke gør.

Men nu hvor holdet er solgt og jeg har ~74 mil, overvejer jeg om jeg blive købe talenter/wonderkids/ unge spillere ind som kan holde mig i div. 4-3 eller bruge 60 mil på at få stadion op og så kun have 14 mil tilbage.
Eller gøre noget helt tredje - mit stadion er bare ikke stort nok til at være i høje divisioner.
Af ren nysgerrig hed: Hvorfor har du ikke opgraderet til VK endnu? :-)
Aldrig haft pengene, dette er det tætteste at jeg er kommet. Og jeg solgte hele holdet for at komme hertil
Der står da at du har opnået at få balancen op på 125 mio :-)

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 10. juni 2019, 21:47
Når ja, glemte jeg.
Købte prof samt mit noget af min gamle hold osv

Bjørnholt FC (And then what) 10. juni 2019, 21:48
Los Rojiblancos sagde:
Når ja, glemte jeg.
Købte prof samt mit noget af min gamle hold osv
Ja okay

En Ægte Fodboldklub (Jimmy Denver) 10. juni 2019, 22:22
Hej alle,

Jeg er ny i VMAN og kender derfor ikke så meget til det hele endnu, og kunne godt tænke mig at høre hvilken retning I mener jeg bør gå med min nye klub.

Balance: 300.000 C (det varierer op og ned mellem 0-700.000 i øjeblikket når jeg køber/sælger)
Vifarank: 4776
Division: USA 4. division
Stadionpladser: 1.500
Samlet Spillerværdi: 785.488 C
Antal spillere: 19/30
Træningsanlæg: N/A
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg kan godt lide at udvikle talenter, men er klar over at dette nok ligger ude i fremtiden. derfor vil jeg nok først og fremmest forsøge at etablere min klub først.

Ser frem til de gode råd.

Med venlig hilsen
Mads

Sjørslev United (Satser på ungdommen) 12. juni 2019, 11:27
Los Rojiblancos sagde:
Balance: ~74 mil
Vifarank: #423 - Ryger nok langt ned, da jeg lige har solgt div. 2 hold.
Division: 2, men ryger nok ned til 5.
Stadionpladser: 20 tusind
Samlet Spillerværdi: 3 mil.
Antal spillere: 12
Træningsanlæg: Professionelt

Jeg var ved at gå død i vman, så jeg solgte alt, i håb om at et nyt ungt hold ville få mig igang igen.
Dog, skal det siges at alle mine 12 spillere bliver 100% udskiftet, jeg gik en smule i panik da jeg en time før mit 2 div. hold blev solgt, stod med 11 bud på spillere, hvor af ingen svar var kommet efter 1 dag.

Så jeg købte ind til dumme priser, i håb om at den lille straf ikke betyde så meget i det lange løb, hvilket 2-3 mil ikke gør.

Men nu hvor holdet er solgt og jeg har ~74 mil, overvejer jeg om jeg blive købe talenter/wonderkids/ unge spillere ind som kan holde mig i div. 4-3 eller bruge 60 mil på at få stadion op og så kun have 14 mil tilbage.
Eller gøre noget helt tredje - mit stadion er bare ikke stort nok til at være i høje divisioner.
Burde jeg købe et ungt hold (15-24 årige)?
For alle pengene så ~6-7 mil per spiller (i gennemsnittet)

Og så ligge sikkert i 3. div?

Glory Man United (Back to the top) 23. juni 2019, 01:17
Hej alle på vman, jeg er gået i stå i spillet og håber på forslag til en comeback

Her er info om min klub:

Balance: 46 mil
Vifarank: tror jeg er omkring 12000
Division: 6 div
Stadionpladser: 60.000 pladser
Samlet Spillerværdi: tror det er 10.000 cirka
Antal spillere: 13
Træningsanlæg: sort
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: spille med i toppen

Jeg har tidligere været lang fremme i kampen om pokalerne, det er dog utrolig svært når jeg ikke har bedre anlæg, nogen forslag til hvordan jeg kan komme til age/ då motivationen tilbage smiley

Racing de Santander (Ivan Ania) 23. juni 2019, 01:35
Hej managers

Jeg søger lidt råd og vejledning i forhold til hvordan jeg skal gribe spillet an

Lidt info:

4 div
Stort træningsnlæg opnået på 2,5 aktive måneder i spillet
15 millioner på kontoen
Handler rigtigt meget, typisk 10+ siders transfer hver uge

Skal jeg bare gå benhårdt efter at få VK så hurtigt som muligt?

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 23. juni 2019, 22:42
Kommer meget an på hvad du synes er sjovt. Kan se at du handler meget, og synes du det er sjovt, så er det jo bare at fortsætte. smiley

I forhold til hvad pengene så skal bruges på, det kommer an på hvad du vil bagefter. Er planen at spille med hvor det er sjovt, så er det stadion og spillere de skal bruges på. Er det derimod træning af ungdomsspillere, så gå efter VK og sørg for at have penge til talenter også.

Uanset hvad, så er VK dog aldrig en dum investering, så længe du ikke ruinere klubkassen ved det. smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 24. juni 2019, 07:17
Racing de Santander sagde:
Hej managers

Jeg søger lidt råd og vejledning i forhold til hvordan jeg skal gribe spillet an

Lidt info:

4 div
Stort træningsnlæg opnået på 2,5 aktive måneder i spillet
15 millioner på kontoen
Handler rigtigt meget, typisk 10+ siders transfer hver uge

Skal jeg bare gå benhårdt efter at få VK så hurtigt som muligt?
Undskyld jeg ødelægger det lidt for dig, ved godt at du er godt igang med at handle, men pas nu på at ikke alle dine opslag omhandler hvor dygtig du er til det. Der er klubber der har fået VK på 3-4-5-6 måneder i spillet. dvs. rekorden når du ikke + er det virkelig det du gerne vil? Vil du gerne i top 10 over hurtigste VK anskaffelse? Hvad så efterfølgende? Et godt eksempel: Esbønderup CF. Han ødelagde alt modstand på markedet for et par måneder tilbage, det var helt hjernedødt hvad han fik ud af det. Men nu, efter et par måneder i spillet, har han efter egne udtalelser mistet motivationen. Han har "opnået" det han gerne ville = at få VK anlæg.

Jeg, personligt, gik også efter at få et så stort anlæg som muligt, men har ladet VK ligge lidt ude i fremtiden. Jeg får det alligevel ikke før jeg begynder at handle meget igen/eller sælger hele truppen. Jeg ser det sjovere at opgradere stadion og trup samtidigt. Vil hellere have en god og stabil indtjening på entre end at jeg skal ligge og handle meget. (tjener kun omkring 4 mio. på entre om ugen).

Min lektion: Prøv at find ud af hvad du vil, hvad synes du er det sjove i spillet. Prøv at opvej det lidt, vær god til at handle men også at have et mål i ligaen eksempelvis.

God vind herfra, håber bare ikke du rammer "motivations-muren". smiley

Vh
Besvar