Ad-block problemer?

Skrevet i Off-topic

Chelsea FC (Aqu) 31. august 2019, 17:23
Hejsa folkens,

Oplever i også jeres ad-blocker ikke virker? Jeg har prøvet at slette og installere igen, men den blokere sgu ikke for reklamerne, den blokere måske til 20% af dem :/

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 31. august 2019, 17:34
Chelsea FC sagde:
Hejsa folkens,

Oplever i også jeres ad-blocker ikke virker? Jeg har prøvet at slette og installere igen, men den blokere sgu ikke for reklamerne, den blokere måske til 20% af dem :/
Min virker 100%
Hvilken browser bruger du.. ?
Jeg bruger Google Crome
mvh Per

Chelsea FC (Aqu) 31. august 2019, 17:38
Pers LØVER sagde:
Chelsea FC sagde:
Hejsa folkens,

Oplever i også jeres ad-blocker ikke virker? Jeg har prøvet at slette og installere igen, men den blokere sgu ikke for reklamerne, den blokere måske til 20% af dem :/
Min virker 100%
Hvilken browser bruger du.. ?
Jeg bruger Google Crome
mvh Per
Bruger Google Chrome, kan være jeg må geninstallere hele browseren så smiley men tak for feedback! smiley

Marshmallow FC (Charles) 31. august 2019, 18:27
Chelsea FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea FC sagde:
Hejsa folkens,

Oplever i også jeres ad-blocker ikke virker? Jeg har prøvet at slette og installere igen, men den blokere sgu ikke for reklamerne, den blokere måske til 20% af dem :/
Min virker 100%
Hvilken browser bruger du.. ?
Jeg bruger Google Crome
mvh Per
Bruger Google Chrome, kan være jeg må geninstallere hele browseren så smiley men tak for feedback! smiley
Download 3-4 forskellige adblocks så burde du være på den sikre side smiley

Slim Shady (Benjamin) 31. august 2019, 23:43
Havde samme problem med ad block så droppede det og gik over til uBlock, har ikke haft problemer siden smiley

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 1. september 2019, 08:42
Du er på hjemmesider der åbenbart har et anti-adblock script så installere en defuser eks. Nano Defender. Alternativt bruger du en adblocker der ikke længere bliver vedligeholdt.
Besvar