Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 6. juli 2019, 12:54
KBHAVANA CF sagde:
Bjørnholt FC sagde:
KBHAVANA CF sagde:
Jeg har et mål om at få VK snart, men jeg kommer ikke til at handle i løbet af sommerferien (01-07-2019 til 01-08-2019).

Hvad ville i råde mig til i denne situation?
Jeg overvejer at sælge hele holdet, med undtagelse af talenterne, for at nå op på de 100 mio.

Er det dét værd at gøre for VK? Lige pt. tjener jeg ca. 3-4 mio om ugen på entre. Bør jeg muligvis beholde 11 spillere til start-11'eren og sælge alle andre.

Kom gerne med egne erfaringer. Der skal ske noget inden jeg går på ferie, har ikke tid til at holde alle tilfredse, og flytte/søge rundt på spillere fra telefonen af.
Næste spørgsmål:
Hvordan får jeg mest muligt ud af de øvrige. Føler at det går for langsomt på t-listen.
Syntes du skal beholde de spillere, som du bruger i kampene så du fortsat stadig kan blive ved med at hive penge hjemme på entre og lad for guds skyld vær med at opgrader til VK før du er kommet ihvertfald 20-30 mio over, så du også har noget at gøre godt med bagefter.
Så prøver jeg at sælge nogle af spillerne. smiley

Visca Barca Academy (Talent Center) 9. juli 2019, 13:57
Balance: 259.800
Vifarank: 2357
Division: 3. divison
Stadionpladser: 7.400
Samlet Spillerværdi: 5.258.200 C
Antal spillere: 21
Træningsanlæg: Standard træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg kan rigtigt godt lide at købe og sælge talenter, samt lave mine egen talenter. Det som jeg derfor rigtigt gerne vil have hjælp til, er hvordan jeg kan tjene flere penge, samt hvordan jeg kan få mine egne ungdomsspillere til at træne bedre.


bøgen FC (mike kasi hinrup) 12. juli 2019, 08:39
Balance: 64.342c
Vifarank: #4909
Division:5. division, pulje 8
Stadionpladser:6.400
Samlet Spillerværdi:5.987.734 C
Antal spillere:28
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: at tjene penge på hurtig salg

har i nogen gode til at jeg hurtigst muglig kan VK træningsanlæg???

Amager Halshug (Sama) 12. juli 2019, 15:22
Hvilken aldersgruppe er bedst at investere i, hvis det er med tanke på at træne dem op med profit?
15-16 år, 18-19 år eller 21-22 år?

Racing de Santander (Ivan Ania) 12. juli 2019, 16:38
bøgen FC sagde:
Balance: 64.342c
Vifarank: #4909
Division:5. division, pulje 8
Stadionpladser:6.400
Samlet Spillerværdi:5.987.734 C
Antal spillere:28
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: at tjene penge på hurtig salg

har i nogen gode til at jeg hurtigst muglig kan VK træningsanlæg???
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1205011-er-du-ny-i-spillet-min-guide-til-at-komme-frem
Mit bud :-)

Palermo Calcio (Zamparini) 15. juli 2019, 09:58
Jeg har 3.400.000 credits og vil gerne udvikle klubben stille og roligt med bedre spillere, stadion og træningsanlæg. Jeg vil ikke handle spillere flere gange dagligt, som jeg startede med.

Har I nogle tips og tricks, der kan hjælpe mig?

The New Champion (Daniel) 17. juli 2019, 01:39
Blod og mod sagde:
Balance: 70 mio.
Vifarank: 2347
Division: 4. division Frankrig
Stadionpladser: 20k
Samlet Spillerværdi: 32 mio.
Antal spillere: 30
Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg finder stor personlig nydelse i at drive min klub med mest mulig succes for at opnå mine mål, som pt. er VK. Vejen dertil brolægges ved at indtjene credits, hvorfor dette har været fokus. Har i fortid købt et kuld unge spillere, som jeg har solgt eller udvalgt til førsteholdet. Jeg finder det ganske interessant at udvikle spillere og enten sælge dem eller bruge dem på førsteholdet. Avancement i divisionerne har dog ikke fanget mig, endnu måske.
Byd gerne ind, hvis i ser andre måder at drive en klub end de klassiske som udviklingsklub og præstationsklub. Måske der også findes steder derimellem. Tak på forhånd.
Hej Claus

Hvorfor ikke opgradere dit anlæg, det vil gøre du stadig har 20 mil på kontoen.

Du har fyldt alle 30 pladser ud, så du skal ikke sælge spillere for at opgradere, de spillere du har nu vil kunne udvikle sig endnu bedre = flere credits til dig i fremtiden

Gjorde på samme måde som dig med optræning af unge i vejen til VK, men jeg opgradere med det samme det var muligt, og i din situation vil jeg anbefale at opgradere nu.

Eventuelt sæt dine spillere på t-listen til den pris du ønsker at få for dem, det gør at der hele tiden er indtægt i din klub nogen spillere har du i længe og andre bliver solgt hurtigt smiley

Du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål til det jeg skriver.

Racing de Santander (Ivan Ania) 1. august 2019, 23:58
Jeg har handlet i en del tid og føler mig nu klar til at satse på et mere fast hold til divisionerne. Jeg vil ikke have nogle helt gamle spillere men heller ikke helt unge. Måske en spredning der hedder 23-28 eller noget i den dur. Kan det anbefales, og får jeg meget hold for 35 millioner?

Håber I kan hjælpe smiley

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 2. august 2019, 00:50
Racing de Santander sagde:
Jeg har handlet i en del tid og føler mig nu klar til at satse på et mere fast hold til divisionerne. Jeg vil ikke have nogle helt gamle spillere men heller ikke helt unge. Måske en spredning der hedder 23-28 eller noget i den dur. Kan det anbefales, og får jeg meget hold for 35 millioner?

Håber I kan hjælpe smiley
Hvis du køber godt ind så kan du sagtens komme lidt frem ved at investere 35 millioner. Men husk at have penge til at opgraderer dit stadion hvis du satser på kampindtægter

Esrum IF (y nada mas) 2. august 2019, 20:01
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Besvar