Den bedste spiller i Superligaen?

Skrevet i Off-topic

Racing de Santander (Ivan Ania) 4. september 2019, 22:18
Hvem synes I, p.t., er den bedste spiller i Superligaen? Jeg tænker både på individuelle kvaliteter og betydning for holdet.

Jeg er dog meget rød i hjertet - men jeg må simpelthen gå med Lucas Andersen. Jeg synes han har hele pakken og gør et ellers meget stærk AaB hold endnu bedre.

La Nacuary (Rasmus) Crew 4. september 2019, 22:36
Racing de Santander sagde:
Hvem synes I, p.t., er den bedste spiller i Superligaen? Jeg tænker både på individuelle kvaliteter og betydning for holdet.

Jeg er dog meget rød i hjertet - men jeg må simpelthen gå med Lucas Andersen. Jeg synes han har hele pakken og gør et ellers meget stærk AaB hold endnu bedre.
Nu er jeg glødende FCK fan, men jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Han har været sprudlende sidste par uger, og gjorde latterlig ondt på os i sidste runde, og tillykke med den meget velfortjente sejr!

Måske jeg også er lidt farvet, men jeg synes jo også en spiller som N'Doye er verdensklasse, og gør ondt på hvilket som helst forsvar, også Wilczek, men nok om det hold.

Min top 5:
1. Lucas Andersen
2. N'Doye
3. Jonas Wind
4. Wilczek
5. Zeca

Jeg indrømmer gerne at være farvet, men skader og andet taget i betragtning, så er det min top 5 lige pt. med bobler som Patrick Olsen, Kaiser, Fischer & Bendtner (smiley)

Racing de Santander (Ivan Ania) 4. september 2019, 22:46
Jeg er meget enig med dig i de 5 navne faktisk. Virkelig en skam med skader til Damen og især Wind med den fremtid han har - både med blik på FCK og landsholdets fremtid... han er virkelig en målscorer i svøb smiley og ja, vildt som vi har fået Olsen i gang heroppe i Aalborg - ser virkelig spændende ud med Fossum, Lucas og Olsen på vores midtbane.

Enig i Kaiser og Wliz også, synes også Evander har været temmelig god for FCM smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 4. september 2019, 22:58
Racing de Santander sagde:
Jeg er meget enig med dig i de 5 navne faktisk. Virkelig en skam med skader til Damen og især Wind med den fremtid han har - både med blik på FCK og landsholdets fremtid... han er virkelig en målscorer i svøb smiley og ja, vildt som vi har fået Olsen i gang heroppe i Aalborg - ser virkelig spændende ud med Fossum, Lucas og Olsen på vores midtbane.

Enig i Kaiser og Wliz også, synes også Evander har været temmelig god for FCM smiley
Virkelig ærgerligt, og så endda samtidig, den er tung, alternativerne er bare ikke gode nok. Pieros arbejder, men er så uskarp, og ikke en spiller man kan losse bolden op på, Okore spiste ham i søndags. Santos kan blive god, men skal have tid. Fischer på toppen er jeg ikke glad for, men lad os se om Bendtner kan gøre noget.

Man har gang i rigtig mange gode ting i AaB. Super spillestil, nærmest et perfekt transfervindue, selvom man havde regnet med lidt flere salg.

Og du har ret i Evander, glemte lige der er en klub fra Herning, der prøver at lege med smiley... ligner også Priske har gjort dem godt, Kaba har også potientiale til at komme i top 5.

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 4. september 2019, 23:51
Alexander Bah kan virkelig blive god hvis han kommer til den rigtige klub hvor hans spille stil passer ind under =D

Bilmik (Mikkel Maagaard) 5. september 2019, 10:33
Saba for Randers

Racing de Santander (Ivan Ania) 5. september 2019, 10:40
Vorupfb sagde:
Saba for Randers
Enig! Han kunne også godt have været røget i min top 5. Synes dog han mangler at vise det samme niveau som sidste sæson. Men kan selvfølgelig også godt hænge sammen med et evt. glippet skifte til FCK eller BIF, hvis Saba havde sat næsen op efter det. smiley

Racing de Santander (Ivan Ania) 5. september 2019, 10:44
Celtic Academy FC sagde:
Alexander Bah kan virkelig blive god hvis han kommer til den rigtige klub hvor hans spille stil passer ind under =D
Enig. Bah ser virkelig spændende ud. Hjælper godt til defensiv og er altid udfordrende i offensiven. Jeg synes generelt at SønderjyskE spiller noget virkelig underholdende og flot fodbold med det hold de har fået skrabt sammen under Glen. Albæk, Bangaard, Rilwan, Bah og en Lieder der også er kommet lidt i gang. Rojas synes jeg også ser spændende ud når han bliver brugt. Kunne godt se ham få hans gennembrud i denne sæson. Spændende ting der sker i SønderjyskE imo smiley og så har de jo også i mange mange år haft en rigtig sund økonomi. Imponerende.

Dalkurd CF (DCF) 6. september 2019, 21:11
At Ndoye er en af ligaens bedste, viser jo bare hvor sørgeligt det er.

Ståles Stramme Kurs (Anders Radwan) 19. september 2019, 21:13
FCK fan her også.

1. Rasmus Falk
2. Evander.
3. Zeca


Så er det synd for ligaen at Victor Nelsson ligner en skygge af sig selv, havde han vist samme niveau og komfort i København som han gjorde i Nordsjælland, ville han også ligge deroppe af. Det samme gælder Vavro og Lange-Paul, som begge forlod deres respektive klubber i forrige transfervindue.

Største flop:
1. Fischer
2. Bengtson
3. Pieros

xxxxD
Besvar