Fodbold hjælp

Skrevet i Off-topic

SDF (Silas Dusgaard) 4. september 2019, 21:15
Ved ikk om man kan skrive sådan noget herinde men nu prøver jeg. Hvis man er begyndt at spille fodbold i skolen og tage det ret seriøst i fritiden (har ikk gået til fodbold) Jeg er 13 og jeg startede med at tage fodbold lidt mere seriøst da jeg var 11 - 12 år.Det vil at jeg efter skole gik op trænede mindst en tie hver dag. I sommer ferien var jeg op og træne fodbold hver da jeg havde muligheden. Og jeg har planer om at starte på et hold. Er det forsent hvis man nu gerne blive til lidt mere inden for fodbold. Altså jeg kan godt regne ud at det aldrig bliver på engelsk niveau. Men er jeg startet forsent med fodbold?

Atletico Boca Juniors (I Am Back) 4. september 2019, 21:53
SDF sagde:
Ved ikk om man kan skrive sådan noget herinde men nu prøver jeg. Hvis man er begyndt at spille fodbold i skolen og tage det ret seriøst i fritiden (har ikk gået til fodbold) Jeg er 13 og jeg startede med at tage fodbold lidt mere seriøst da jeg var 11 - 12 år.Det vil at jeg efter skole gik op trænede mindst en tie hver dag. I sommer ferien var jeg op og træne fodbold hver da jeg havde muligheden. Og jeg har planer om at starte på et hold. Er det forsent hvis man nu gerne blive til lidt mere inden for fodbold. Altså jeg kan godt regne ud at det aldrig bliver på engelsk niveau. Men er jeg startet forsent med fodbold?
det er aldrig for sent du skal bare melde dig på et hold og se hvad det kan føre til
jeg ønsker dig ihvertfald held og lykke smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 4. september 2019, 22:23
SDF sagde:
Ved ikk om man kan skrive sådan noget herinde men nu prøver jeg. Hvis man er begyndt at spille fodbold i skolen og tage det ret seriøst i fritiden (har ikk gået til fodbold) Jeg er 13 og jeg startede med at tage fodbold lidt mere seriøst da jeg var 11 - 12 år.Det vil at jeg efter skole gik op trænede mindst en tie hver dag. I sommer ferien var jeg op og træne fodbold hver da jeg havde muligheden. Og jeg har planer om at starte på et hold. Er det forsent hvis man nu gerne blive til lidt mere inden for fodbold. Altså jeg kan godt regne ud at det aldrig bliver på engelsk niveau. Men er jeg startet forsent med fodbold?
Det er aldrig for sent, du skal bare komme i gang, men du skal gøre det fordi du synes det er sjovt, og ikke udelukkende tænke på at komme til tops.

Selvom du måske "kun" opnår at spille 2. division i Danmark, så er det stadig super flot, men husk nu at det er glæden der skal drive dig frem.

Også et stort held og lykke herfra.

SDF (Silas Dusgaard) 5. september 2019, 15:58
Tak. Jeg spiller for glæden ikk for berømtheden eller penge.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 5. september 2019, 18:49
Du skal da bare klø på og spille alt den fodbold du
har lyst til.. Det er aldrig for tidligt og aldrig for sent !
Men se at få dig meldt ind i en klub, og prøv hvad det
betyder for dig...
Så finder du ud af det... smiley
Mvh Per

SDF (Silas Dusgaard) 5. september 2019, 19:36
Tusinde tak Per!

Bilmik (Mikkel Maagaard) 6. september 2019, 00:08
Nogen af dem der spiller på Gibraltar i sager begyndt som 14 årig så du kan sagtens nå det
Besvar