Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. juni 2019, 18:05
Æ Børler sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
The New Champion sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg ved ikke om dette er det helt rigtige sted, men det er vejledning, så helt ved siden af er det nok ikke. smiley

Jeg har en ung keeper, og mit spørgsmål er om det er tid til at begynde specialtræningen eller jeg skal vente lidt endnu?

https://www.virtualmanager.com/players/13221743-yukimasa-urahata
Jeg har valgt at specialtræne min gk sådan her hvis du mangler inspiration
https://www.virtualmanager.com/players/13104212-masud-atigullah
Hvornår begyndte du specialtræningen af ham?
Du kan godt så småt begynde nu.
Takker. Tager det med i mine overvejelser. smiley

Esrum IF (y nada mas) 24. juni 2019, 18:48
Vk = nemme tjente penge

Det var mit input smiley

The New Champion (Daniel) 24. juni 2019, 19:54
Kyoto Okami FC sagde:
Æ Børler sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
The New Champion sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg ved ikke om dette er det helt rigtige sted, men det er vejledning, så helt ved siden af er det nok ikke. smiley

Jeg har en ung keeper, og mit spørgsmål er om det er tid til at begynde specialtræningen eller jeg skal vente lidt endnu?

https://www.virtualmanager.com/players/13221743-yukimasa-urahata
Jeg har valgt at specialtræne min gk sådan her hvis du mangler inspiration
https://www.virtualmanager.com/players/13104212-masud-atigullah
Hvornår begyndte du specialtræningen af ham?
Du kan godt så småt begynde nu.
Takker. Tager det med i mine overvejelser. smiley
Jeg begynder som regel omkring 35/40 i alle stats smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 24. juni 2019, 20:19
The New Champion sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Æ Børler sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
The New Champion sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg ved ikke om dette er det helt rigtige sted, men det er vejledning, så helt ved siden af er det nok ikke. smiley

Jeg har en ung keeper, og mit spørgsmål er om det er tid til at begynde specialtræningen eller jeg skal vente lidt endnu?

https://www.virtualmanager.com/players/13221743-yukimasa-urahata
Jeg har valgt at specialtræne min gk sådan her hvis du mangler inspiration
https://www.virtualmanager.com/players/13104212-masud-atigullah
Hvornår begyndte du specialtræningen af ham?
Du kan godt så småt begynde nu.
Takker. Tager det med i mine overvejelser. smiley
Jeg begynder som regel omkring 35/40 i alle stats smiley
Takker smiley

Bjørnholt FC (And then what) 24. juni 2019, 20:37
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg ved ikke om dette er det helt rigtige sted, men det er vejledning, så helt ved siden af er det nok ikke. smiley

Jeg har en ung keeper, og mit spørgsmål er om det er tid til at begynde specialtræningen eller jeg skal vente lidt endnu?

https://www.virtualmanager.com/players/13221743-yukimasa-urahata
Prøv evt. at skift mellem t-kamp & specialtræning og se hvordan det så går :-)

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 26. juni 2019, 18:15
Chelsea FC sagde:
Eagles Academy sagde:
Racing de Santander sagde:
Eagles Academy sagde:
Personligt gik jeg efter VK, og satte derefter mål for at få et top hold. Jeg havde stadig motivationen efterfølgende, men mistede den efter 4-5 måneder med at konstant handle uden at se nogen forskel på klubben andet end pengepungen voksede. Jeg satte mig også en højt mål når det galt et tophold, og det tog derfor også meget lang tid at skaffe alle de penge.
Nu har jeg købt drømmeholdet, og mit nuværende mål er at have nok penge til det største stadion til når jeg skal kæmpe om titlerne, og motivationen er stor!

Så hvis du gør ligesom mig, VK --> Drømmehold --> Stadion

Det er godt 15 måneder siden jeg begyndte på denne "rejse" og stadig et godt stykke vej endnu smiley
Det har faktisk været en motivationsfaktor for mig, at se mine credits stige og stige uge efter uge. Jeg er kommet rigtigt langt med at sætte mig nogle små og kortsigtede mål, det kunne f.eks. være at have et overskud på 5 millioner når denne sæson er slut. Det virker ret godt for mig smiley Jeg har overvejet at opgradere en eller to gange mere og derefter begynde at forme klubben og holdet, som jeg gerne vil have det skal se ud i fremtiden.
Når du står med over 400 mio på kontoen uden at kunne bruge dem endnu, så falder motivationen smiley
Hvis jeg kunne finde ud af at handle med talenter/wonderkids osv, på den rigtige måde så ville jeg helt sikkert IKKE miste motivationen, om banken hed 100mio eller 900 mio! Der ville konstant være nye mål at opnå for mig så! Men da jeg er en skovl til det med de hurtige handler, fx købe en til 20 mio og sælge til 27mio samme aften fx.
Har først lige haft tid til at besvare dette nu.
Tror måske du har misforstået det lidt.
For mig gav det ingen mening at bruge 200 mio. på et hold som jeg ikke ville være tilfreds med, da jeg ville være rank 1. Derfor satte jeg mig det mål at spare så mange penge op, at jeg havde råd til de bedste af de bedste i en årgang. Derfor mistede jeg så småt motivationen da sådan et hold koster knaster, og dermed også lang tid hvor man ikke kan bruge en reje på et andet hold fordi det ville udskyde drømmen. Derfor begyndte jeg så småt at miste motivationen, også selvom jeg stadig tjente en del om ugen, men målet virkede bare langt væk.
Nu har jeg endelig fået spillerne i hus, og motivationen til at opnå mine nye mål er der stadig smiley

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 27. juni 2019, 14:11
Jeg har et mål om at få VK snart, men jeg kommer ikke til at handle i løbet af sommerferien (01-07-2019 til 01-08-2019).

Hvad ville i råde mig til i denne situation?
Jeg overvejer at sælge hele holdet, med undtagelse af talenterne, for at nå op på de 100 mio.

Er det dét værd at gøre for VK? Lige pt. tjener jeg ca. 3-4 mio om ugen på entre. Bør jeg muligvis beholde 11 spillere til start-11'eren og sælge alle andre.

Kom gerne med egne erfaringer. Der skal ske noget inden jeg går på ferie, har ikke tid til at holde alle tilfredse, og flytte/søge rundt på spillere fra telefonen af.

Bjørnholt FC (And then what) 27. juni 2019, 14:23
KBHAVANA CF sagde:
Jeg har et mål om at få VK snart, men jeg kommer ikke til at handle i løbet af sommerferien (01-07-2019 til 01-08-2019).

Hvad ville i råde mig til i denne situation?
Jeg overvejer at sælge hele holdet, med undtagelse af talenterne, for at nå op på de 100 mio.

Er det dét værd at gøre for VK? Lige pt. tjener jeg ca. 3-4 mio om ugen på entre. Bør jeg muligvis beholde 11 spillere til start-11'eren og sælge alle andre.

Kom gerne med egne erfaringer. Der skal ske noget inden jeg går på ferie, har ikke tid til at holde alle tilfredse, og flytte/søge rundt på spillere fra telefonen af.
Syntes du skal beholde de spillere, som du bruger i kampene så du fortsat stadig kan blive ved med at hive penge hjemme på entre og lad for guds skyld vær med at opgrader til VK før du er kommet ihvertfald 20-30 mio over, så du også har noget at gøre godt med bagefter.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 27. juni 2019, 14:59
Bjørnholt FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Jeg har et mål om at få VK snart, men jeg kommer ikke til at handle i løbet af sommerferien (01-07-2019 til 01-08-2019).

Hvad ville i råde mig til i denne situation?
Jeg overvejer at sælge hele holdet, med undtagelse af talenterne, for at nå op på de 100 mio.

Er det dét værd at gøre for VK? Lige pt. tjener jeg ca. 3-4 mio om ugen på entre. Bør jeg muligvis beholde 11 spillere til start-11'eren og sælge alle andre.

Kom gerne med egne erfaringer. Der skal ske noget inden jeg går på ferie, har ikke tid til at holde alle tilfredse, og flytte/søge rundt på spillere fra telefonen af.
Næste spørgsmål:
Hvordan får jeg mest muligt ud af de øvrige. Føler at det går for langsomt på t-listen.
Syntes du skal beholde de spillere, som du bruger i kampene så du fortsat stadig kan blive ved med at hive penge hjemme på entre og lad for guds skyld vær med at opgrader til VK før du er kommet ihvertfald 20-30 mio over, så du også har noget at gøre godt med bagefter.

Racing de Santander (Ivan Ania) 27. juni 2019, 22:04
Kan det betale sig at satse på et forholdsvist ungt hold med sort anlæg? Måske 20-26 årige spillere?
Besvar