Problem med træning

Skrevet i Generelt

Slettet klub 13. august 2019, 00:41
FIFA har stadige fejl cs har fejl rigtig mange spil med fejl

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 13. august 2019, 00:42
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
CS:GO har også fejl, og det har eksisteret i en del år og har væsentlig flere udviklere end Vman.
Rocket League har flere udviklere end Vman men har stadigvæk de samme fejl som de havde for lang tid siden.

Kan nævne mange andre spil som har de fejl. Betyder det de er useriøse? Nææh, fejl sker, uanset hvor lang tid et spil har eksisteret.
Vman har været i gang med en server flytning, og det indebærer ofte at der sker et eller andet uventet.


Eagles Academy (Føj nogle træninger) 13. august 2019, 00:43
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
Typisk sker der fejl fordi at der bliver lavet om på koden, hvilket også betyder at der er gang i udviklingen.
Så i stedet for at se kritisk på en uskyldig ting som at du ikke lige kan træne til tiden en enkelt dag, så ved du i det mindste at der bliver arbejdet på ting og sager bag kulissen.
Det er trods alt en meget underbemandet udvikling, og så er det klart det er svært at finde ressourcer til meget fejlfinding inden det kommer ud til brugerne - De er trods alt også meget hurtige til at fejlfinde, og fejlmelde for den sags skyld.

FC Royal Flush (tak for den her gang STOPPER) 13. august 2019, 00:44
[quote=Atlanta Hawks]
[quote=FC Royal Flush]
[quote=Atlanta Hawks]
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
[/quote]

Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
[/quote]

Øh, hvad?xD Spillet har kørt i 15 år, det er i sig selv flot! Selvfølgelig kommer der fejl, men gang på gang? Hvilke referer du til? smiley



Altså jeg ku snakke dig ørene fulde i de 12 jeg har været med på vman men jeg syntes bare det er ærgerligt, for gjorde de nu noget for a rette op på alt det de har lavet om i tidens løb og mistet managere på så ku spillet godt komme ordenligt op igen, men ja vi må se hva der sker.

Slettet klub 13. august 2019, 00:45
[quote=FC Royal Flush]
[quote=Atlanta Hawks]
[quote=FC Royal Flush]
[quote=Atlanta Hawks]
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra! Hvad miste de folk på

/Christoffer
[/quote]

Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
[/quote]

Øh, hvad?xD Spillet har kørt i 15 år, det er i sig selv flot! Selvfølgelig kommer der fejl, men gang på gang? Hvilke referer du til? smiley



Altså jeg ku snakke dig ørene fulde i de 12 jeg har været med på vman men jeg syntes bare det er ærgerligt, for gjorde de nu noget for a rette op på alt det de har lavet om i tidens løb og mistet managere på så ku spillet godt komme ordenligt op igen, men ja vi må se hva der sker.
[/quote]

FC Proletariat (Jonathan Rasmussen) 13. august 2019, 00:46
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.

FC Nonsense (Frost) 13. august 2019, 00:46
FC Royal Flush sagde:
Atlanta Hawks sagde:
“Typisk Vman”, “det er bare for latterligt” - ta’ det nu bare helt roligt! Er sikker på udviklerne knokler med at få det hele til at spille for vores skyld. Fejl kan opstå..

Hvis folk nu begyndte at støtte op omkring det spil vi alle godt kan lide, bliver det hele en fest - og nej, det er ikke typisk Vman, spillet fungerer glimrende. At der så ikke er økonomi til at udvikle spillet i den fart vi håbede på er en anden sag ;-)
Godnat herfra!

/Christoffer
Nåååh ja spillet er jo kun li startet op for 15 år siden men har stadig fejl gang på gang det er sku lidt useriøst efter min mening
Skidt argument. Der er sket masser af ændringer i de 15 år, det er knap nok samme spil. Du ser også mange fejl når der kommer updates i CSGO.

Synes det er tamt at klage over så lille en fejl, nå nu der sker noget.
Men det er vel et tegn på at man går meget op i spillet, så helt skidt kan det ikke være.

Racing de Santander (Ivan Ania) 13. august 2019, 00:48
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
Jeg mener at Sunnyvale har fået helt frit spil nu. I hvert fald så vidt jeg har forstået.

FC Proletariat (Jonathan Rasmussen) 13. august 2019, 00:49
Racing de Santander sagde:
FC Proletariat sagde:
Ja, Rasmus solgte det for efterhånden mange år siden til en eller anden Freeway side, og siden da har der vist været flere opkøbere inde over som jeg forstår?

Uanset hvad, så er situationen vel at Sunnyvale er ene mand om at styre det tekniske bag en stor hjemmeside, med flere tusinde brugere hver dag - ikke optimalt. Og hvis i rent faktisk læser de forskellige opslag fra ham, så ville i også forstå, at han kæmper en brag kamp pt. mod ejerne.

Den negative vibe hjælper ikke på noget, udover at det får Vman tættere på at dø. Så istedet for at beklage hele tiden, så forstå at Sunnyvale selvfølgelig ikke er på arbejde kl 00:45, og at han nok skal fixe problemet så snart han kan.

Istedet kunne vi alle bakke op om ham så opkøberne fatter noget og lader Sunnyvale overtage showet - og pengene fra vores licenspenge, så han rent faktisk evt. kunne begynde at ansætte andre, og få gang i Vman igen.
Jeg mener at Sunnyvale har fået helt frit spil nu. I hvert fald så vidt jeg har forstået.
Frit spil eller ej, så længe vores penge går til opkøbere som sejler rundt i Monaco, så sker der ikke en skid. Folk må da kunne forstå, at én enkelt mand ikke både kan vedligeholde og udvide et spil, som flere tusinde bruger hver dag

Slettet klub 13. august 2019, 00:52
Kun en mand der køre det vildt nok
Besvar