Gaming - find nye mates måske?

Skrevet i Off-topic

Chelsea FC (Aqu) 4. maj 2019, 14:05
Hey,

da jeg af og til spiller solo, så kunne det være fedt at spille med andre danskere.
Pt har jeg i min "gamingpool"
Spil:

League of Legends EUWest (Bronze1 pt, har dog ikke rigtig spillet fra sæson4 til sæson9, i sæson3 var jeg diamond5). Jeg er frisk på både at spille ranked/aram/3v3 osv, alt nærmest.
Navn: YHazel

CSGO rank pt: LEM, dog har jeg 3 csgo med prime, hvor jeg har en i mg1 og en i dmg mener jeg det er udover dette. Er frisk på at spille alt herinde også udover surf nærmest! Faceit er jeg også frisk på, evt DPL, dog er jeg kun rank2.
Steamlink: https://steamcommunity.com/id/ph1993

PuBG jeg spiller sjældent solo, og jeg aimer sgu ikke særlig godt i det, jeg hygger mig men ville elske at spille det oftere end jeg gør!
Steamlink:

Skriv enten her eller i brev.
Jeg er 25 år, men ingen problemer at spille med yngre/ældre, så længe man ikke skriger i sin mic eller går over grænsen flere gange mod andre.

Mvh

Juventus FC (farvel og tobak) 4. maj 2019, 14:24
God tråd smiley

Chelsea FC (Aqu) 4. maj 2019, 15:11
Juventus FC sagde:
God tråd smiley
Så kom lige med dit gamernavn eller noget! Noget siger mig du er rimelig stabil til den der skydespil ved navn cånterstræke

Juventus FC (farvel og tobak) 4. maj 2019, 20:12
Chelsea FC sagde:
Juventus FC sagde:
God tråd smiley
Så kom lige med dit gamernavn eller noget! Noget siger mig du er rimelig stabil til den der skydespil ved navn cånterstræke
Jeg er rykket videre til andre spil. desværre.

Chelsea FC (Aqu) 4. maj 2019, 20:42
Juventus FC sagde:
Chelsea FC sagde:
Juventus FC sagde:
God tråd smiley
Så kom lige med dit gamernavn eller noget! Noget siger mig du er rimelig stabil til den der skydespil ved navn cånterstræke
Jeg er rykket videre til andre spil. desværre.
smiley
Besvar