Æææælsker Kampmotoren <3

Skrevet i Generelt

FC Den Bosch (Damsgaard) 15. april 2019, 17:55
jeg ved ikke hvad i brokker jer over?
jeg syntes kampmotoren virker helt efter hensigten, og jeg nyder stor gavn af mine Taktiske Snilderier smiley
vinder "ofte" over klubber med lidt til meget bedre spillere, og ligger sådan set altid hvor jeg regner med i Ligaen smiley
lige en nylig kamp som eksempel smiley
https://www.virtualmanager.com/new_matches/63623367

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 15. april 2019, 18:24
Jeg elsker også at vinde kampe hvor jeg er undertippet.
Her i kampen må taktikken helt klar være at have mest energi. smiley

Bundholdet FC (Thomas Tuchel) 21. april 2019, 09:46
Holder du stadig fast i dit udsagn? smiley

Dit hold er langt bedre end mit. Dit holds gennemsnit er på 76 i start-11'eren, mens mit hold er op 70. Alligevel er jeg 16 point foran dig og ligger på 2. pladsen, mens du roder rundt nede på 7. pladsen.

Jeg endte på 7. pladsen i sidste sæson, mens jeg i denne sæson spiller med om oprykning og er endda tæt på en 1. plads mod et hold - der ligesom dit - er langt bedre end mit eget smiley

Trophy Hunters FC (Mr Trophy) 21. april 2019, 10:37
Kan ikke forstå hvor alt skal være så forudsigeligt. Der er vel ingen grund til at afholde en kamp, hvis det er den med høst gns. vurdering eller egenskaber, der alligevel bør have tildelt sejren?

M.v.h
THFC

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. april 2019, 11:02
Bundholdet FC sagde:
Holder du stadig fast i dit udsagn? smiley

Dit hold er langt bedre end mit. Dit holds gennemsnit er på 76 i start-11'eren, mens mit hold er op 70. Alligevel er jeg 16 point foran dig og ligger på 2. pladsen, mens du roder rundt nede på 7. pladsen.

Jeg endte på 7. pladsen i sidste sæson, mens jeg i denne sæson spiller med om oprykning og er endda tæt på en 1. plads mod et hold - der ligesom dit - er langt bedre end mit eget smiley
Til gengæld må Munkløv være godt tilfreds med den i denne sæson. smiley

Personligt har jeg haft mine frustrationer i denne sæson, men er stadig indenfor sæsonens målsætning så det er okay.

Tillykke med oprykningen smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 21. april 2019, 11:24
Trophy Hunters FC sagde:
Kan ikke forstå hvor alt skal være så forudsigeligt. Der er vel ingen grund til at afholde en kamp, hvis det er den med høst gns. vurdering eller egenskaber, der alligevel bør have tildelt sejren?

M.v.h
THFC
Det tror jeg nu heller ingen mener eller synes, men kampe hvor der er 15 - 25 i forskel på holdene, ser vi efter min mening alt for mange useriøse resultater.

The Danish Vikings (H Hansen) 21. april 2019, 11:26
The Danish Vikings sagde:
Trophy Hunters FC sagde:
Kan ikke forstå hvor alt skal være så forudsigeligt. Der er vel ingen grund til at afholde en kamp, hvis det er den med høst gns. vurdering eller egenskaber, der alligevel bør have tildelt sejren?

M.v.h
THFC
Det tror jeg nu heller ingen mener eller synes, men kampe hvor der er 15 - 25 i forskel på holdene, ser vi efter min mening alt for mange useriøse resultater.
Jeg f.eks er på vej op i Premier League og bør på papiret ikke kunne opnår mere end måske 10 point.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 21. april 2019, 11:44
Jeg synes virkelig også den bare er genial. Specielt de taktiske finesser virker sublime!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 21. april 2019, 12:40
The Danish Vikings sagde:
The Danish Vikings sagde:
Trophy Hunters FC sagde:
Kan ikke forstå hvor alt skal være så forudsigeligt. Der er vel ingen grund til at afholde en kamp, hvis det er den med høst gns. vurdering eller egenskaber, der alligevel bør have tildelt sejren?

M.v.h
THFC
Det tror jeg nu heller ingen mener eller synes, men kampe hvor der er 15 - 25 i forskel på holdene, ser vi efter min mening alt for mange useriøse resultater.
Jeg f.eks er på vej op i Premier League og bør på papiret ikke kunne opnår mere end måske 10 point.
I forhold til din division bør du da rykke op.. Dit hold er ungt, men er da langt
bedre og rigtigt sammensat i forhold til dine ligamodstandere..
Det ville være en fadæse hvis du ikke rykkede op.. smiley

Gran Torino CF (Malte H) 21. april 2019, 13:41
Nogle tips til det taktisk for at vinde som underdog?
Besvar