Hvordan skal spillet gribes an?

Skrevet i Generelt

Racing de Santander (Ivan Ania) 20. maj 2019, 06:53
FC Becomehuman sagde:
Hvordan kan din klub kun være 3 måneder gammel når du har holdt en pause på 1 år? :-) Du skriver også "Dog har strategien gennem (alle mine år) i spillet være at handle mig op". Du har jo kun haft din klub i 3 måneder?
Har spillet tidligere på en anden klub

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 20. maj 2019, 09:32
Racing de Santander sagde:
FC Becomehuman sagde:
Hvordan kan din klub kun være 3 måneder gammel når du har holdt en pause på 1 år? :-) Du skriver også "Dog har strategien gennem (alle mine år) i spillet være at handle mig op". Du har jo kun haft din klub i 3 måneder?
Har spillet tidligere på en anden klub
Tænker du er startet rigtig godt.. Fortsæt lidt endnu inden du bygger et
bredere fundament med stadion, et bedre hold, og bedre træningsanlæg
Mvh Per

Playonic (Bolling) 20. maj 2019, 13:00
Synes godt du kan udvide dit stadion en smule. Det er mange entre indtægter du går glip af. Så frem du selvfølgelig vil ligge i div 4 med et ok hold du hele tiden har på transfer listen

Racing de Santander (Ivan Ania) 20. maj 2019, 13:24
Playonic sagde:
Synes godt du kan udvide dit stadion en smule. Det er mange entre indtægter du går glip af. Så frem du selvfølgelig vil ligge i div 4 med et ok hold du hele tiden har på transfer listen
Har fulgt dit råd og opgraderet så jeg nu har 3700 sæder smiley

Playonic (Bolling) 20. maj 2019, 13:26
Racing de Santander sagde:
Playonic sagde:
Synes godt du kan udvide dit stadion en smule. Det er mange entre indtægter du går glip af. Så frem du selvfølgelig vil ligge i div 4 med et ok hold du hele tiden har på transfer listen
Har fulgt dit råd og opgraderet så jeg nu har 3700 sæder smiley
Det lyder jo sådan set super. Det alligevel 300-500k ekstra indtægter om måneden.
Du er velkommen til at skrive en pb, hvis det lyster. Vi ligger sådan set på samme ''niveau''
Besvar