Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Lewis Hamilton (WP) 27. juni 2019, 22:40
Racing de Santander sagde:
Kan det betale sig at satse på et forholdsvist ungt hold med sort anlæg? Måske 20-26 årige spillere?
Jeg købte fra et godt års tid siden et hold med 18-21årige og specialtrænede dem på udvidet. Det var en vældig god forretning, og med en investering på 30 mil, fik jeg på et par måneder godt og vel 80-90 ud af det.
Jeg ville sige go for it :-)

odderne fra sbk (Magnus) 2. juli 2019, 10:54
Balance: 1.000.000
Vifarank: 2546
Division: 4.
Stadionpladser: 5.400
Samlet Spillerværdi: 5.875.659 C
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Standard træningsanlæg (grå)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: P.t er det primære mål at skaffe flere penge så jeg kan komme længere i spillet. Dog er jeg lidt på bar bund ifht. hvilken metode der er bedst til at skaffe penge, med de nuværende antal credits jeg har. Er der en venlig sjæl som kan give et par hints? smiley

CF Villarreal (Villarreal CF) 3. juli 2019, 12:38
odderne fra sbk sagde:
Balance: 1.000.000
Vifarank: 2546
Division: 4.
Stadionpladser: 5.400
Samlet Spillerværdi: 5.875.659 C
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Standard træningsanlæg (grå)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: P.t er det primære mål at skaffe flere penge så jeg kan komme længere i spillet. Dog er jeg lidt på bar bund ifht. hvilken metode der er bedst til at skaffe penge, med de nuværende antal credits jeg har. Er der en venlig sjæl som kan give et par hints? smiley
Sæt alle dine spillere på transferlisten til mere end du har givet for dem og køb kun spillere på auktion.


Balance 1.5 Mio
Viarank: 1600
Samlet værdi 15 mio.
Division 4
Antal spillere 17
Træningsanlæg: Verdensklasse
Stadion 25600

Har lige rebootet holdet. Solgt alle spillere jeg havde for at få råd til verdensklasse anlæg. Lå solid 5 plads i 2 div, men er i tvivl om hvad fremtiden skal stå på. Unge spillere, eller 23-25 årige, eller måske gamle spillere!? Vil gerne prøve at spille i bedste liga.

drenge fra uefa cuppen (Altid åben for bud) 4. juli 2019, 09:44
Et meget ligetil spørgsmål, som jeg håber en af jer vil besvare.

Hvis man gerne vil træne et hold op, hvilken aldersgruppe er så værd at foretrække?
Er det allerede som talenter ved 15/16 eller først omkring 20 år, hvor de skal specialtrænes?


Kav United (Kasper) 4. juli 2019, 10:04
drenge fra uefa cuppen sagde:
Et meget ligetil spørgsmål, som jeg håber en af jer vil besvare.

Hvis man gerne vil træne et hold op, hvilken aldersgruppe er så værd at foretrække?
Er det allerede som talenter ved 15/16 eller først omkring 20 år, hvor de skal specialtrænes?
Personligt køber jeg dem ind ved 17-18 årige, mens de stadig er Talenter eller Wonderkids. Jeg køber dem så kun hvis ikke de har været special trænet og derfor ligeligt fordelte stats. Og så træner jeg dem ellers op. Jeg har dem så transferlistet, så de plejer at blive solgt mellem 21 og 23 års alderen smiley

Men jeg tror du kan tjene flere penge på at købe dem når de er 15 eller 16. :-)

Barcelona All Stars (Morten) 4. juli 2019, 10:07
Balance:30.500.000
Vifarank:902
Division:2
Stadionpladser:20.000
Samlet Spillerværdi:81.000.000
Antal spillere:27
Træningsanlæg:Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Det er ren nostalgi, spillede for 10 år siden, og har nu genoptaget det, og spillet et års tid.
Udvikle talenter og lave gode handler, og selvfølgelig hvor højt man kan komme i rank

Racing de Santander (Ivan Ania) 5. juli 2019, 15:40
Jeg har i dag opgraderet til udvidet træningsanlæg, er det så ved at være tid til at hente talenter ind for at træne dem op?

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 5. juli 2019, 15:46
Racing de Santander sagde:
Jeg har i dag opgraderet til udvidet træningsanlæg, er det så ved at være tid til at hente talenter ind for at træne dem op?
Kommer an på hvad du har lyst til, men det kan du sagtens.

Racing de Santander (Ivan Ania) 5. juli 2019, 15:51
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Racing de Santander sagde:
Jeg har i dag opgraderet til udvidet træningsanlæg, er det så ved at være tid til at hente talenter ind for at træne dem op?
Kommer an på hvad du har lyst til, men det kan du sagtens.
Er lige på den anden side af 8 millioner lige p.t., så jeg tænker det giver mest mening at hente nogle talenter - jeg får ikke meget hold for 8 millioner, hvis jeg vil satse på divisionerne. Hvad tænker du omkring det?

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 5. juli 2019, 16:25
Racing de Santander sagde:
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Racing de Santander sagde:
Jeg har i dag opgraderet til udvidet træningsanlæg, er det så ved at være tid til at hente talenter ind for at træne dem op?
Kommer an på hvad du har lyst til, men det kan du sagtens.
Er lige på den anden side af 8 millioner lige p.t., så jeg tænker det giver mest mening at hente nogle talenter - jeg får ikke meget hold for 8 millioner, hvis jeg vil satse på divisionerne. Hvad tænker du omkring det?
Nej du får ikke meget hold. Du er jo god til at handle, så hvis du kan skaffe nogle talenter med fornuftigt potentiale så kan du godt hente nogle penge den vej.
Besvar