Holdet.dk

Skrevet i Off-topic

La Nacuary (Rasmus) Crew 25. juli 2019, 16:02
Kære Managers,

Mange af jer kender nok til holdet.dk, så tænker vi skal have gang i en lille konkurrence.

Jeg har lavet puljer i hhv. Superligaen & Premier League. Puljerne i begge spil hedder "Virtual Manager" og koden er "Nacuary"

Jeg ved godt Superligaen allerede er et par runder inde, men der kan stadig nå at ske en masse, allerede oprettet hold er selvfølgelig også velkommen til at deltage. Jeg skal nok være i bedre tid næste gang smiley..

Jeg kører selv guldhold derinde, det koster penge, så det er selvfølgelig ikke et krav for at deltage, men det optimere vinder chancerne markant, da det giver fri udskiftning.

Ellers ikke de store regler, jeg har sat puljerne således at hver manager kun kan deltage med ét hold i hver pulje.

Til hvert spil er der enten 30 dages licens eller 80 klip på spil, præmien bestemmer du selv.
Der skal mindst være 10 deltagere i hver pulje, for at præmierne er gældende, ellers spiller vi bare for hyggens skyld.

Jeg håber i er friske på lidt spil smiley

Rasmus

FC Aquador (STOPPET) 25. juli 2019, 21:59
Fedt initiativ! Ville være med hvis det var Premier League. Superligaen er lidt kedelig, efter min mening...

Edit så ikke der var puljer til begge ligaer. Jeg er på!

La Nacuary (Rasmus) Crew 26. juli 2019, 11:21
FC Aquador sagde:
Fedt initiativ! Ville være med hvis det var Premier League. Superligaen er lidt kedelig, efter min mening...

Edit så ikke der var puljer til begge ligaer. Jeg er på!
Cool, godt at have dig ombord smiley

Hasle B (PJ) 26. juli 2019, 17:54
Jeg ender 100% sikkert med at deltage, holdet kommer dog først op når vi nærmer os lidt smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 26. juli 2019, 18:07
Hasle B sagde:
Jeg ender 100% sikkert med at deltage, holdet kommer dog først op når vi nærmer os lidt smiley
Fedt fedt, mit hold er også bare tilfældigt lige nu, der kan nå at ske en masse ting, og en kæmpe bonus vi når at se Liverpools start-11 før handlen lukker smiley

Slettet klub 29. juli 2019, 00:14
Hvad med bundseligaen

La Nacuary (Rasmus) Crew 29. juli 2019, 12:54
Vorup bf sagde:
Hvad med bundseligaen
Jeg tænkte lige at starte med de to mest populære, og hvis det er en succes kan det sagtens være vi skal udvide til Tyskland & Spanien. smiley

Kav United (Kasper) 2. august 2019, 12:42
Jeg er også med ombord. smiley

Fedt initiativ smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 2. august 2019, 13:07
Tilmeldt smiley Serie A kunne også godt være med smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 2. august 2019, 14:06
Fedt venner! Glæder mig til at dyste mod jer, håber vi kan få de sidste med, så vi kan spille om lidt præmier smiley

Serie A er overvurderet smiley
Besvar