Låst

Skrevet i Off-topic

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:13
hejsa jeg ville gerne hører om nogen ved hvordan man fjerner et login ban som ens profil har prøvet

grunden til at jeg tror og håber på at det bliver fjernet er....

- jeg blav hacked/snydt og en person loggede for nogle måneder ind på min profil og solgte/købte spillere så alle pengene blev overført til hans profil og derfor fik jeg ban

- jeg har støttet vman i mange år ved køb af licens om til et utal af gange

- det eneste jeg i bund og grund vil med min gamle klub er ikke fordi den har penge men fordi faciliteterne er opgraderet meget og der vil jeg helst ikke starte forfra med det...

håber at hører fra en moderator smiley

FK Haugesund (CD) 21. juli 2019, 23:21
Duen sagde:
hejsa jeg ville gerne hører om nogen ved hvordan man fjerner et login ban som ens profil har prøvet

grunden til at jeg tror og håber på at det bliver fjernet er....

- jeg blav hacked/snydt og en person loggede for nogle måneder ind på min profil og solgte/købte spillere så alle pengene blev overført til hans profil og derfor fik jeg ban

- jeg har støttet vman i mange år ved køb af licens om til et utal af gange

- det eneste jeg i bund og grund vil med min gamle klub er ikke fordi den har penge men fordi faciliteterne er opgraderet meget og der vil jeg helst ikke starte forfra med det...

håber at hører fra en moderator smiley
Supporten ophæver normalt ikke bans lavet på baggrund af sådan noget.
Men du kan prøve og skrive til dem.

Held og lykke.

Mvh
Michael Jensen

Edit: har du 2 klubber? Det er ikke tilladt.

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:23
da jeg ikke kan logge ind på den anden kan jeg kun komme i kontakt ved at oprette end anden profil

andet hvis der er andre måder at gøre det på så sletter jeg denne her profil promte

FK Haugesund (CD) 21. juli 2019, 23:24
Duen sagde:
da jeg ikke kan logge ind på den anden kan jeg kun komme i kontakt ved at oprette end anden profil

andet hvis der er andre måder at gøre det på så sletter jeg denne her profil promte
Der er noget der undre mig.
Din klub der står som 2 år gammel.. Så den er jo ikke lige oprettet?

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:26
ja selfølgelig er den ikke oprettede i dag men det joo heller ikke fordi at jeg blev hacked på den anden igår nej der er langt tilbage

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:28
og så blev den her oprettede da jeg skulle kunkurre med en ven da jeg gik i 8 nu er jeg så gået ud af 10

men den konkurrence sluttede efter få uger


og i den periode brugte jeg ikke den anden acc

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:29
og så har jeg heller ikke skrevet lige oprettede

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:29
men jeg skriver til support og tak for hjælpen sletter den her profil med det samme jeg har svar fra dem

FK Haugesund (CD) 21. juli 2019, 23:33
Duen sagde:
men jeg skriver til support og tak for hjælpen sletter den her profil med det samme jeg har svar fra dem
Håber du finder de svar du søger.
Du kan i øvrigt ikke selv slette profilen, det skal support gøre. smiley

Duen (duehoved) 21. juli 2019, 23:34
okay tak så for jeg dem til det smiley
Besvar