Seriøst hvornår sker der noget?

Skrevet i Generelt

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 19. maj 2019, 15:45
Jeg har ikke været aktiv her inde flere uger, og mine indlæg handler også om det samme. Men hele det her spil afhænger ifølge mig, af auktionsmarkedet og muligheder for at handle. I flere måneder har markedet været dødt, du kan ikke engang købe en bare nogenlunde god spiller på auktionen, og på transferlisten skal du kun betale 5 gange så meget for en spiller, sammenlignet med lignende spillere for et år siden. Jeg oplever færre talenter produceres, selv er det måske et år siden, jeg selv har lavet et talent med lovende potentiale.


Synes I andre at det er sjovt at spille for tiden, eller er jeg den eneste?

Bjørnholt FC (And then what) 19. maj 2019, 15:47
Der sker noget lige om lidt er jeg overbevist, det er snart 2 måneder siden sidste blogindlæg...... jeg mindes ikke der er gået så langtid mellem at der er blevet meldt noget ud

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 19. maj 2019, 15:47
det er sidst 4 år siden ca jeg producerede et god talent. lige siden.. nothing...

Juventus FC (To giganter på auktion) 19. maj 2019, 15:58
Bjørnholt FC sagde:
Der sker noget lige om lidt er jeg overbevist, det er snart 2 måneder siden sidste blogindlæg...... jeg mindes ikke der er gået så langtid mellem at der er blevet meldt noget ud
Der gik ca. 3 måneder mellem blogindlægget i Januar og aprilsnarren i April.

https://www.virtualmanager.com/blog

Bjørnholt FC (And then what) 19. maj 2019, 16:00
Juventus FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Der sker noget lige om lidt er jeg overbevist, det er snart 2 måneder siden sidste blogindlæg...... jeg mindes ikke der er gået så langtid mellem at der er blevet meldt noget ud
Der gik ca. 3 måneder mellem blogindlægget i Januar og aprilsnarren i April.

https://www.virtualmanager.com/blog
smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. maj 2019, 16:05
Galax sagde:
Jeg har ikke været aktiv her inde flere uger, og mine indlæg handler også om det samme. Men hele det her spil afhænger ifølge mig, af auktionsmarkedet og muligheder for at handle. I flere måneder har markedet været dødt, du kan ikke engang købe en bare nogenlunde god spiller på auktionen, og på transferlisten skal du kun betale 5 gange så meget for en spiller, sammenlignet med lignende spillere for et år siden. Jeg oplever færre talenter produceres, selv er det måske et år siden, jeg selv har lavet et talent med lovende potentiale.


Synes I andre at det er sjovt at spille for tiden, eller er jeg den eneste?
Jeg syntes markedet fungere helt fint, og det er muligt at
købe og sælge med gevinst... !
Men markedet er ikke det samme som sidst du handlede... Prisen på
lovende er steget eksplosivt som jeg ser det... Så altså hvis du kan finde
dem til en god pris, kan du også tjene på dem...
Markedet indretter sig ikke efter dig, og dine handler.. Så du er nødt til at
indrette dig efter markedet...
Jeg syntes stadigt det er sjovt og spændende... Også selv om jeg ikke
længere spiller efter resultater... !
Det er op til en selv at tilrette sig, og finde genvejene... Du kan ikke bare
finde en strategi og forvente den holder mere end en måned..
Som jeg ser det smiley
Mvh Per

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 20. maj 2019, 00:25
Selvfølgelig skal man kunne tilrettelægge sin strategi efter markedet. Men en ting er jo helt sikkert, der bliver ikke handlet i lige så stort omfang, som sidste år, i hvert fald ikke i alderen 15-26, som jeg primært handler med, eller rettere sagt handlede med. Det er endnu mere synd for nye klubber, der mest tjener på kampe osv. Det tog lang tid at tjene en spillers udgift hjem igen, i dag vil det være nærmest umuligt, da hans pris mindst er fordoblet 2 gange.

Og kampindtægterne følger selvfølgelig ikke denne voldsomme inflation i spillet. Jeg undrer mig over om der overhovedet bliver taget initiativ fra udviklernes side, når vi snart når der punkt, hvor det ikke længere kan betale sig kun at spille kampe?

Post United (Rasmus) 20. maj 2019, 06:47
Det er langt fra umuligt at tjene penge i spillet.
Man kan sagtens kombinere at købe og sælge og ligge i en fornuftig liga
Dm
Mvh post

Transferlisten (Cupvinder sjålålålå) 20. maj 2019, 12:16
Er det muligt at spille efter resultater, og holde hovedet ovenvande rent økonomisk?? altså uden at lave handler ved siden af, jeg tvivler personligt på det, og det synes jeg er ærgerligt.


Playonic (Bolling) 20. maj 2019, 12:53
Markedet er nu ellers ret godt i alderen 28-32 årige. Synes oftest at jeg får solgt næsten halvdelen af mit hold på en sæson grunden transfer listen. Og det er oftest en fortjeneste på 70-200%
Besvar