Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

The New Champion (Daniel) 3. august 2019, 00:24
Doping Danmark sagde:
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Hvad med at gå efter at spille i ligaen? Det første det kræver er et større stadion, kan ikke huske hvad det koster, og cirka 40-50 mil på spillere hvis du vil have ældre, ellers bliver det dyrt smiley

Esrum IF (y nada mas) 3. august 2019, 08:17
The New Champion sagde:
Doping Danmark sagde:
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Hvad med at gå efter at spille i ligaen? Det første det kræver er et større stadion, kan ikke huske hvad det koster, og cirka 40-50 mil på spillere hvis du vil have ældre, ellers bliver det dyrt smiley
Hsr tænkt tanken, men er bange for jeg kun kan spille i toppen i et par uger med gamle spillere, og at jeg så taber alle pengene bagefter grundet pensioner

Alsgren FC (aa) 3. august 2019, 13:13
Doping Danmark sagde:
The New Champion sagde:
Doping Danmark sagde:
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Hvad med at gå efter at spille i ligaen? Det første det kræver er et større stadion, kan ikke huske hvad det koster, og cirka 40-50 mil på spillere hvis du vil have ældre, ellers bliver det dyrt smiley
Hsr tænkt tanken, men er bange for jeg kun kan spille i toppen i et par uger med gamle spillere, og at jeg så taber alle pengene bagefter grundet pensioner
Doping Danmark sagde:
The New Champion sagde:
Doping Danmark sagde:
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Hvad med at gå efter at spille i ligaen? Det første det kræver er et større stadion, kan ikke huske hvad det koster, og cirka 40-50 mil på spillere hvis du vil have ældre, ellers bliver det dyrt smiley
Hsr tænkt tanken, men er bange for jeg kun kan spille i toppen i et par uger med gamle spillere, og at jeg så taber alle pengene bagefter grundet pensioner
Med 145 mio på kortet, så ville jeg opgradere stadion for 60 mio og gå fra 20k til 64k tilskuerpladser. Så er der 85 mio at købe spillere for, som der kan begå sig i øvre 2 div eller nedre 1 div, uden at de er pensionstruet sekundet efter du køber dem.

Arsenal Youth Club (Svankjær) 10. august 2019, 12:40
En vejledning til at få hjælp kunne være at følge denne:

Balance: 307 mio
Vifarank: 500 ish
Division: 2
Stadionpladser: 64.000
Samlet Spillerværdi: Har pt. kun hjemmelavede spillere efter salg af hold.
Antal spillere: 9-11 stykker
Træningsanlæg: verdensklasse

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg kan godt lide at træne unge spillere op.
Sidst jeg gjorde det havde jeg lidt over 100 mio, og købte mere eller mindre i blinde.
Så burde jeg få mig en talentspejder, når jeg nu skal finde nye talenter at træne?
Derudover havde jeg kun et hold på ca. 20 spillere tidligere.
Bør jeg hellere fylde hele min trup op, eller købe færre, men bedre talenter? smiley

Håber der er nogen som kan være behjælpelig.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. august 2019, 13:54
Doping Danmark sagde:
The New Champion sagde:
Doping Danmark sagde:
Kunne godt bruge et råd for at få lysten tilbage til spillet.

Jeg har 145 millioner.
Og min trup.

Jeg har 20.000 pladser og alt opgraderet.


Hvilke ideer har i til mig?
Hvad med at gå efter at spille i ligaen? Det første det kræver er et større stadion, kan ikke huske hvad det koster, og cirka 40-50 mil på spillere hvis du vil have ældre, ellers bliver det dyrt smiley
Hsr tænkt tanken, men er bange for jeg kun kan spille i toppen i et par uger med gamle spillere, og at jeg så taber alle pengene bagefter grundet pensioner
Du har et hold af unge talentfulde spillere... !
Overvej hvilken opstilling/taktik du mener virker
Og prøv at træne dit eget hold helt fra bunden..
Behold dem du satser på og sælg resten, og suppler
evt. undervejs... Og handler ved siden af..
Det er møgspændende at følge træningen hver dag
når du træner målrettet på at udvikle spillere der pas-
ser ind på holdet....
Mvh Per

Slettet klub 10. august 2019, 20:33
Balance: 71432
Vifarank:4469
Division:5 division sverige
Stadionpladser:1250
Samlet Spillerværdi:518 871
Antal spillere: 30
Træningsanlæg: græsplaner
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet:
Jeg syns det er sjovt at have talenter men også at teste taktik og så lege med forskellig tingene er en rimelig ny klub

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 12. august 2019, 15:52
Balance: 90.000.000
Vifarank: 3000 ca.
Division: 4 div
Stadionpladser: 20.000
Træningsanlæg: Græs

Hej alle, jeg har for nyligt startet op igen her efter 2 års pause grundet mange ting. Jeg starter studie om 14 dage og får derfor ikke tid til at spille VMAN konstant som ønsket. Jeg vil dog gerne have råd. Jeg går og leger med tanken om at træne et hold "unge" op. Men min balance lige pt siger at jeg ikke har råd til Orange som jeg helst så. Jeg kan dog nok skaffe 5 mio på 14 dage men så har jeg ikke råd til at købe spillere jeg kan træne. Hvad er jeres råd? Vente til jeg har nok penge til at opgradere (f.eks. komme over 100 mio og få bedrift penge) Eller opgradere til turkis og så træne unge op der (Altså med en større bankbog der tillader bedre spillere) Eller noget helt tredje?
Besvar