Nicklas Bendtner

Skrevet i Off-topic

Loyals (VMEnhancer) 17. december 2019, 18:55
La Nacuary sagde:
Derudover tror jeg stadig han er en fin spiller, det var dog tydeligt til dagens træning, at han lige skal i form.
Synes du han nåede i form? smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. december 2019, 18:57
Loyals sagde:
La Nacuary sagde:
Derudover tror jeg stadig han er en fin spiller, det var dog tydeligt til dagens træning, at han lige skal i form.
Synes du han nåede i form? smiley
Han fik da nåede at varm bænken godt op smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 17. december 2019, 18:59
Fik salg i tøj,et

La Nacuary (Rasmus) Crew 17. december 2019, 19:07
Loyals sagde:
La Nacuary sagde:
Derudover tror jeg stadig han er en fin spiller, det var dog tydeligt til dagens træning, at han lige skal i form.
Synes du han nåede i form? smiley
Haaha, jajaja.. smiley..

Hvis det ikke havde været for den skade her til sidst, så tror jeg de havde forlænget til sommer, men ja, det virker som et halvt mediestunt, er også ret sikker på hans løn er tjent hjem i merchandise. smiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 17. december 2019, 19:08
+ han ødelagde bif i en reservekamp, det må da tælle lidt smiley

FC Bombe Bombe (Chill) 22. december 2019, 16:31
FC Bombe Bombe sagde:
Bjørnholt FC sagde:
fc bombe bombe sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Han bør have niveauet til Superligaen og også højere, men det burde han i den grad også i Norge, hvor han kun kunne tage sig sammen i en sæson. I sidste ende kommer det hele an på om han har mentaliteten i orden. Har han det, så bliver han ikke sjov at slås med for de andre hold. Problemet er så bare at han sjældent har mentaliteten i orden og ender på forsiderne af tabloid aviserne for igen at have dummet sig gevaldigt. Og jeg er enig med Flemming Toft, dette er nok hans sidste chance.
Præcis, også deraf den ekstremt korte kontrakt. For at prøve ham af, FCK har intet økonomisk at tabe i den sag og kan kun vinde på ham. Godt købmandskab af klubben, indtil videre.
Personligt tror jeg at han vil blive et stort flop
Han skal nok score et mål eller 2
Men i forhold til hvor mange forventninger der er så tror jeg mere han er et godt pr stunt frem for en god angriber lige nu

Han er tydeligvis en stor nødløsning, kontrakt lægden mener jeg også tyder på at FCK selv er meget i tvivl om ham

Ofte når der kommer et stort navn til Superligaen bliver De store flops

Sådan ser jeg det ihvertfald
Hvorfor tror du så at han bliver et stort flop?
Han et ikke i form har ståle jo også sagt ellers er der det at store navne Som van de vaart og et tidligere stort Brøndby forsvar jeg har glemt navnet på har floppet

Er skeptisk

Men hvis han viser han det modsatte ér jeg da også klar til at sige fair nok smiley

Tvivler bare lidt
Er ret tilfreds med min forudsigelse holdt smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 22. december 2019, 17:56
Jeg er glad for der ikke blev forlænget.. Trods min opblødning.. smiley
Men han har ikke grebet den chance han fik... !
Havde han fået en forlængelse, var jeg bange for den næste der
skulle have chancen var Nicky Bille... !
Jeg kan lige se Nicky forsøge at dele noget ud til målnæsen.. smiley
Jeg er tilfreds med at Bendtner fik chancen.. Og tilfreds med
han ikke blev forlænget....
Mvh Per
Besvar