Søges: Oversigt over stadion

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. maj 2019, 18:53
Loyals sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Så forstod jeg det ikke helt alligevel.
Første mål er blot at kunne frasortere de data hvor tilstanden ikke er optimal og så skabe en formel til at estimere tilskuertal ved optimale betingelser(80%+).

Derefter kan jeg bruge den formel til at se hvordan de med ikke optimale betingelser afviger og formenligt finde en formel dertil. Hvis jeg vil så langt med det. Det ved jeg ikke endnu.
Det giver god mening, og vil også være en god information at have, hvis det kan lade sig gøre. smiley

Loyals (VMEnhancer) 11. maj 2019, 18:54
Det stadion som har afveget mest i tilskuertal(ift. supportere) lige umiddelbart er dette. Det er også i en forfærdelig tilstand.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. maj 2019, 19:00
Det tror jeg gerne. 2 tribuner under 20% er ikke godt. Spørgsmålet er om det kan betale sig at reparere det i en 6. division?

Loyals (VMEnhancer) 11. maj 2019, 19:03
Kyoto Okami FC sagde:
Det tror jeg gerne. 2 tribuner under 20% er ikke godt. Spørgsmålet er om det kan betale sig at reparere det i en 6. division?
Min formodning er af mængden af slid er relativiseret til antal tilskuere / kapacitet i alt, således man ikke straffes for at have 'for mange' pladser til sit niveau.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. maj 2019, 19:10
Loyals sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Det tror jeg gerne. 2 tribuner under 20% er ikke godt. Spørgsmålet er om det kan betale sig at reparere det i en 6. division?
Min formodning er af mængden af slid er relativiseret til antal tilskuere / kapacitet i alt, således man ikke straffes for at have 'for mange' pladser til sit niveau.
Det kan der være noget om. Har da selv kunne mærke at mit stadion sliddes hurtigere i 2. division end det gjorde i 4. division.

TeamTage (Tage) 11. maj 2019, 19:27
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:


Skulle gerne passe smiley
Dette ser rigtigt ud i forhold til mit ydmyge stadion...
På niveau 5 og 6..
Per, du har behov for en ny stadionarkitekt ;-)

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. maj 2019, 08:50
TeamTage sagde:
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:


Skulle gerne passe smiley
Dette ser rigtigt ud i forhold til mit ydmyge stadion...
På niveau 5 og 6..
Per, du har behov for en ny stadionarkitekt ;-)
Næeh nej..

Arkitekten har tegnet det helt fint...
Men kasserer Madsen er rendt med kassen.. smiley

Loyals (VMEnhancer) 12. maj 2019, 10:22


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. maj 2019, 10:58
Loyals sagde:
Nemt og overskueligt smiley
Mvh Per

Loyals (VMEnhancer) 12. maj 2019, 11:00
Pers LØVER sagde:
Nemt og overskueligt smiley
Mvh Per
Meget. Jeg fandt en fejl i min indsamling, så jeg blev nødt til at genkøre lidt.

Tilskuertal i forhold til hjemmeholdssupportere


Tilskuertal i forhold til udeholdssupportere


Så man kan med det blotte øje se at der er markant mere spredning på når man udelukkende kigger på udeholdets supportere sammenlignet med hjemmeholdets supportere, men det bekræfter vel bare formodningen om at hjemmebaneholdets supportere har størst indflydelse smiley
Besvar