Få vejledning til din klub (alle kan vejlede)

Skrevet i Generelt

Copenhagen Superstars (abc) 8. april 2019, 15:32
Balance: 288.475
Vifarank: 4566
Division: 5 div
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 3.546.956
Antal spillere: 25
Træningsanlæg: stort træningsanlæg (sort)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: jeg kan godt lide at være aktiv, jeg har pt et projekt med unge talenter. men jeg har ingen ide om, hvor meget jeg kan tjene/tabe på det jeg har gang i lige pt. så ved ikke rigtigt om jeg kan fortsætte med det, eller om jeg skal prøve noget helt andet smiley

Chelsea FC (Aqu) 8. april 2019, 16:05
Trophy Hunters FC sagde:
Balance: + 1 milliard
Vifarank: 437
Division: 2.
Stadionpladser: 120.000
Samlet Spillerværdi: 119.054.800
Antal spillere: 22
Træningsanlæg: Verdensklasse
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: At vinde trofæer og samtidig forøge balancen

Kan det det lade sig gøre at være top 10 rank uden at sætte til?
Hej Trophy,

Om jeg kan rådgive eller vejlede dig den rette kurs vil jeg ikke gøre mig klog på.

Men man kan vel godt ligge i top10 hvor det løber rundt?

Planen er:
At have 14 spillere (3 udskiftere) disse 14 skal kunne indgå i top10
At have 14 spillere (talenter) du træner disse op fra 15år til de er 17-18 år og sælger dem med profitten. Dette skulle gerne sørge for at den løn du betaler til dine 14 faste stamspillere + indtægter fra sponsor + billetter sørger for du har en indtjening set over 2 måneder? Jeg er dog ikke sikker i det virker, eller er nogen stor profit i dette, men det må være mit bedste bud. Jeg er ikke så erfaren på dette område.

Mvh
Chelsea

Chelsea FC (Aqu) 8. april 2019, 16:58
Nemtnemtnemt sagde:
Balance: 288.475
Vifarank: 4566
Division: 5 div
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 3.546.956
Antal spillere: 25
Træningsanlæg: stort træningsanlæg (sort)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: jeg kan godt lide at være aktiv, jeg har pt et projekt med unge talenter. men jeg har ingen ide om, hvor meget jeg kan tjene/tabe på det jeg har gang i lige pt. så ved ikke rigtigt om jeg kan fortsætte med det, eller om jeg skal prøve noget helt andet smiley
Kan du fortælle mig, hvor meget du har brugt på dit nuværende hold? Altså ALLE spillere samlet pris smiley

Dette vil kunne give et bedre indblik i det.

Copenhagen Superstars (abc) 8. april 2019, 18:39
Chelsea FC sagde:
Nemtnemtnemt sagde:
Balance: 288.475
Vifarank: 4566
Division: 5 div
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 3.546.956
Antal spillere: 25
Træningsanlæg: stort træningsanlæg (sort)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: jeg kan godt lide at være aktiv, jeg har pt et projekt med unge talenter. men jeg har ingen ide om, hvor meget jeg kan tjene/tabe på det jeg har gang i lige pt. så ved ikke rigtigt om jeg kan fortsætte med det, eller om jeg skal prøve noget helt andet smiley
Kan du fortælle mig, hvor meget du har brugt på dit nuværende hold? Altså ALLE spillere samlet pris smiley

Dette vil kunne give et bedre indblik i det.
jeg mener jeg har brugt omkring de 5-6 mil på det, mener det er noget i den stil

FC Elba (Emil) 8. april 2019, 21:36
Balance: 3.524.610
Vifarank: 963
Division: 3 divsion
Stadionpladser: 50.700
Samlet Spillerværdi: 19.970.800
Antal spillere: 16
Træningsanlæg: Udvidet træningsanlæg
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg kan godt lide at udvikle unge spillere, men samtidig vinde kampe og have mange på stadion.

Jeg har spillet i mange år, men aldrig rigtig nået toppen.. Jeg er åben for gode bud på hvad jeg kan gøre for at komme skridtet videre.. og måske stræbe efter top 250..

Dame Ndoye (E M Jensen) 9. april 2019, 01:06
Balance: 15.428.080 C.
Vifarank: 3222
Division: 4 Div.
Stadionpladser: 5.400
Samlet Spillerværdi:1.680.176 C
Antal spillere: 28
Træningsanlæg: Stort træningsanlæg (sort)

Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: Jeg har spillet spillet on/off siden 2007, men har aldrig rigtig før enten været med i toppen eller har lavet de store talenter (har lavet mine første talenter indenfor de sidste to måneder). Nu er jeg kommet til et punkt, hvor jeg naturligvis gerne vil spille højere end 4. Div, men min første prioritet er stadig talentudviklingen.

Mit dilemma: Jeg vil som alle andre herinde gerne lave en stor røvfuld penge på opdræt/scouting af talenter igennem træning. Spørgsmålet er dog hvad der bedst kan betale sig: 1. Investerer i truppen for at rykke op igennem rækkerne og derefter begynde at spare op. 2. Spare op nu og investerer alt i træningsanlæg.

Hvad tænker I kunne være mit næste skridt i min udvikling som Vman manager? Alle råd/tips/tricks lige fra gode erfaringer med træning til erfaringer fra højere rækker tages imod med kyshånd! ;-)

På forhånd tak!

E M Jensen
IFS

Inter Miami CF (Casper) 9. april 2019, 13:22
Balance: 619.000
Vifarank: 3449
Division: 5 div
Stadionpladser: 2600
Samlet Spillerværdi: 1.200.000
Antal spillere: 24
Træningsanlæg: Baneanlæg (blå)

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre for at komme “vidre”. Ville der være bedst at opgradere mit stadion, så jeg kan få mere i indtægter, eller skal jeg spare sammen til et bedre træningsanlæg, selvom det vil tage tid? Jeg har ikke så meget styr på at købe billigt og sælge vidre, så tænker at det er udelukket smiley

Chelsea FC (Aqu) 9. april 2019, 21:22
Nemtnemtnemt sagde:
Chelsea FC sagde:
Nemtnemtnemt sagde:
Balance: 288.475
Vifarank: 4566
Division: 5 div
Stadionpladser: 20.000
Samlet Spillerværdi: 3.546.956
Antal spillere: 25
Træningsanlæg: stort træningsanlæg (sort)
Hvad jeg synes er sjovt ved spillet: jeg kan godt lide at være aktiv, jeg har pt et projekt med unge talenter. men jeg har ingen ide om, hvor meget jeg kan tjene/tabe på det jeg har gang i lige pt. så ved ikke rigtigt om jeg kan fortsætte med det, eller om jeg skal prøve noget helt andet smiley
Kan du fortælle mig, hvor meget du har brugt på dit nuværende hold? Altså ALLE spillere samlet pris smiley

Dette vil kunne give et bedre indblik i det.
jeg mener jeg har brugt omkring de 5-6 mil på det, mener det er noget i den stil
Ham med den højeste værdi ville jeg konstant prøve at smide på 15 min auktion fra 400-900k så du ikke betaler noget gebyr.

Så ville jeg se om jeg kunne komme af med alle de unge til omkring det du har givet, enten via t-listen eller blot satse på auktion.

Så havde jeg forsøgt at have et hold hvor jegg konstant har spillerne t-listet ogg handler hver dag. Du skal cirka købe 25 spillere om ugen, og sælge det samme antal. Det er en profit på 1.250.000 hvis du blot sælger spillerne til 50k mere i snit. Samtidig tjener du på entreindtægter også kan du begynde så småt at spare op til større anlæg

Bjørnholt FC (And then what) 9. april 2019, 21:29
Bjørnholt FC sagde:
Super initiativ, hatten af for´ed.

Jeg synes du skal transerliste dine spillere samtidig med at du så kigger dig om efter nye erstatninger til dem der blir solgt.

Udover det syntes jeg du skal træne spillere op ved siden af i de aldre som du har mest lyst til, hvis tiden er meget knap til at gøre handler i.
Håber du kunne bruge det til noget :-)

Chelsea FC (Aqu) 9. april 2019, 21:33
Bjørnholt FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Super initiativ, hatten af for´ed.

Jeg synes du skal transerliste dine spillere samtidig med at du så kigger dig om efter nye erstatninger til dem der blir solgt.

Udover det syntes jeg du skal træne spillere op ved siden af i de aldre som du har mest lyst til, hvis tiden er meget knap til at gøre handler i.
Håber du kunne bruge det til noget :-)
Hov ja, tak! Mit svar var lidt til jer alle 3, med hvordan jeg tænkte at gøre smiley
Besvar